ارسال به دیگران پرینت

پزشک | پزشک سرشناس | ناپدید شدن پزشک سرشناس

راز ناپدید شدن پزشک سرشناس تهرانی فاش شد

تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص کرد، 2 فرد که با یکدیگر پدر و پسر هستند با جعل عنوان مامور پلیس پزشک سرشناس تهرانی را سوار بر ماشین خود کرده و اقدام به آدم‌ربایی وی کرده‌اند.

راز ناپدید شدن پزشک سرشناس تهرانی فاش شد

راز ناپدید شدن پزشک سرشناس تهرانی فاش شد

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گورزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در رابطه با خبر اخیری که در مورد  آدم ربایی  یک پدر و پسر منتشر شد گفت: با وقوع یک فقره آدم‌ربایی و  سرقت به عنف  از یک پزشک سرشناس توسط 2 فرد در شرق تهران موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص کرد، 2 فرد که با یکدیگر پدر و پسر هستند با جعل عنوان مامور پلیس پزشک سرشناس تهرانی را سوار بر ماشین خود کرده و اقدام به آدم‌ربایی وی کرده‌اند.

گودرزی اظهار کرد: متهمان همراه با این پزشک وارد خانه‌ای در جنوب تهران شدند و با بستن دست مالباخته اقدام به سرقت خودرو و تخلیه‌ حساب‌های بانکی وی کردند‌.

وی با توضیح اینکه مالباخته ۴ روز توسط متهمان حبس شده بود، افزود: ماموران در گام نخست متوجه شدند، سارقان با کارت بانکی این مالباخته به شرق تهران مراجعه کرده و مقدار زیادی طلا و سکه خریداری کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: بنابرحساسیت موضوع، کارآگاهان وارد عمل شدند و با شیوه‌های نوین کشف جرم هویت 2 متهم را شناسایی کردند و پی بردند سارقان به یکی از استان‌های شرقی کشور گریخته‌اند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم قضایی راهی مخفیگاه متهمان در یکی از استان‌های شرفی کشور شدند و آنهارا در در یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر آدم‌ربایی و سرقت به عنف اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره پنجم قرار گرفتند.

منبع : منیبان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه