ارسال به دیگران پرینت

شاهچراغ | حمله تروریستی به شاهچراغ

+۱۸ | تصاویر تلخ و خونین از حمله‌ی تروریستی امشب به حرم شاهچراغ شیراز | روایت شاهدان عینی حادثه+ویدئو

تصاویری از خون شهدای امروز حادثه تروریستی حمله به حرم شاهچراغ علیه‌السلام را مشاهده می کنید.

+۱۸ | تصاویر تلخ و خونین از حمله‌ی تروریستی امشب به حرم شاهچراغ شیراز | روایت شاهدان عینی حادثه+ویدئو

یک منبع آگاه امنیتی گفت: عامل حادثه تروریستی شاهچراغ، عنصر تکفیری- وهابی است.

یک منبع آگاه امنیتی گفت که عامل حادثه تروریستی شاهچراغ، عنصر وهابی- تکفیری است که با سواستفاده از ناامنی‌های اخیر، دست به اقدام تروریستی زده است.

اورژانس از مردم شیراز خواست برای امدادرسانی سریعتر نیروهای امدادی به مجروحان حمله تروریستی از تجمع در نزدیکی حرم شاهچراغ علیه‌السلام خودداری کنند.

IMG_20221026_212351_607

IMG_20221026_212349_724

IMG_20221026_212348_839

IMG_20221026_212346_719

NG8JjBHTR6XCL64a6aKLbVlV

یکی از شاهدان عینی ماجرا را این‌گونه روایت می‌‌کند: درست موقع اذان بود و منتظر بودیم که امام جماعت تکبیر بگوید که از سمت زنان صدای جیغ شنیدیم، دویدیم به سمت درب شبستان و دیدیم که یک نفر با اسلحه کلاشینکف وارد حرم شده و در حال تیراندازی به سمت زوار است.

غروب امروز زائران حرم مطهر حضرت احمدبن‌موسی در شیراز هدف یک حمله تروریستی قرار گرفتند. در این حمله تروریستی ۱۳ نفر از زائران به شهادت رسیدند و ۲۱ تن مجروح شدند.

یکی از مغازه‌داران درب اصلی حرم مطهر شاهچراغ دادستان حادثه تروریستی امروز را اینگونه روایت می‌کند: من فقط صدای گلوله از داخل حرم شنیدم، اگر درست به خاطر داشته باشم ابتدا 5 الی 6 گلوله شلیک شد و دو شلیک آخر هم صدای متفاوتی داشت. به نظرم ضارب یک اسلحه کمری و یک اسلحه کلاشینکف به همراه داشت.

بعد از آن چند موتوری آمدند و سپس راهنمایی و رانندگی خیابان‌ها را مسدود کردند و بعد از آن نیروهای امنیتی وارد حرم شدند. کسبه‌های منطقه نیز به واسطه این اتفاقات مغازه هایشان را بستند.

یکی از امانتداران حرم مطهر نیز این گونه حادثه را روایت می‌کند: دقیقا موقع نماز بود که این دو نفر از درب باب الرضا وارد شدند و ما صدای تیراندازی شنیدیم که رفتیم دیدیم همکارمان که تیر خورده است و به ما گفت که فرد تروریست اجازه بازرسی به من نداد و شروع به تیراندازی کرد و به سرعت به سمت حرم و ضریح حرکت کرد.

 

یکی دیگر از شاهدان عینی نیز این طور ماجرا را تشریح کرد: درست موقع اذان بود و منتظر بودیم که امام جماعت تکبیر بگوید که از سمت زنان صدای جیغ شنیدیم، دویدیم به سمت درب شبستان و دیدیم که یک نفر با اسلحه کلاشینکف وارد حرم شده و در حال تیراندازی به سمت زوار است.

 

وقتی ما را دید سریعاً درهای شبستان را بستیم و فرد تروریست شروع به تیراندازی به سمت درب شبستان کرد، وقتی دید که این درب بسته است به سمت ضریح حرکت کرد. یک نفر خادم افتخاری را دیدم شهید شده و افراد دیگری را هم دیدم که زخمی شده اند.

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • حمید کلباسی ارسالی در

      برای جلوگیری از تکرار این جنایت ضد انسانی نیازمند وفاق ملی و شناسایی نفوذیها و عوامل دشمنان در پستهای کلیدی و حساس هستیم

    • ناشناس ارسالی در

      سوم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه