ارسال به دیگران پرینت

شاهچراغ | حمله تروریستی به شاهچراغ | مجروحان حادثه

تعداد مجروحان حادثه تروریستی شاهچراغ افزایش یافت + جزئیات

تعداد مجروحان حادثه حرم شاهچراغ به ۳۰ نفر رسید

تعداد مجروحان حادثه تروریستی شاهچراغ افزایش یافت + جزئیات

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس به همراه دادستان استان فارس و همچنین تعدادی از قضات، با حضور در بیمارستان نمازی شیراز از مجروحان حادثه تروریستی روز گذشته حرم مطهر شاهچراغ (ع) عیادت کرد.

رئیس کل دادگستری استان فارس در عیادت از مجروحان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در بیمارستان نمازی شیراز گفت: خدمت خانواده شهدای این حادثه تسلیت عرض می‌کنم. در این حادثه با انسان‌های بی‌رحمی رو به رو هستیم که به کودک ۲ ساله هم رحم نمی‌کنند؛ فرد تروریست در این حادثه بی‌هدف اقدام به تیراندازی کرده و تعدادی از مصدومان این حادثه کودک هستند.

‌موسوی با بیان اینکه پرونده توسط مسئولان قضایی استان در حال رسیدگی است و در این حادثه ۳۰ نفر مجروح و ۱۳ نفر شهید شده‌اند، افزود: بلافاصله بعد از وقوع این حادثه پرونده قضایی تشکیل شد و دادستان مرکز استان و بازپرس‌های ویژه در محل حاضر شدند و حسب دستور رئیس قوه قضاییه عاملین و افراد دخیل در این حادثه در حال شناسایی هستند و به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      ما ملت ایران به فرزندان رشیدمان در سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران فرمان میدهیم که تا نابودی کامل منافقین داخلی و آلبانی نشین ؟ کومله ؟ دمکرات ؟ نیروهای وهابی ریگی ؟ سلطنت طلبان ؟ و؟ و ؟ از پا ننشینند همه را به درک واصل کنند چشم ملت ایران شماها هستید نه آخوند ؟ نه دانشگاه ؟ نه وزیر ؟ نه قوه قضاییه ؟

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه