ارسال به دیگران پرینت

مرگ دانش آموز | مرگ دانش آموز کرجی

مرگ هولناک دانش آموز کرجی در مدرسه | رییس فوریت های پزشکی استان البرز علت مرگ را اعلام کرد

یک دانش‌آموز پسر مقطع متوسطه اول دبیرستان سوم شعبان کرج امروز شنبه پس از انتقال از مدرسه به یکی از مراکز درمانی کرج علی رغم تلاش تیم پزشکی اورژانس و عملیات احیا پس از انتقال به بیمارستان شهید مدنی کرج جان باخت.

مرگ هولناک  دانش آموز کرجی در مدرسه | رییس فوریت های پزشکی استان البرز علت مرگ را اعلام کرد

مرگ دانش آموز کرجی در مدرسه

یک دانش‌آموز پسر مقطع متوسطه اول دبیرستان سوم شعبان کرج امروز شنبه پس از انتقال از مدرسه به یکی از مراکز درمانی کرج علی رغم تلاش تیم پزشکی اورژانس و عملیات احیا پس از انتقال به بیمارستان شهید مدنی کرج جان باخت.

دکتر احمد مهدوی رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز در باره مرگ دانش آموز  گفت: ساعت ۷:۳۰ صبح امروز طی تماس با این مرکز فوریت هاب  اورژانس  البرز فردی که خود نیز دوره امدادگری را دیده بود و باهماهنگی  های لازم خیلی زود تیم پزشکی خودش را به  مدرسه  سوم شعبان واقع در  گوهردشت  کرج رساند.

با توجه به اینکه مریض بدحال بود بعد از معاینه اولیه عملیات  احیا شروع شد.

ودرکمترین زمان ممکن انتقال بیماربه بیمارستان مدنی کرج انجام شد و در حین انتقال هم عملیات  احیا در حال انجام بود.

وی بی متاسفانه عملیات احیا روی بیمار که  دانش آموز  است موثر واقع نشده و بیمار دقایقی بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

رییس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز همچنین درباره علت بدحالی این دانش آموز در تماس با اورژانس گفت: اینطور که من شنیدم علت بدحالی دانش امروز را  تشنج  ناگهانی وی اعلام کردند.

بررسی علت مرگ دانش آموز کرج توسط پزشکی قانونی

علی حجر گشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز همچنین  درباره مرگ این دانش آموز گفت: هنوز علت مرگ این دانش آموز مشخص نیست و باید پزشکی قانونی علت مرگ او را اعلام کند.

رییس آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج نیز درباره این خبر  گفت: جزییات پزشکی فوت این دانش آموز کرجی که در مقطع متوسطه اول تحصیل می کرده در دست بررسی است.

رحمت الله نژاد فلاح  افزود: این اتفاق در ساعت 7 و ۲۳ دقیقه برای این دانش آموز افتاده و همکاران مدرسه بلافاصله با اورژانس تماس گرفتند و اورژانس این دانش آموز را به بیمارستان منتقل می‌کند.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      با تکرار این خبر و بازنشر پی در پی آن می خواهید مجددآ در جامعه جوسازی کنید؟؟؟؟
      تا حال صدها مورد حادثه مثل این قضیه در کشور اتفاق می افتاد که یک امر عادی است ولی برای شماها ارزش خبری نداشت اما بعد از جوسازیهای اخیر منافقین و معاندین، دلسوز قربانیان حوادث مختلف هم شده اید.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه