ارسال به دیگران پرینت

مسکن | نهضت ملی مسکن

خبر خوش برای متقاضیان مسکن دولتی | متقاضیان مسکن بخوانند

به گفته دبیر انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران، در قالب این قرارداد دولت باید اراضی کامل این واحد‌ها را در استان تهران و در شهر‌های مختلف تامین کند که تاکنون اراضی در شهر‌های اسلام شهر، شهریار و رباط کریم تامین شده است.

خبر خوش برای متقاضیان مسکن دولتی | متقاضیان مسکن بخوانند

دبیر انجمن انبوه سازان استان تهران گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان تهران با تامین اراضی سه هزار واحد به حدود درصد ۴۰ رسیده است.

ایرج رهبر گفت: از سال ۹۹ در قالب انعقاد قرارداد بین انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران و  اداره کل راه وشهرسازی استان تهران قرداد ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در شهر تهران منعقد شد که مقرر شده بود دولت اراضی ساخت این ۲۰ هزار واحد مسکونی را تامین کند که از این تعداد تاکنون اراضی سه هزار واحد مسکونی تامین شده است.

به گفته دبیر انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران، در قالب این قرارداد دولت باید اراضی کامل  این واحد‌ها را در استان تهران  و در شهر‌های مختلف تامین کند که تاکنون اراضی در شهر‌های اسلام شهر، شهریار و رباط کریم تامین شده است.

او می‌گوید: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این سه هزار واحد مسکونی در شهر‌های اسلام شهر، رباط کریم وشهریار بین ۳۰ تا ۴۰ درصد رسیده و منتظر هستیم که اراضی دیگر این پروژه‌ها تامین شود.

 

 
 

 

 

 

منبع : عرشه نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      به خاطرخداتورو خدافکرمستاجران باشید باحرف ووعده چیزی درست نشده ونمیشودعمل میخواهیم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه