ارسال به دیگران پرینت

فرزند | فرزند آوری | به دنیاآوردن فرزند| به دنیا آوردن فرزند پسر

خانم های پسر دوست بخوانند | این خانم ها فرزند پسر به دنیا می آورند + جزئیات

به یاد داشته باشید که خوردن دو عدد موز در هر روز، قطعا می تواند فرایند باروری جنین پسر در افراد را به میزان بالایی افزایش دهد

خانم های پسر دوست بخوانند | این خانم ها فرزند پسر به دنیا می آورند + جزئیات

همان طور که برای بعضی افراد نسبت به  جنسیت  فرزندشان بی تفاوت هستند در مقابل افرادی هم هستند که برایشان بسیار مهم است. زوجهایی هستند که آرزوی داشتن فرزند پسر را دارند. با مطالعه ی این مقاله ترفندهای پسر دار شدن را یاد بگیرید.

در ابتدا به یاد داشته باشید از آن جایی که میوه  موز  حاوی درصد بالایی از پتاسیم و  مواد غذایی  فوق العاده مقوی است، در پسر شدن جنسیت جنین داخل رحم مادر هم بسیار موثر خواهد بود. در واقع، می توان ادعا کرد که وجود پتاسیم در این میوه کمک می کند تا اسپرم  مردان  هم برای مدت زمان طولانی تری در رحم  زنان  زنده مانده و به حرکت خود به سمت  تخمک  ادامه دهند. در نتیجه، عمل لقاح در بدن مادر هم با موفقیت صورت خواهد گرفت. پس، به یاد داشته باشید که خوردن دو عدد موز در هر روز، قطعا می تواند فرایند باروری جنین پسر در افراد را به میزان بالایی افزایش دهد 

 

مصرف غلات در وعده ی صبحانه

از آن جایی که اسپرم مردان بسیار ظریف است، پس برای زنده ماندن طولانی تر در بدن زنان نیز نیاز به مصرف عناصر و مواد غذایی غنی از مواد مغذی دارد. به همین خاطر، زوج هایی که قصد به دنیا آوردن  نوزاد  پسری را دارند، باید در وعده های  صبحانه  خود مصرف غلات غنی شده را بیشتر کنند، تا بتوانند شانس پسر شدن جنین خود را به میزان بالایی افزایش دهند.

مصرف قارچ

در ابتدا، به عنوان زوجی که قصد به دنیا آوردن نوزاد پسری را دارید، به خاطر داشته باشید از آن جایی که قارچ شامل ویتامین D بیشتری است، به همین دلیل یک عنصر کلیدی در حفظ  سلامت  اسپرم مردان به شمار می رود. همچنین، فراموش نکنید که قارچ علاوه بر  ویتامین  D شامل پتاسیم فراوانی هم است. به همین علت، مصرف مقدار زیادی از آن در وعده های اصلی غذایی، شانس فرد را در به دنیا آوردن فرزند پسر افزایش می دهد.

مصرف مرکبات

یه یاد داشته باشید، به خاطر این که  مرکبات  حاوی درصد بالایی از ویتامین C هستند، در بهبود سلامت کلی بدن و تقویت  سیستم ایمنی  به شما کمک زیادی می کنند. علاوه بر این موارد، از آن جایی که مرکبات در ایجاد محیط قلیایی در بدن افراد موثر هستند، پس به نظر می رسد که مصرف این گروه از میوه ها به طور طبیعی در پسر شدن جنین کمک زیادی به زوج ها خواهد کرد. فراموش نکنید که محیط قلیایی، مناسب ترین محیط برای بقای کروموزوم Y که اسپرم پسرانه می باشد، هست. برخی از میوه های  خانواده  مرکبات که مصرف آن ها می تواند در پسر بودن جنین مفید باشد، شامل لیموترش، پرتقال، لیموشیرین و گریپ فروت می باشد.

 

مصرف غذاهای نشاسته دار

به گزارش الو دکتر محققان با انجام تحقیقات مختلفی، نتیجه گیری کرده اند که مصرف دوز بالایی از گلوکز و نشاسته در مواد غذایی روزانه احتمال پسر بودن جنین در  بارداری  ها را افزایش می دهد. به همین دلیل است که افزایش مصرف مواد نشاسته دار مانند  برنج  و  سیب زمینی  در منوی  رژیم غذایی  روزانه می تواند در پسر شدن جنین کمک زیادی به زوج ها بکند. همچنین، از آن جایی که مصرف مواد نشاسته دار، کالری زیادی به  بدن انسان  می رساند،  وزن  فرد را هم افزایش داده و در نتیجه، شانس او برای پسردار شدن افزایش خواهد یافت.

مصرف غذاهای دریایی

محققان با انجام تحقیقات مختلفی، نتیجه گیری کرده اند که مصرف دوز بالایی از گلوکز و نشاسته در مواد غذایی روزانه احتمال پسر بودن جنین در بارداری ها را افزایش می دهد. به همین دلیل است که افزایش مصرف مواد نشاسته دار مانند برنج و سیب زمینی در منوی رژیم غذایی روزانه می تواند در پسر شدن جنین کمک زیادی به زوج ها بکند. همچنین، از آن جایی که مصرف مواد نشاسته دار، کالری زیادی به بدن انسان می رساند، وزن فرد را هم افزایش داده و در نتیجه، شانس او برای پسردار شدن افزایش خواهد یافت.

مصرف غذاهای شور

از آن جایی که نمک شامل مقادیر زیادی سدیم و پتاسیم است و این دو ماده معدنی هم به پسر شدن جنین کمک زیادی می کنند، پس شما هم به عنوان زوجی که قصد به دنیا آوردن نوزاد پسری را دارید، می توانید شانس خود را در داشتن فرزند پسر با قرار دادن مواد غذایی شور در رژیم غذایی روزانه خود مانند پپرونی، ترشی و کراکر افزایش دهید. همچنین، شما و همسرتان باید نمک زیادی را در میوه و سالاد تازه مصرف کنید. اما، به خاطر داشته باشید که پس از زایمان، برای حفظ سلامتی خود و نوزادتان باید مصرف نمک را به میزان قابل توجهی کاهش دهید، چون  مصرف بیش از حد  این ماده غذایی در بالا بردن سطح  فشار خون  بدن انسان ها بسیار موثر است.

مصرف گوجه فرنگی

به یاد داشته باشید که مصرف گوجه فرنگی، به طور طبیعی در حفظ تعادل سدیم و پتاسیم بدن انسان ها کمک زیادی می کند. همچنین، استفاده منظم از آن، ویتامین C مورد نیاز بدن را تامین خواهد نمود. علاوه بر این موارد، از آن جایی که مصرف این ماده تمام مواد مغذی حیاتی و مواد معدنی را که در حفظ تعادل pH بدن موثر است، دارا می باشد، بنابراین به بدن افراد هم در ایجاد تعادل کمک زیادی می کند. در نهایت، فراموش نکنید که متعادل بودن PH بدن هر فردی، شرایط مناسبی را برای پسر شدن جنین در داخل رحم او به وجود می آورد.

مصرف ترشیجات

جالب است بدانید که خوردن ترشی قبل از آغاز روند بارداری، شانس هر زوجی را در داشتن پسر بچه افزایش می دهد. در واقع، از آن جایی که ترشی ها غنی از نمک هستند و شامل درصد بالایی از سدیم و پتاسیم می-باشند، اضافه کردن چند وعده ترشی در منوی غذایی روزانه خانواده باعث می شود تا اسپرم مرد، بارور کردن تخمک همیر خود را آسان تر انجام دهد.

مصرف میوه و سبزیجات

به عنوان زوجی که قصد به دنیا آوردن نوزاد پسری را دارید، فراموش نکنید از آن جایی که میوه ها منبع طبیعی از پتاسیم هستند، پس مصرف آن ها اثر مشابه مصرف غلات و حبوبات گندم کامل دارد. به یاد داشته باشید که مصرف بیشتر میوه های سرشار از پتاسیم مثل طالبی و زردآلو شانس پسر شدن جنین را در انسان افزایش خواهد داد. علاوه بر این موارد، به خاطر داشته باشید از آن جایی که برخی از سبزیجات مانند سیب زمینی، اسفناج، لوبیا و کدو حاوی سطح بالایی از پتاسیم هستند، پس اضافه کردن این  سبزیجات  به رژیم غذایی روزانه قطعا می تواند شانس شما را در داشتن نوزاد پسر در آینده بالا ببر

منبع : فرتاک نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه