ارسال به دیگران پرینت

اغتشاشگران | مجازات اغتشاشگران

مجازات اغتشاشگران مشخص شد | اغتشاشگران متناسب با جرائم‌شان مجازات می‌شوند‌

اغتشاشگران متناسب با جرائم‌شان مجازات می‌شوند‌.

مجازات اغتشاشگران مشخص شد | اغتشاشگران متناسب با جرائم‌شان مجازات می‌شوند‌

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور اظهار داشت: متاسفیم که بعضی از هموطنان و جوانان ما در اتفاقات اخیر، فریب دشمن را خورده، به دام توطئه‌های دشمن گرفتار شده و در اغتشاشات شرکت کردند.

وی با بیان اینکه برخی از این افراد به ویژه جوانان و نوجوانانی که در این اغتشاشات حضور داشتند، خیلی قدرت تجزیه و تحلیل مسائل را ندارند، گفت: این افراد قطعاً فریب دشمن را خورده‌اند.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه با کسانی که مرتکب جنایت مهم و بزرگی نشده‌اند، با کمترین قراری که امکان داشته باشد، آزاد خواهند شد، افزود: همان طور که تا کنون نیز تعداد زیادی از این افراد فریب خورده آزاد شده‌اند.

وی با بیان اینکه کسانی که مرتکب جرائم مهمی شدند متناسب با جرم آنها با این افراد برخورد می‌شود، ادامه داد: عناصر اصلی و لیدرهای اغتشاشات اخیر، متناسب با جرائمی که مرتکب شده‌اند مجازات خواهند شد.

منتظری با اشاره به اینکه کسانی که مرتکب جنایت قتل نفس شده‌اند، قطعا به عنوان کسانی که مرتکب قتل شده در صورتی که از سوی خانواده مقتول تقاضای قصاص وجود داشته باشد قصاص خواهند شد گفت: کسانی که مرتکب قتل نشده باشند و عنوان محاربه برای آنها صدق کند مجازات محاربه برای آنها را خواهند داشت.

وی با بیان اینکه کسانی که جرائم دیگری را خواهند داشت که پایین‌تر از این عناوین است قطعا دستگاه قضا متناسب با جرئم آنها برای آنها مجازات تعیین خواهد کرد، افزود: ضمن اینکه به همکاران ما توصیه شده در رسیدگی به پرونده‌های اغتشاشگران تسریع داشته باشند تاکید شده که از مرز عدالت و قانون هم نباید خارج شده و در چارچوب قوانین و مقررات کسانی که اغتشاش کرده‌اند متناسب با جرم و مستندات با آنها برخورد شود.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه مردم فریب فضای مجازی و مسائلی که دشمن به دنبال اشاعه آن است را نباید بخورند، ادامه داد: هر چند توده مردم هیچ وقت فریب نخورده و نمی‌خورند و تنها تعداد کمی از افراد فریب دشمن را خورده‌اند و به دام تبلیغات دشمن افتاده‌اند.

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      انصافا ، اول ازهمه مسوولین باید مجازات بشن که اکثر آنها دزد ، اختلاس گر و فتنه گر هستن . عملکرد اونهاست که مردم رو عصبانی میکنه .

    • محمدبهرامی بلوچ ارسالی در

      در تمام دنیا وهمه کشورها برای افراد برانداز واغتشاشگران مجازات قانونی دارد وجمهوری اسلامی ایران هم طبق قانون عمل میکند انهایکه ضدنظام هستند قطعا مجازات میشوند این دراین کشور واروپا وامریکا وهمه کشورها است مگر در خود اروپا وامریکا کسانیکی قانون را زیر پا بگذارند به انها حلوا میدهند که دهانشونو شیرین کنند؟

      بله در کشور پس از جنایات امریکا که تحریم های ناحق وظالمانه را وصل کرده برای همین ملت ایران مشکلات پیش امده واگر امریکا راست میگی وملت ایران را دوست داره پس تحریم ها را برداره پس دروغ میگوید

    • ناشناس ارسالی در

      بیچاره،ها،رو،میکشید،دیگه،چطوری،دلتون،میاد،

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه