ارسال به دیگران پرینت

دبه ترشی | ترشی | ترفند

چرا ترشی را باید در دبه های بزرگ درست کنیم؟!

دبه ترشی را به خاطر این دلیل ها بزرگ بگیرید

چرا ترشی را باید در دبه های بزرگ درست کنیم؟!

دبه ترشی پلاستیکی

برخی از دبه ترشی پلاستیکی و ظروف شفاف دارای دربی فرمانی شکل هستند که این نوع از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می تواند در نگهداری ترشی، خیار شور و زیتون بسیار مناسب باشد از این رو بسیاری از تولید کننده های مشغول در این حرفه از این مدلها استفاده می کنند.

نوعی از این دبه ها دارای سایز بزرگی هستند که به صورت 10 لیتری می باشند و از دهانه کوچی برخورادر می باشند این نوع بهترین گزینه برای نگهداری انواع سرکه و رب می باشد که می تواند به خوبی از این مواد نگهداری کند.

دبه 3 خط - فروشگاه گلستانی

 

خانمهایی که در منازلشان به فعالیتهای کوچکی همچون: تهیه انواع ترشی و سرکه مشغول هستند می توانند برای راحتی کارشان از این مدل دبه ها استفاده داشته باشند. هر فردی دارای هر سلیقه ای که باشد می تواند این مدل از دبه ها را طرحها و سایزهای مختلف استفاده داشته باشد.

بهتر است بدانید که در حال حاضر استان تهران یکی از برترین تولید کننده های ساخت دبه های پلاستیکی و شیشه ای می باشد که توانسته است با به کار گیری مرغوب ترین مواد و بهترین دستگاه ها این مدلها را به مرحله تولید برسانند از این رو بسیاری از افراد در داخل کشور خواهان خرید و تهیه این محصولات با کیفیت می باشند.

هنگام تهیه این محصولات باید دقت داشه باشید که مصول دارای کیفیت مناسبی باشد و از درب محکمی برخوردار باشد.

دبه ترشی بزرگ

معمولا جنس این دبه ترشی بزرگ از پلاستیک می باشد و دسته ای دیگر از این دبه ها در جنس های فلزی و استیل نیز موجود می باشد که در حقیقت بهترین ظروف جهت نگداری ترشی می باشند. یکی از مهم ترین مزیتهای استفاده از دبه های ترشی بزرگ، این است که می توانید میزان زیادی از ترشیها را درون یک دبه جای دهید.

خرید و قیمت ترشی مخلوط زرد 10 کیلویی          </div>

                      <!-- ********* X2 ********* -->
            <div id=

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه