ارسال به دیگران پرینت

فال | فال ابجد

فال ابجد | فال ابجد امروز 9 مهر 1401

فال ابجد جزو مشهورترین و قدیمی ترین فال ها بوده و در میان بسیاری از ایرانیان به دلیل پیشینه آن مورد توجه قرار گرفته است.

فال ابجد | فال ابجد امروز 9 مهر 1401

فال ابجد امروز 9 مهر 1401

 حروف ابجد  یک روش برای مرتب کردن حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده‌اند. ما گاهی این شیوه را در شماره‌گذاری موارد یا صفحات دیده‌ایم یا خودمان به کار گرفته‌ایم.حروف ابجد را حتی اگر نشناسید حتما اسم آن را شنیده و حتی بدون اینکه بدانید از آن استفاده‌ هم کرده‌اید.  یکی از راه های کشف و رسیدن به نتیجه در علوم غریبه حروف ابجد می باشد. حروف ابجد به دو نوع کبیر و صغیر می باشند. یکی از انواع روشهای طالع یا فال بینی، روشی است که به طریق محاسبه ابجدی صورت می گیرد. فال ابجد یکی از قدیمی ترین انواع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت می دهند.

فال ابجد امروز ۹ مهر را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال ابجد امروز برای متولدین ماه های مختلف امروز ۹ مهر را می توانید در این قسمت بخوانید.

 فال ابجد امروز متولدین فروردین

ابجد فال شما: د ب ج

تعبیر: روزگار بر وفق مراد شما به زودی به خواسته و آرزوی های قلبی تان دست پیدا خواهید کرد و حاجت روا می شوید، توکلتان به خداوند باشد و در کارهایتان تاخیر ایجاد نکنید،، سعی کنید بیشتر مراقب خود باشید شخصی در پی شماست و می‌خواهد برای تان مشکلات بزرگی در آینده به وجود بیاورد.

فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: ج ب ج

تعبیر: دعوا و درگیری در پیش دارید و فردی قصد دارد عمل بدی که در گذشته انجام داده بودید را تلافی کند باید بسیار مراقب باشید. در زندگی سختی های زیادی را تحمل کرده اید اما امسال از هر نظر برای تان بهتر خواهد بود و بالاخره از مشکلات خلاص خواهید شد.

پس انداز

فال ابجد امروز متولدین خرداد

ابجد فال شما: ب د د

تعبیر: آن افرادی که فکر می‌کنید دوستانتان هستند در واقع دشمنانی بیش برایتان نیستند و به زودی به این قضیه پی می برید پس از آن ها فاصله بگیرید. اگر افرادی نسبت به شما رشک و حسادت دارند نباید از موفقیت هایتان برای آنها تعریف کنید، مطمئن باشید این گونه برایتان بهتر است.

فال ابجد امروز متولدین تیر

ابجد فال شما: ب ج د

تعبیر: متاسفانه اسراری که دارید فاش می‌شود و دردسرهایی برایتان به وجود می آید، بهتر است حقیقت را بگویید و طفره نروید. مشکلاتی برایتان پدید می آید که برای برطرف کردن آنها باید از بزرگترهایتان کمک بخواهید و غرور و خودخواهی را کنار بگذارید. اگر از نظر مالی مشکل دارید به زودی برطرف می‌شود.

فال ابجد امروز متولدین مرداد

ابجد فال شما: د ب د

تعبیر: از خیانت و فریب اطرافیانتان بر حذر باشید که این کار در آخر به خودتان صدمه خواهد زد. دوستان نابابی دارید که همواره شما را در انجام کارهای نادرست تشویق می‌کنند، اگر نتوانید از آنها فاصله بگیرید به دردسر بزرگی خواهید افتاد. پولی به دستتان می رسد که باید حتما آن را سرمایه گذاری کنید.

فال ابجد امروز متولدین شهریور

ابجد فال شما: د آ ج

تعبیر: اگر در زمینه ای تلاش می‌کنید مطمئناً موفقیت‌های خوبی برایتان وجود خواهد داشت و با اتکا به استعداد های تان به اهدافتان می رسید. ممکن است فردی از نظر عاطفی با شما ناسازگاری داشته باشد، بهتر است به او زمان دهید و از سوء ظن و بدگمانی پرهیز کنید.

فال ابجد روزانه متولدین مهر

ابجد فال شما: آ ب د

تعبیر: شاید بدخواهان زیادی در اطراف تان داشته باشید اما خداوند با شماست و مطمئن باشید اجازه نمی‌دهد گزندی از جانب آنها به شما برسد. تصمیمات بزرگی برای خود گرفته‌اید اما اطرافیان از آن بی اطلاع هستند و اگر بخواهید به تنهایی پیش بروید به مانع خواهید خورد پس بهتر است با آنها مشورت کنید.

فال ابجد روزانه متولدین آبان

ابجد فال شما: ج آ ب

تعبیر: قصد و نیت بدی دارید. عده بسیار زیادی هستند در زندگی به شما حسادت می کنند و برایتان مشکلات بسیار زیادی به وجود می‌آورند بهتر است؛ هرچه زودتر از انرژی های منفی خود را دور کنید تا بتوانید از شر بدخواهان در امان بمانید، با بدگویی کردن پشت دیگران این خودتان هستید که آینده تان را به نابودی خواهید رساند.

فال ابجد روزانه متولدین آذر

ابجد فال شما: ب د ج

تعبیر: طالعت روشن است. در زندگیتان گشایش ایجاد می شود شما به زودی به هدف ها و خواسته های قلبی تان دست پیدا خواهید کرد و شادی و خوشبختی را در خود به وجود می آورید،، اگر قصد انجام معاملات پولی و مالی را دارید بهتر است؛ با بزرگانتان مشورت کنید تا به درد سر های بزرگی در آینده مواجه نشوید.

فال ابجد روزانه متولدین دی

ابجد فال شما: ب ب آ

تعبیر: طالعت خوب نیست. اهل فتنه و فتنه انگیزی های بیهوده هستید با این کارتان با مشکلات بسیار زیادی در زندگی خود روبرو خواهید شد، طالع تان را به رنگ تیره و تار در خواهید آورد،، آینده خودتان را به تباهی خواهید کشید بهتر است؛ دست از کارهای نادرست بردارید که برایتان مشکلات بسیاری ایجاد می کند.

فال ابجد روزانه متولدین بهمن

ابجد فال شما: آ د ب

تعبیر: طالع خوبی دارید. به لطف خداوند خیر و برکت در زندگی شما سرازیر می شود،، بهتر است؛ در راز و نیاز با خداوند کاهلی نکنید از یاد و نام خداوند غافل نشوید تا خداوند برایتان موفقیت و سربلندی را در زندگی به وجود بیاورد و شما را به مقصود و آرزوهایتان برساند.

فال ابجد روزانه متولدین اسفند

ابجد فال شما: آ ج آ

تعبیر: فالت نیکوست. به زودی گره از کارتان گشوده خواهد شد، اگر قصد انجام کار ناصوابی را دارید بهتر است؛ از این کار دست بردارید که برایتان مشکل ساز خواهد شد شخصی وارد زندگی تان می شود که برایتان موفقیت و سربلندی را با خود به همراه خواهد آورد و شما را به پیروزی در آینده خواهد رساند.

 

منبع : اقتصاد آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه