ارسال به دیگران پرینت

قیمت آپارتمان | قیمت آپارتمان در جنوب تهران

قیمت این خانه در تهران فقط ۷۹۰ میلیون تومان | قیمت آپارتمان در جنوب تهران + جدول

واحد آپارتمانی در محله شوش با متراژ ۶۲ متر و ۲ اتاق خواب درحالی که ۱۰ سال از ساخت آن میگذرد قیمتی معادل ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان دارد.

قیمت این خانه در تهران فقط ۷۹۰ میلیون تومان | قیمت آپارتمان در جنوب تهران + جدول
در این گزارش خانه‌های ارزان قیمت جنوب تهران را مورد بررسی قرار داده‌ایم.
 
قیمت مسکن در جنوب شهر تهران تحت تاثیر تورم، با رشد مواجه شده است؛ به صورتی که این رشد قیمت در تمامی‌ واحد های این منطقه به وضوح دیده می‌شود. از طرفی زوج‌های جوان یا افرادی با بودجه محدود به دنبال خرید مسکن ارزان قیمت در این مناطق هستند.
واحد آپارتمانی در محله شوش با متراژ ۶۲ متر و ۲ اتاق خواب درحالی که ۱۰ سال از ساخت آن میگذرد قیمتی معادل ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان دارد.
 
اگر قصد سرمایه‌گذاری در مناطق جنوبی تهران‌ را دارید میتوانید واحدی ۱۰ ساله با متراژ ۳۸ متر و ۱ اتاق خواب را در محله مولوی با سرمایه‌ای معادل ۷۹۰ میلیون تومان خریداری کنید.
 
برای خرید آپارتمانی ۶۷ متری در جوادیه که ۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، به بودجه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان احتیاج دارید. همچنین برای خرید واحدی دیگر در همین محله با متراژ ۶۰ متر و ۳ اتاق خواب با سنی حدود ۳ سال، به سرمایه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان احتیاج دارید.
 
اگر با سرمایه‌ای کمتر از ۱ میلیارد تومان قصد خرید خانه در جنوب تهران را دارید، میتوانید واحدی ۸ ساله در منیریه با متراژ ۶۳ متر و ۲ اتاق خواب را با سرمایه‌ای معادل ۹۹۷ میلیون تومان خریداری کنید.
 
آپارتمانی دیگر در نازی‌آباد با متراژ ۴۰ متر و ۱ اتاق خواب با توجه به اینکه ۱۸ سال از ساخت آن میگذرد در روز های پیش‌ معادل ۱ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. واحدی دیگر در همین منطقه با متراژ ۸۳ متر و ۲ اتاق خواب با سنی معادل ۳۰ سال قیمتی بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان دارد.
 
توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.
 
این خانه در تهران فقط ۷۹۰ میلیون تومان/ قیمت آپارتمان در جنوب تهران + جدول
 
 
 
منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه