ارسال به دیگران پرینت

بیمه تکمیلی | بیمه تکمیلی بازنشستگان

آیا قرداد بیمه تکمیلی بازنشستگان با بیمارستان‌ها لغو میشود؟ | عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: لغو قرارداد بیمه بازنشستگان را با برخی بیمارستان ها پیگیری می کنیم!

این موضوع در بخش کمیته صندوق ها قابل پیگیری است و می توان طرف های مربوط به این موضوع را نیز دعوت کرد تا بررسی کنیم که مشکل کجاست.

آیا قرداد بیمه تکمیلی بازنشستگان با بیمارستان‌ها لغو میشود؟ | عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: لغو قرارداد بیمه بازنشستگان را با برخی بیمارستان ها پیگیری می کنیم!

وضعیت بیمه تکمیلی بازنشستگان

جدیدترین جزئیات بیمه بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد! یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در رابطه با خبری مبنی بر لغو قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان با تعدادی از بیمارستان ها، گفت: این موضوع در بخش کمیته صندوق های کمیسیون اجتماعی قابل پیگیری است و در هفته آینده در کمیسیون اجتماعی مطرح و پیگیری خواهیم کرد. سید کریم حسینی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با خبری مبنی بر «لغو قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی با تعدادی از بیمارستان ها»، گفت: قطعا این موضوع قابل پیگیری است، ولی اطلاع ندارم که این موضوع حداقل به کمیسیون تخصصی آن که کمیسیون اجتماعی مجلس است منعکس شده یا نه.

وی افزود: این موضوع در بخش کمیته صندوق ها قابل پیگیری است و می توان طرف های مربوط به این موضوع را نیز دعوت کرد تا بررسی کنیم که مشکل کجاست.

حسینی که نماینده اهواز در مجلس است همچنین گفت: این موضوع را در جلسه هفته آینده کمیسیون اجتماعی مطرح و پیگیری خواهم کرد.

روز چهارشنبه (۴ مهرماه) در خبرها منتشر شد که علی دهقان کیا رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفته است که براساس گزارشات رسیده بیمه آتیه سازان یکسری از قراردادهای بیمارستان ‌ها را لغو کرده است و با پیگیری ‌هایی که انجام دادیم مشخص شد با توجه به افزایش هزینه های درمانی این قرارداد لغو شده است.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران همچنین این اقدام را خلاف تعهدات این شرکت بیمه ای با سازمان تامین اجتماعی  دانسته و گفت: این موضوع باعث سردرگمی بازنشستگان و مستمری بگیران ما شده است.

 

منبع : ویکی‌گردی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه