ارسال به دیگران پرینت

حجاب | حجاب اجباری

امام جمعه اهواز: حجاب اجباری در کشور نداریم، بلکه پوشش اجباری است!

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: حجاب اجباری در کشور نداریم بلکه پوشش اجباری است و در هیچ جای عالم سراغ ندارید که پوشش اجباری نباشد

امام جمعه اهواز: حجاب اجباری در کشور نداریم، بلکه پوشش اجباری است!

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: حجاب اجباری در کشور نداریم بلکه پوشش اجباری است و در هیچ جای عالم سراغ ندارید که پوشش اجباری نباشد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد امروز (۲۸ مهرماه ) در اولین دوره تربیت مربی "جهاد تبیین" ویژه هادیان فرهنگی خوزستان که در ناحیه یک آموزش و پرورش اهواز برگزار شد، اظهار کرد: چند سال پیش در آمریکا یک راننده که از روی پرچم همجنس‌بازانی که کف خیابان بود رد شده بود و رد لاستیک روی پرچم مانده بود، ۱۲ هزار دلار جریمه شد.در کانادا نوعی سیب‌زمینی سرخ شده فروخته می‌شد به نام پوتین که پس از جنگ اوکراین فروش این نوع سیب زمینی ممنوع شده است. درس داستایوفسکی در ایتالیا ممنوع شده چون این نویسنده روسی است. این دیکتاتوری حاکم بر فضای اروپایی است؛ آن وقت هر چه میخواهید به خدا و پیغمبر جسارت کنید، آنجا آزادید اما اگر یک انتقاد از آنها بکنید ببینید چه اتفاقی می‌افتد.

وی افزود: روزنامه شارلی ابدو فرانسه مقاله‌ای می‌نویسد که فرزند سارکوزی در مجامع یهود دیده شده پس احتمالا پست بالایی می‌گیرد، روزنامه را تعطیل کردند. اما در ایران ما، کاملا به عکس است. یک استاد دانشگاه کتابی درباره خدمات رضاشاه نوشته بود اما یک منبع ذکر نکرده بود. کسی که از دانشگاه آزاد و سراسری حقوق می‌گیرد ۴ سال است بازنشسته شده و هنوز دارد تدریس می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: یک نماینده در نطق علنی مجلس می‌گوید ما هسته‌ای داریم و عن قریب به بمب هسته‌ای دست پیدا می‌کنیم اما اخراجش کردند، اعدامش کردند؟ الان در حال تدریس در دانشگاه است. سال ۲۰۱۶ در کشور ترکیه، شلوغی برای سرنگونی اردوغان اتفاق افتاد، بعد از فروکش، دولت وقت ۳۰ استاندار را اخراج کرد. یک هزار و ۷۵۵ رئیس و معاون دانشگاه اخراج شدند. دو هزار و ۱۷۰ معلم غیردولتی و ۱۹ هزار و ۲۰۰ معلم و کارمند وزارت فرهنگ و یک هزار و ۳۰۰ کارمند وزارت کار و ۹۰۰ کارمند وزارت داخله اخراج شدند.

حجت‌الاسلام و السلمین موسوی‌فرد گفت: ما حتی در فتنه ۸۸ که در آن نزدیک به هشت ماه کشور دچار آشوب شد، فعالان این فتنه چهار سال بعد مسئول عالی رتبه کشور شدند.

وی ادامه داد: چرا در ایران حجاب اجباری است؟ حجاب جلوی نامحرم، پوشاندن مو و پوشاندن پا تا قوزک و دست تا مچ است، اگر مقداری از مو بیرون باشد این دیگر حجاب شرعی نیست، پوشش است. حالا اگر تعدادی از خانم‌ها مقداری از موهایش بالا رفته، آیا نیروی انتظامی برخورد می‌کند؟ پس حجاب اجباری در کشور نداریم بلکه پوشش اجباری است. در هیچ جای عالم سراغ ندارید که پوشش اجباری نباشد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: در کانادا دانش‌آموزان به خاطر پوشش، اعتراص کردند و پلیس همه آن‌ها را دستگیر کرد. اگر در کشور ما روسری حذف شد، آن وقت شلوار اجباری هست یا نه؟ همه دنیا پوشش وجود دارد و اجباری است. در دانشگاه‌های معتبر دنیا چارچوب و قالب برای حجاب وجود دارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد عنوان کرد: حجاب برای حکومت‌ها چه فایده‌ای دارد؟ چه سودی دارد که این تعداد به شهادت می‌رسند و اینقدر فحش می‌خوریم؟ بر اساس خاطره ولیعهد سعودی در ۲۰۰۱ میلادی می‌گوید که یکی از پادشاهان ایران در سال ۱۹۶۰، به پادشاه عربستان نامه می‌نویسد و می‌گوید که اگر می‌خواهید حکومت کنید دامن خانم‌ها را کوتاه کنید، دیسکوها و کازینوها را بیشتر کنید و جوانان را بیشتر به فحشا بکشید تا بتوانید بیشتر حکومت کنید.

 

وی ادامه داد: در دوران پهلوی تعداد دانشگاه‌های کشور کمتر از یک پنجم خانه‌های فحشا بود. در دورانی که ما هیچ نداشتیم کاباره شکوفه نو جزو چهار کاباره برتر دنیا بود. ولی ما برای کرامت زن ایستاده‌ایم و باید پوشش حفظ شود؛ پوشش در همه جای دنیا قانون است.

وی در پایان گفت: در سایه حجاب، در جامعه آمریکا ببینید چقدر جنایت می‌شود وقتی رابطه نامشروع و فرزند نامشروع ایجاد می‌شود. در آمریکا بیش از ۷۰ درصد این جنایات و بزهکاری‌ها توسط این فرزندان نامشروع است

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      با اين رويكرد وضع خراب تر ميشه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه