ارسال به دیگران پرینت

اعتراضات اخیر | ناآرامی های کشور | اعتراضات در ایران | معترضان

چه کسانی مغز معترضان را شست و شو دادند ؟ | واکنش رئیس فرهنگستان علوم پزشکی کشور به اعتراضات اخیر

علیرضا مرندی، رئیس فرهنگستان علوم پزشکی کشوربا اشاره به حوادث اخیر و موضعگیری برخی خواص، گفت: احتمال اینکه خواص نیز منحرف شوند یا زود قضاوت کنند یا بازی خورند وجود دارد. برخی که می‌خواهند به خارج از کشور بروند یا رفتند، بالاخره دوست دارند آن کشورها حامی‌شان باشند و لذا برای دلخوشی آنها خودفروشی می‌کنند.

چه کسانی مغز معترضان را شست و شو دادند ؟ | واکنش رئیس فرهنگستان علوم پزشکی کشور به اعتراضات اخیر

علیرضا مرندی درباره اعتراضات اخیر گفت: مغز معترضان را شستشو دادند

علیرضا مرندی، رئیس فرهنگستان علوم پزشکی کشوربا اشاره به اعتراضات اخیر و موضعگیری برخی خواص، گفت: احتمال اینکه خواص نیز منحرف شوند یا زود قضاوت کنند یا بازی خورند وجود دارد. برخی که می‌خواهند به خارج از کشور بروند یا رفتند، بالاخره دوست دارند آن کشورها حامی‌شان باشند و لذا برای دلخوشی آنها خودفروشی می‌کنند.

خلاصه صحبت‌های مرندی درباره اعتراضات اخیر  به شرح زیر است: 

* بالاخره از اول پیروزی انقلاب اسلامی شاهد فراز و نشیب‌هایی در این نوع مسائل بوده‌ایم؛ زمانی آرامش و بعضی اوقات نیز توسط جریان منافقین مانند خرداد ۸۸ و زمان‌های مختلف مشکلاتی را داشته‌ایم و پشت‌سر گذاشته‌ایم. این حادثه نیز مانند بقیه است؛ یعنی این نیست که کشور ما با آن آشنا نباشد.

*نیروی انتظامی ما که خودشان و مسئولان بالا دست‌شان افراد متدینی هستند،حتی در مقابل این تخلفات و یا جنایت‌هایی که افراد می‌کنند باز هم عکس‌العمل‌های تند نشان نمی‌دهند. 

*اصل قضیه این است که اگر دین نداشته باشید هر کاری را انجام می‌دهید؛ مانند دزدی، آتش زدن اموال، غارت بانک و... دولت نیز برای مردم است. اینکه ماشین‌های مردم را آتش زده و پشت فرمان فرد را بکشیم و از جسد آنها داستان‌هایی بسراییم.مطمئن باشید اکثریت عظیم افرادی که در این صحنه‌ها بودند، اصلاً آن خانم محترمه‌ای که جان خود را از دست داد و پزشکی قانونی و کمیته ۱۹ نفره پزشکان به این نتیجه رسیدند که هیچگونه تخطی از جانب نیروی انتظامی صورت نگرفته را نمی‌شناختند.

*این فرد به علت اینکه غده هیپوفیزش را برداشتند؛ غده هپیوفیزی که فرماندهی همه غدد درون‌ریز انسان است. وقتی شما آن را برمی‌دارید دیگر دچار دیابت بی‌مزه می‌شوید و مرتب آب از کلیه‌های‌تان دفاع می‌شود و بدن بی‌آب می‌شود. املاح را نیز با خودش می‌برد.

*تیروئید شما دیگر کار نمی‌کند و مجبور هستید دائم داروی تیروئید بخورید و از همه بدتر غده فوق کلیه از کار می‌افتد و باید به آن ترکیبات کرتون به طور مرتب داده شود و هر کدام از اینها که مصرف نشود،عوارض خاص خود را دارد. به هر دلیلی بالاخره این افراد به راحتی نمی‌توانند استرس‌شان را حذف کنند.

*به هر حال خیلی از این افراد حتی ممکن است اسم این خانم را هم ندادند و اینکه چه شده است؛ اما این را بهانه می‌کنند.وقتی بچه ۱۵-۱۶ ساله می‌آید، اینها آدم‌های روشن سیاسی نیستند که تصمیم گرفته باشند که مثلا به این دلیل باید این کار را کنیم، بلکه هیجاناتی در آنها ایجاد می‌کنند. مثلاً بازی‌ای در اینترنت بود که منجر به این می‌شد که دختر و پسرهایی در انتهای بازی  به خودکشی برسند. چندین ماه قبل تلویزیون نیز نشان می‌داد که افرادی به خاطر آن بازی خودکشی کردند.

*بالاخره وقتی مغز افراد را بتوان شستشو داد از اینگونه تخلفات بروز می‌کند؛ مانند گروه داعش؛ همان گروهی که آمریکایی‌ها گفتند و رئیس جمهور سابق آنها نیز گفت که ما داعش را درست کردیم. خب بالاخره این داعش یکسری آدمکش از جوانان ظاهراً مسلمان درست کرد.این داعشی‌ها با مسلمانان به خصوص شیعه برخورد می‌کردند؛ در نتیجه اگر دین و اعتقادات عمیق مذهبی نباشد، دیگر فرد ترمزی ندارد و ممکن است هر جنایاتی مرتکب شود.

*وگرنه تعداد اینها (افراد شرکت کننده در اغتشاشات) زیاد نبود، بلکه اینها به خاطر تحرکی بود که از اینجا به آنجا داشتند و بیشتر با موتورسیکلت در جاهای مختلف دیده می‌شدند، اما اینطور نیست که عده زیادی بوده باشند. وقتی ماشین آتش‌نشانی و آمبولانس را از بین می‌برند طبیعتاً تعداد شهدا بیشتر می‌شود؛ اینها اعتقادات مذهبی قوی ندارند، خانواده‌های‌شان این افراد را تربیت نکردند و تحت تأثیر اینترنت قرار می‌گیرند؛ضمن اینکه شنیدم همه چیز را آموزش می‌بینند؛مانند ساخت کوکتل‌مولوتف و ....

*پهپادهایی که فرزندان سپاه ساختند، موشک‌هایی که می‌سازند و حتی ماهواره‌‌ای هم که به آسمان می‌فرستیم با آن مخالفند و اصلاً‌ آنها با پیشرفت ما مخالف هستند و می‌خواهند ما مانند اول انقلاب مردمی غیر مسلح باشیم.

*چون می‌دانند مردم دین دارند می‌خواهند مانند یک لقمه چرب و نرم کشورمان را تجزیه کنند و یا دوباره حاکمیت را در دست خود گیرند؛ این است که مردم ما هوشیار بودند؛ کما اینکه در جمعه گذشته  و روزهای دیگری نیز دیدید که به میدان آمدند و مانند 9 دی که آتش فتنه 88 را خاموش کردند، اقدام کردند.البته مطمئن هستم این دفعه آنقدر طول نمی‌کشد.

*به دلیل اینکه این افراد ایمان و دین نداشته و خدا را قبول ندارند به مردم این ظلم‌ها را می‌کنند و افراد را می‌کُشند و زخمی می‌کنند؛ یا چادر از سر خانمی درمی‌آورند و خیلی کارهای دیگر؛ اینها همه به دلیل نبود اعتقادات در یک عده‌ای از نوجوانانی است که تحت تأثیر احساسات و عواطف توسط ماهواره و ... قرار می‌گیرند.

*ما نیز اگر خدای ناخواسته این اتفاقات بخواهد گسترش پیدا کند این کار را می‌کنیم و مردم نیز نشان داده‌اند اهل عمل هستند، اما از بس این چیز کوچکی بوده، اکنون لزومی به اینکه مردم خودشان وارد صحنه شوند نبوده است وگرنه مردم به حساب آنها می‌رسیدند. 

*ببینید از روز اول برای بنده شخصاً روشن بود، اما خب گفتم شاید من اشتباه می‌کنم. پزشکانی که در پزشک قانونی جسد را دیده بودند و آنها که جسد را ندیده بودند اما پرونده را با دقت مرور کرده بودند؛ اینها هیچ گونه آثاری از ضرب و شتم بر بدن این خانم محترمه ندیده بودند.

منبع : فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • فیروزاسماعیلی ارسالی در

      مغزمعترضان رابی عدالتیهای دولتمردان انتخابات گزینشی تحمل نکردن صداهای غیرخودی وهزاران ناهنجاریهای که توسط افرادمسول درچهل سال گذشته ایجادشد

    • ناشناس ارسالی در

      Go to hell

    • جالینوس ارسالی در

      یقه سفیدها.عمامه بسرهامسولین فاسدی که بنای اختلاس سواستفاده دزدی وشکاف طبقاتی راپایه گذاری ونهادینه کردندباعث نابودی کشورونارضایتی مردم شدنداینهامغزمردم راشستشودادنداگرمسولین فاسددرهرمقام ورده ولباسی رااعدام کرده بودندحالاوضعیت مردم وکشوراینجوری نبودهرچندکه خودحکومت فاسدپروراست ونمی تواندبرعلیه خودش اقدام کندومردم مجبورندبافاسدین مبارزه کنند

    • علی اصغر قاسم پور ارسالی در

      گرانی، فقر و مشکلات معیشتی، بیکاری، تبعیض، فاصله های طبقاتی، مهندسی انتخابات، ناکارآمدی مسئولان، خودرأیی، عدم عقلانیت در روابط و مناسبات خارجی و ... هم احیاناً مغز مردم رو شستشو نمیده؟! عیب از نگاه و دید چشم نیست؟!

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه