ارسال به دیگران پرینت

من با محصول آباژور کارآفرین موفق شدم

طی چند سال اخیر با تلاش و پشتکار توانسته ام با وجود محدودیت ها و تحریم های وضع شده کسب و کار خود را در حوزه ی آباژور رونق ببخشم و سرمایه قابل توجهی را برای آینده ی خود جمع آوری کنم.

من با محصول آباژور کارآفرین موفق شدم

طی چند سال اخیر با تلاش و پشتکار توانسته ام با وجود محدودیت ها و تحریم های وضع شده کسب و کار خود را در حوزه ی آباژور رونق ببخشم و سرمایه قابل توجهی را برای آینده ی خود جمع آوری کنم.

آباژور رومیزی

آباژور رومیزی در مدلهای مختلفی وجود دارد که یکی از آنها مدل sn 312  می باشد که فواید بسیاری زیادی دارد. معمولا افراد، نوع آباژور رومیزی را با توجه به نیاز خود انتخاب می کنند به عنوان مثال؛ اگر در منزل به نور بیشتری احتیاج داشته باشند، از آباژور بزرگ تر و اگر به نور کمتری احتیاج داشته باشند و بیشتر برای دکور منزل خریداری نمایند، از آباژور کوچک تر استفاده می کنند.

امروزه وجود یک آباژور بر روی میز بسیار ضروری و در عین حال کاربردی می باشد که به عنوان یک عنصر زیبایی در دکوراسیون خانه بسیار تاثیر گذار می باشد و می توان آن را با لوستر سقفی هماهنگ نمود تا جلوه زیبایی را به محیط خانه ببخشد. در سالهای اخیر آباژورهای رومیزی به دلیل استفاده آسانی که دارند، بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند به طوریکه آنها با یک کلید ساده به کابل وصل می شوند و به آسانی در کنار تخت و در نزدیکی افراد قرار می گیرند که این مورد می تواند مزیت بسیار خوبی برای افراد مسن یا کم توان باشد.

5-1

آباژور رومیزی کلاسیک

معمولا در تولید آباژور رومیزی کلاسیک در کشور ایران بر اساس دکوراسیون داخلی و سبک طراحی منازل استفاده می شود که هر کدام از یکسری مواد اولیه استفاده می گردد که از جنس فلز آبکاری شده یا چوب خراطی شده و کریستال شیشه ای استفاده می گردد. اکثر مدلهای چوبی برای می تواند برای منازل سلطنتی و با مبلمان راحتی و استیل بکار رود که در کنار مبل راحتی و مدرن از آباژور شیک و لاکچری استفاده می گردد. آباژور کلاسیک اغلب به رنگ قهوه ای یا مشکی هستند ولی مدلهای جدید برنگ طلایی و نقره و براق تولید می شوند که براحتی می توان با مبلمان اسپرت نیز ست نمود.

آباژور رومیزی از جنسهای مختلف و در سبک‌ها گوناگون تولید می‌شود. از همین رو می‌توان آن را مطابق به هر نوع دکوراسیون مدرن و کلاسیک تهیه کرد قیمت آباژور رومیزی نیز با توجه به مواد اولیه به کار رفته و پیچیدگی ساخت آن تعیین می‌ شود.

5-2

آباژور کلاسیک

برخی از افراد به سبک کلاسیک و سلطنتی بسیار علاقه دارند و تمامی دکور منازل خود را با این سبک تهیه می کنند که این افراد می توانند از آباژور کلاسیک ایستاده استفاده نمایند که قیمت آنها براساس عوامل مختلف تعیین می گردد. تولیدکنندگان آباژورهای ایستاده را در انواع مختلف و در طرحهای گوناگون تولید می کنند که این محصول بیشتر برای اتاق نشیمن و پذیرایی استفاده می شود و زیبایی خاصی به محیط می بخشد.

هنگام خرید آباژور کلاسیک ایستاده حتما به ارتفاع این محصول دقت نمایید به طوری که با قرار گرفتن آن در کنار مبل و نشستن افراد بر روی مبل دقیقا کلاهک آباژور رو به روی چشمهای آنها قرار گیرد. برای انتخاب آباژور حتما مکانی که می خواهید آن را قرار دهید، توجه کنید و با توجه به سبک و دیزاین آن فضا، محصول موردنظر را تهیه کنید.

5-3

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه