ارسال به دیگران پرینت

شاد | برنامه شاد

سال تحصیلی جدید علاوه بر حضوری بودن با برنامه شاد تکمیل می شود!

این روزها با پشت‌سر گذاشتن روزهای سخت کرونایی و نزدیک‌شدن به طلوع ماه مهر، یک سؤال اساسی، ذهن بسیاری از دانش‌آموزان را به خود مشغول کرده: در سال تحصیلی جدید ۱۴۰۲-۱۴۰۱، آیا بساط آموزش مجازی در دوره‌ی پساکرونا، برچیده خواهد شد یا مدارس و معلم‌ها از تجربه‌ی آموزش مجازی استفاده خواهند کرد؟

سال تحصیلی جدید علاوه بر حضوری بودن با برنامه شاد تکمیل می شود!

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش، امروز پس از بازدید از مرکز مانیتورینگ شبکه‌ی دانش‌آموزی شاد در ساختمان اپراتور همراه اول،  به این شبکه که یکی از بسترهای فعال آموزش مجازی است، ‌ اشاره کرد و گفت: « برنامه شاد نباید تعطیل شود. بچه‌های ما باید در این زیست بوم هم حضور داشته باشند. باید فرزندانمان را متناسب با زمان تربیت کنیم. بچه‌ها با این فضا زودتر سازگاری پیدا می‌کنند و می‌توانند آموزش‌های مکمل را از آن‌جا دریافت کنند.»

او اضافه کرد: «شبکه‌ای که بتواند روزانه ۱۱ میلیون نفر را پذیرا باشد، شبکه‌ای گسترده و قدرتمند است و این آمار بالایی است و گاهی پهنای باند بالاتری نسبت به پیام‌رسان‌های معروف دنیا را به خود اختصاص می‌داد.» نوری به ضعف‌های این اپلیکیشن هم اشاره کرد و گفت: «شاد، نقایصی داشت که به مدیر فنی شاد منتقل کردیم و به تدریج برطرف شدند که یکی از آن‌ها ایجاد کلاس مجازی بود که به قابلیت‌های برنامه شاد افزوده شد.»

وزیر آموزش و پرورش افزود: «محتواهای دانش آموزی را باید معلمان و دانش آموزان بسازند و در دنیا هم همین گونه است، اما در این خصوص، محتواهایی آماده شده که همکاران در سازمان پژوهش فعال هستند و به تدریج در شبکه‌ی شاد بارگذاری خواهد شد.»

او درباره‌ی هزینه استفاده از اینترنت در شبکه‌ی شاد هم گفت: «طبق تفاهم نامه‌ای که با وزارت ارتباطات داشتیم قرار است اینترنت شاد تا پایان برنامه‌ی ششم توسعه، یعنی تا پایان سال ۱۴۰۱ رایگان باشد...»

به گزارش روابط عمومی شبکه‌ی دانش‌آموزی شاد، تاکنون، پیام رسان شاد، بیش از ۲۶ میلیون بار نصب شده  و بیش از ۶۰ میلیارد پیام و ۱۸ میلیون فایل آموزشی، از طریق این شبکه، جابجا شده است. همچنین تعداد کاربران فعال روزانه‌ی شبکه شاد ۱۱ میلیون نفر، کاربران فعال هفتگی ۱۳ میلیون نفر و تعداد کاربران فعال ماهانه شبکه‌ی شاد، بیش از ۱۸ میلیون نفر است.

 

منبع : همشهری
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      مگر معلمین ربات هستن

    • Mmmm ارسالی در

      قطعا شاد تعطیل خواهد شد بسه دیگه گوشی ها رو باید از بچه ها گرفت وزیر با هوش

    • ناشناس ارسالی در

      توروخدا دیگه فقط حضوری،همین گوشی ها بچه هامون بدبخت کردن بااین همه برنامه ها وگوگل وواتس....

    • ناشناس ارسالی در

      با سلام
      آقای وزیر کدام برنامه شاد را می گویید مگر شما گوشی و تبلت و سیم کارت در اختیار آموزگارانتان قرار داده اید که حالا انتظار دارید توشاد هم باشند آن دو سال هم که وسیله شخصی خودمان درس گفتیم ارزونی تون

    • احمد ارسالی در

      جناب وزیر من معلم با ۶ میلیون حقوق دوشیفت کار می کردم شب هم اسنب کار می کنم.با این تورمی که درست کردید داریم فلج می شیم.بماند که ثروت عظیم کشور رو به تاراج می برید و جیب اربابان استعمارگر رو پر می کنید.و مردم در فلاکت زندگی می کنن.ولی معلم بیکار نیست با اون اینترنت عقب موندتون شاد کار کنه

    • بی نام ارسالی در

      وزیر محترم معلم هم آدم هست...نمی‌تواند تمام وقتش را در کلاس و گوشی صرف کند. باعث فرسودگی معلمان نشوید...

    • ناشناس ارسالی در

      خداشفات بده وزیربی سوادترازتووجودنداره

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه