ارسال به دیگران پرینت

هموار سازی مسیر ثروت با یک تکنیک فوق العاده

برای اینکه شما هم مسیر کسب ثروت را برای خود هموار کنید می توانید از تکنیک فعالیت در حوزه های پرسود و پولسازی از جمله تجیزات ساختمانی مانند ورق آلومینیوم، کابل برق استفاده کنید.

هموار سازی مسیر ثروت با یک تکنیک فوق العاده

برای اینکه شما هم مسیر کسب ثروت را برای خود هموار کنید می توانید از تکنیک فعالیت در حوزه های پرسود و پولسازی از جمله تجیزات ساختمانی مانند ورق آلومینیوم، کابل برق استفاده کنید.

ورق آلومینیوم شیاردار

یکی از پر کاربرد ترین فلزات در صنایع مختلف ورق آلومینیوم  شیاردار و آهن قراضه می باشد که در بازار با تنوع بالایی وجود دارند این ورقها صفحات مسطحی هستند که اصلی ترین کاربرد آنها در اجرای نما و سقف می باشد و شامل انواع مختلفی از ورقهای رنگی و شیاردار هستند در این مقاله خصوصیات انواع ورقهای آلومینیومی و کاربردهای آنها را مورد بررسی قرار می دهیم. ورقهای مسطح آلومینیومی را از تحت فشار قرار دادن آلومینیوم خام و اولیه به دست می آورند که با کمک غلطکهای مخصوص آن را به شکل ورقه های صاف در می آورند که در مراحل بعدی بر اساس نوع محصولی که مد نظر است طرحهای مختلی را با آن اجرا می کنند.

7-1

کابل برق فشار قوی زمینی

از دسته نیازهای اولیه برای برق کشی ساختمانها، فروشگاه ها و هر مکان دیگری که نیاز به برق دارد، کابل برق فشار قوی زمینی می باشد که دارای انواع مختلفی مانند زمینی نیز می باشد، گفتنی است که کابلها متناسب با کاربردهایی که دارند، به دسته ها مختلفی تقسیم می شوند و برای عرضه در بازار فروش کالاهای برقی ارائه داده می شوند. در رابطه با موارد استفاده کابل برق فشار قوی باید گفت که این کابلها بیشترین استفاده را در قسمتی دارند که انرژی برق باید از نیروگاه تولید آن به بخشهایی که مسئولیت پخش برق را دارند، می باشد که اغلب درون زمین قرار می گیرند البته در مواردی دیده شده است که از این کابلها در کانالها استفاده شده است. کابل برق فشار قوی در راستای منتقل کردن مقادیر بالایی از ولتاژ کاربرد دارد، ممکن است شما هر روز در هنگام خروج از خانه آنها را روی تیرهای برق مشاهده کنید، باید خاطر نشان کرد که کابل برق فشار قوی به صورت زمینی نیز مورد استفاده قرار می گیرد که این روش در فرودگاه ها بسیار کاربرد بالایی دارد.

7-2

قیمت کابل 2*2.5 افشان

با توجه به اینکه قیمت کابل 2*2.5  افشان از متریال با کیفیت و با دوامی تهیه شده است، شاهد نمونه های درجه یکی از این محصولات می باشید که به دلیل استفاده از نوعی پی وی سی و سیمهای مسی در آن می باشد. در واقع کابل افشان از بافتی منعطف و قابل حمل آسانی برخوردار بوده که توانسته است در تمام قسمتهای ساختمان و همچنین چاه های عمیقی ورود نموده و عملیات برق کشی را به نحو احسنت تسهیل نماید.

7-3

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه