ارسال به دیگران پرینت

قتل پسر جوان | قتل پسر جوان با چاقو

مرگ برای یک نخ سیگار | قتل پسر جوان در پارک در حوالی نیمه شب با چاقو

در روز چهارشنبه 27 مهر، عقربه ها ساعت 23 را نشان می‌داد که فریاد‌های "کمک کمک" پسر جوانی سکوت شبانگاهی پارک پرواز را درهم شکست و لحظه‌ای بعد مردم برای کمک‌رسانی به سمت محل حادثه هجوم برده و با جسد خون‌آلود دوست این مرد جوان روبه‌رو شدند!

مرگ برای یک نخ سیگار | قتل پسر جوان در پارک در حوالی نیمه شب با چاقو

قتل پسر جوان در پارک در حوالی نیمه شب با چاقو

در روز چهارشنبه 27 مهر، عقربه ها ساعت 23 را نشان می‌داد که فریاد‌های "کمک کمک" پسر جوانی سکوت شبانگاهی پارک پرواز  را درهم شکست و لحظه‌ای بعد مردم برای کمک‌رسانی به سمت محل حادثه هجوم برده و با  جسد   خون‌آلود  دوست این  مرد جوان  روبه‌رو شدند!

با اعلام این خبر به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 ، محمدحسین زارعی؛ بازپرس ویژه  قتل  شعبه یکم دادسرای امور جرائم جنایی به همراه تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در پارک پرواز با جسد مرد جوانی به‌نام شهرام مواجه شدند که براثر 2 ضربه چاقو به قتل رسیده بود و  بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که مقتول در جریان یک درگیری با 3 فرد هدف ضربه چاقو قرار گرفته و دوست وی نیز قتل پسر جوان  را مشاهده کرده است.

بدین ترتیب در جریان قتل پسر جوان ،دوست مقتول هدف تحقیقات قرار گرفت؛ وی گفت: با شهرام به‌ پارک پرواز آمده و درحال سیگار کشیدن بودیم که 3 مردجوان به‌ سمت ما آمدند؛ آنها با لحن تندی درخواست سیگار کردند که در ادامه درگیری بین شهرام و افراد ناشناس رخ داد و ناگهان شهرام هدف  ضربات چاقو  قرار گرفت.

بازپرس پرونده پس از دریافت این اطلاعات، به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستور داد تا دوربین‌های اطراف پارک پرواز را برای ردیابی این 3 مرد هدف بازبینی قرار دهند و جسد مقتول برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شود.

تحقیقات برای کشف زوایای پنهان این پرونده توسط محمدحسین زارعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه اول دادسرای امور جنایی ادامه دارد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری 3 مرد فراری وارد عمل شده‌اند.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه