ارسال به دیگران پرینت

قتل | قتل پسر جوان با قیچی

پسر جوانی که با قیچی به کشته شد!| دستگیری فرزندکش بی رحم

ماجرای فرزندکشی هولناک در تهران با تماس همسایگان به دلیل بوی تعفن از خانه همسایه برملا شد و ماموزان پلیس با حضور در محل جسد پسر جوان را داخل حمام خانه پیدا کردند.

پسر جوانی که با قیچی به کشته شد!| دستگیری فرزندکش بی رحم

قتل پسر جوان

مرد میانسال که پسر معتادش را به قتل رسانده بود، در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد رسیدگی به این پرونده از اواخر مرداد سال گذشته با تماس فردی که مدعی بود از خانه همسایه‌شان در منطقه پیروزی بوی تعفن می‌آید آغاز شد. وی در توضیح ماجرا به مأموران کلانتری شهدا گفت: من مدیر یک مجتمع مسکونی هستم چند روزی است که از خانه واحد طبقه اول بوی بسیار بدی می‌آید به طوری که سایر همسایه‌ها معترض شدند و وقتی هم درباره علت بو از مالک واحد توضیح خواستیم، جواب قانع کننده‌ای نداد و صحبت‌های متناقضی مطرح کرد. البته او چند سالی است که با پسر جوانش که معتاد بود نیز اختلاف و درگیری داشت و حالا هم چند روزی است که صدای درگیری آنها نمی‌آید به همین خاطر تصمیم گرفتیم موضوع را با پلیس در میان بگذاریم.

پس از این گزارش مأموران بلافاصله به نشانی اعلام شده رفتند و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد که اظهارات مدیر ساختمان درست بوده و بوی تعفن آزاردهنده‌ای در ساختمان پیچیده است.

منبع : فرتاک نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه