ارسال به دیگران پرینت

قدیمی ترین بشقاب دیوارکوب کلاسیک جهان در ایران

بهتر است بدانید که هنر نقاشی روی بشقاب در چین قدمتی چند صد ساله دارد که بیشتر نقاشی های طبیعت را شامل می شد، اما هنرمندان معاصر با ایده گرفتن از نقاشیهای مدرن و فانتزی توانسته اند طرحهای زیبایی را برای طراحی روی یک نقاشی پیاده سازی کنند انتخاب طرح روی بشقاب باید با رنگ کلی دکوراسیون و وسایل اطراف هماهنگ باشد تا تاثیر مثبتی داشته باشد.

قدیمی ترین بشقاب دیوارکوب کلاسیک جهان در ایران

بهتر است بدانید که هنر نقاشی روی بشقاب در چین قدمتی چند صد ساله دارد که بیشتر نقاشی های طبیعت را شامل می شد، اما هنرمندان معاصر با ایده گرفتن از نقاشیهای مدرن و فانتزی توانسته اند طرحهای زیبایی را برای طراحی روی یک نقاشی پیاده سازی کنند انتخاب طرح روی بشقاب باید با رنگ کلی دکوراسیون و وسایل اطراف هماهنگ باشد تا تاثیر مثبتی داشته باشد. جهت سفارش بشقابهای دیوارکوب نقاشی می توان از پلهای ارتباطی موجود در سایت آراد برندینگ اقدام نمایید و با خیالی راحت خریدی با اطمینان داشته باشید.

4-1

یکی از مصارف بشقابهای سفالی استفاده از آنها به عنوان بشقاب دیوارکوب مدرن است که از زمان های قدیم بسیار متداول بوده است، دیوارکوبهای سفالی همیشه محبوب بوده و هنوز هم یکی از شیک ترین وسایل تزئینی و اصیل هستند که اگر حرارت داده شود به سرامیک تبدیل می شود، بنابراین می توان گفت دیوارکوبها  در دو نوع سفالی و سرامیکی هستند که معمولاً ظروف سفالی دست ساز هستند و جزء صنایع دستی ایران محسوب می شود.

 

آموزش بشقاب دیوارکوب سفالی

علاوه بر مواردی که درباره آموزش بشقاب دیوارکوب سفالی گفته شد بهتر است موارد زیر را بدانید تا دچار مشکل نشوید و نتیجه بهتری بگیرید:

 

چیدمان بشقاب را انتخاب کنید

قبل از نصب صفحات روی دیوار، بهتر است آنها را کنار هم روی یک میز یا سطح صاف قرار دهید و آنها را به اطراف حرکت دهید تا چیدمان مورد نظر خود را پیدا کنید پیشنهاد می کنیم حداقل فاصله بین هر صفحه 10 تا 15 سانتی متر و فاصله آنها از سقف حداقل 20 سانتی متر باشد.

تعداد بشقابها

افراط و تفریط همیشه به نتایج بدی منجر خواهد شد پیشنهاد می کنیم تعداد بشقابها را با توجه به فضای اتاق در نظر بگیرید تا بشقاب دیواری بی نقصی داشته باشید چند بشقاب را با چیدمان درستی که در بالا ذکر کردیم روی دیوار بچینید.

4-2

بهتر است بدانید که هنر نقاشی روی بشقاب در چین قدمتی چند صد ساله دارد که بیشتر نقاشی های طبیعت را شامل می شد، اما هنرمندان معاصر با ایده گرفتن از نقاشیهای مدرن و فانتزی توانسته اند طرحهای زیبایی را برای طراحی روی یک نقاشی پیاده سازی کنند انتخاب طرح روی بشقاب باید با رنگ کلی دکوراسیون و وسایل اطراف هماهنگ باشد تا تاثیر مثبتی داشته باشد.

چند سالی است که نقاشی بشقاب دیواری در بین خانمها بسیار رایج شده است و هرکسی که این طرحهای زیبا و بعضاً فانتزی را روی بشقابهای دیواری می بیند دوست دارد یکی از آنها را روی دیوار اتاق خواب خود داشته باشد انتخاب یک طرح زیبا می تواند زیبایی اتاق شما را دو چندان کند و وجود این بشقابها در کنار سایر وسایل تزیینی زیبایی خاصی به دیوار اتاق می بخشد.

 

بشقاب دیوارکوب کلاسیک

در انتخاب بشقاب دیوارکوب کلاسیک، همه می توانند بر اساس ایده و سلیقه و باور خود هر نوع از طرح بندی را که بخواهند خریداری کنند تا فضای زندگی مناسب، با روحیات خود را آماده کنند. افراد زیادی هستند که سبک زندگی مدرن را انتخاب کرده اند و دوست دارند تمام وسایل زندگی خود را مدرن و بروز کنند، صنعت دکوراسیون نیز با در نظر گرفتن تمام شرایط، بشقابهای با تاریخ چند هزار ساله را به شکل مدرن نیز طراحی کرده و به دوست دارن این نوع از بشقابهای دیوارکوب عرضه کنند.

4-3

لازم به ذکر است که بدانید بشقاب دیوارکوب معمولا به شکل کلاسیک و سنتی ساخته می شوند که انواع مدرن را نیز در بر می گیرند، در ساخت این بشقابها از حرارت بالا استفاده نمی شود به همین خاطر در برابر ضربه مقاومت کمتری داشته و به راحتی می شکند.

بشقاب دیوارکوب کلاسیک، از نظر طرح، مناسب فضایی با وسایل کلاسیک بوده و هارمونی جالبی را در فضای خانه ایجاد می کند. طرح پرنده های لاجوردی، مناسب فضاهای کلاسیک، با نقش و نگاری زیبا، که از طرفداران بسیاری برخوردار بوده و نمونه ای از بشقاب دیوارکوب کلاسیک است.

برای استفاده از بشقابهای دیوارکوب، ترکیبها را در نظر بگیرید، مثلا بشقاب و آینده در بالای تاقچه یا روی دیوار، هارمونی زیبایی به خانه می دهد، یا به طور مثال می توان بشقابهای با طرح غذا و میوه را در آشپزخانه ها یا کنار میز پلاستیکی غذا خوری قرار داد، راه روهای خانه محلی مناسب و عالی برای استفاده از بشقاب دیوارکوب مدرن، قدیمی و کلاسیک است از آن غافل نشوید.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه