ارسال به دیگران پرینت

زنان | تقاضای زنان | تقاضای زنان از مردان

تقاضای زنان از مردان چیست؟ | حرف هایی که خانم‌ها دوست دارند بشنوند

اگر هم از اهمیت این جملات باخبر هستید اما نمی‌دانید چه بگویید و از کجا شروع کنید، بهتر است از این توصیه‌ها کمک بگیرید و با دنیای زنان آشناتر شوید.

تقاضای زنان از مردان چیست؟ | حرف هایی که خانم‌ها دوست دارند بشنوند

جملات عاشقانه و زیبای بسیاری در کتاب‌ها و مجلات گوناگون خوانده‌اید یا به‌صورت پیامکی دریافت کرده‌اید. اما جملات عاشقانه‌ای که همسرتان را عاشق شما و زندگی مشترک‌تان می‌کند، کاملا متفاوت است. آقایان باید بدانند که این جملات ساده اگر در زندگی در مواقع مناسب استفاده شوند اثرات مثبت بسیاری را به دنبال خواهند داشت.

جملات عاشقانه مورد علاقه زنان

اگر هم از اهمیت این جملات باخبر هستید اما نمی‌دانید چه بگویید و از کجا شروع کنید، بهتر است از این توصیه‌ها کمک بگیرید و با دنیای زنان آشناتر شوید.

چقدر زیبایی، چقدر قشنگی

برخی از مردها می‌گویند اگر به همسرمان بگوییم چقدر زیبا هستی، همسرمان خودش را می‌گیرد یا خودش می‌داند که اصلا آنقدرها هم زیبا نیست که از قشنگی او تعریف کنیم.

شوهران عزیز اشتباه نکنید! زن‌ها دوست دارند ظاهرشان را ستایش کنید و گاهی به آن‌ها بگویید که چه چهره زیبایی دارند. حتی اگر همسر شما واقعا به این زیبایی نباشد از این که گمان کند در نظر شما این طور به‌نظر می‌رسد، احساس غرور خواهد کرد

خیلی خاص هستی از جملات عاشقانه مورد علاقه زنان

این که همسر شما بشنود که او فردی بی همتاست و هیچ زن دیگری نمی‌توانسته شما را به این اندازه خوشبخت کند، یک حس فوق‌العاده به او می‌دهد. زن‌ها دوست دارند، بدانند که با تمامی گزینه‌های دیگری که شاید همسرشان به آن‌ها برای ازدواج درنظر داشته فرق می‌کنند. آن‌ها ویژگی هایی دارند که از نظر شوهرشان در هیچ کدام از زن‌های اطراف هم وجود ندارد. شما باید این خاص بودن را به او گوشزد کنید و بگویید که کدام یک از ویژگی‌های همسرتان بیش از دیگر ویژگی‌ها، شما را تحت تاثیر قرار داده است.

با تو بودن بی‌نظیر است

زن‌ها دوست دارند، همسرشان به رابطه‌ای که دارد افتخار کند و به دلیل آرامشی که در این رابطه دارد از آن قدردانی کند. این قدردانی ممکن است به شکل‌های مختلفی صورت بگیرد. مثلا وقتی مردی زودتر از سر کار می‌آید و به همسرش می‌گوید، دوست داشتم امروز بیشتر کنار تو باشم یا این که دوست دارم وقتم را بیشتر با تو بگذرانم و باقی مانده کارهایم را هم کنار تو انجام دهم می‌تواند یک حس فوق العاده را در زنان ایجاد کند.

دوستت دارم

اگر می‌خواهید همسرتان از این که دوستش دارید مطمئن شود چاره‌ای جز گفتن این حرف ندارید اما مهم‌تر از گفتن این حرف‌ها عملکرد شماست. زن‌ها دوست دارند عشق‌تان را با کارهای خود نشان دهید. دادن یک شاخه گل، یک هدیه بی‌مناسبت، پیامک‌های احوال پرسی طول روز و خیلی کارهای ساده دیگر می‌تواند تاثیر خاصی بر روی رابطه شما بگذارد و این زندگی را در چشم همسرتان افتخارآمیزتر کند.

متاسفم از جملات عاشقانه مورد علاقه زنان

برای زن‌ها مهم‌ترین اتفاقی که می‌تواند بعد از یک دعوا یا دلخوری پیش بیاید، شنیدن عذرخواهی مردشان است. آن‌ها دوست دارند تاسف واقعی شما را ببینند و بعد از این دلخوری‌ها مورد دلجویی قرار گیرند. غرورتان را کنار بگذارید و اگر اشتباه کرده‌اید قبل از توضیح دادن دلایل‌تان از او عذرخواهی کنید. این که شما بدون گفتن اینکه پشیمان هستید شروع به توضیح دادن و دلیل تراشی کنید می‌تواند ناراحت کننده‌ترین واکنش بعد از دعوا برای یک زن باشد.

 

منبع : منیبان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه