ارسال به دیگران پرینت

حبس | حبس درجه ۶

حبس درجه ۶ برای اقدام علیه نظام | مجازات اغتشاشگران اعلام شد

نماینده مجلس گفت: در این طرح مجازات حبس درجه ۶ یعنی از ۸ ماه تا دو سال حبس برای خواصی که به اقدام علیه نظام بپردازند یا به تحریک اغتشاشگران مبادرت ورزند در نظر گرفته شده است.

حبس درجه ۶ برای اقدام علیه نظام | مجازات اغتشاشگران اعلام شد

نماینده مردم سبزوار در مجلس از طرح نمایندگان برای تعیین مجازات برای خواصی که به اقدام علیه نظام تحریک اغتشاشگران می‌پردازند خبر داد.

بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان طرحی را در مجلس کلید زده‌اند که در آن برای خواصی که به اقدام علیه نظام بپردازند و یا به تحریک اغتشاشگران و آشوبگران مبادرت ورزند مجازات در نظر گرفته شده است.

افزود: در این طرح مجازات حبس درجه ۶ یعنی از ۸ ماه تا دو سال حبس برای خواصی که به اقدام علیه نظام بپردازند یا به تحریک اغتشاشگران مبادرت ورزند در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در همه کشور‌های پیشرفته برای خواصی که به اقدام علیه حاکمیت مبادرت ورزند مجازات در نظر گرفته شده و این اشخاص باید هزینه اقدامات خود را بپردازند. به عنوان مثال در متمم اصل ۱۴ قانون اساسی ایالات متحده آمریکا آمده است که کسانی که با دشمنان این کشور همراهی و همکاری داشته باشند از حق رای در آمریکا محروم می‌شوند.

منبع : فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • عباس محمدی ارسالی در

      مجازات خیلی خوبی است پس شش ماه یا دوسال دیگر منتظر لیدر ها و محرک اغتشاش گران باشیم که از زندان می آیند مردم بسیجیان پاسداران نیروهای انتظامی که به شهادت رسیده اند و اموال عمومی که تخریب شده است و وجهه ایران که از بین رفته چی می شده باید خسارتها از شأن گرفته شود و اعدام شوند اگر غیر از این است دستی به سرشان بکشید نازشان کنید و کمی هم قربان صدقشان بشید و آزادشان کنید بروند پیش اربابانشان

    • پروا ارسالی در

      تو رو خدا اینقدرررر این کچلهای حال بهم زن و چندش آور که رو سرشون مو کاشتن و این صورت جوشی های حال بهمزن تو اینترنت نذارید هر زمان هر لحظه که میخواهیم یه مطلبی رو بخونیم هزار تا صورت جوشی و کچل تازه مو کاشته میاد جلو چشم آدم حالمون بهم میریزه بابا بس کنید دیگه اینترنت شده باغ وبا

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه