ارسال به دیگران پرینت

قیمت طلا | پیش بینی قیمت طلا | قیمت سکه

پیش بینی قیمت سکه و طلا برای روز های آینده ؟ | سیر نزولی بازار طلا

پیش بینی قیمت سکه و طلا در روزهای آینده

پیش بینی قیمت سکه و طلا برای روز های آینده ؟ | سیر نزولی بازار طلا

محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری، اظهار داشت: تعدیل قیمت ارز و نرخ جهانی طلا در روز جاری باعث کاهش قیمت طلا و سکه در بازار داخلی شده  است

این فعال بازار طلا و سکه البته تأکید کرد که به دلیل احیای مذاکرات و خبرهای سیاسی مثبت بازار طلا و ارز سیر نزولی را پیش گرفته و احتمالاً تا دوشنبه همین روال قیمتی در بازار ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به کاهش 38 دلاری اونس طلا نسبت به هفته گذشته، گفت:  قیمت سکه  طرح قدیم امروز با 200 هزار تومان کاهش به 14 میلیون تومان، سکه طرح جدید نیز با 200 هزار تومان کاهش به 14 میلیون و 850 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی با 100 هزار تومان کاهش به 8 میلیون و 150 هزار تومان، ربع سکه بهارآزادی با 50 هزار تومان کاهش به 5 میلیون و 200 هزار تومان و سکه گرمی با 20 هزار تومان کاهش به  3 میلیون و 80 هزار تومان رسیده است.

این فعال بازار طلا و سکه همچنین تأکید کرد که همزمان با کاهش قیمت طلا و سکه در بازار، میزان حباب سکه نیز کاهش یافته و از حدود یک میلیون و 500 هزار تومان به یک میلیون و 400 هزار تومان رسیده است. ضمن اینکه هر مثقال طلا نیز از 6 میلیون تومان به 5 میلیون و 930 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار از یک میلیون و 385 هزار تومان به یک میلیون و 370 هزار تومان کاهش یافته است.

کشتی آرای گفت: با کاهش قیمت ها در بازار از میزان معاملات نیز کاسته شده و خرید و فروش در بازار نسبت به هفته قبل کاهش یافته است.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه