ارسال به دیگران پرینت

خرید بشقاب دیوارکوب کلاسیک برنزی چینی

همانطور که می دانید تزئین دیوارها یکی از روشهای مرسوم در طراحی دکوراسیون داخلی است و به این منظور استفاده از بشقاب دیوارکوب چینی و یا سفالی و دیگر متریالهای این اکسسوری می تواند زیبایی خاص و کلاسیکی به محیط ببخشد.

خرید بشقاب دیوارکوب کلاسیک برنزی چینی

همانطور که می دانید تزئین دیوارها یکی از روشهای مرسوم در طراحی دکوراسیون داخلی است و به این منظور استفاده از بشقاب دیوارکوب چینی و یا سفالی و دیگر متریالهای این اکسسوری می تواند زیبایی خاص و کلاسیکی به محیط ببخشد.

استفاده از اکسسوری و وسایل تزئینی دیواری یکی از محبوب ترین طراحیهای همیشگی بوده که از گذشته تا کنون دستخوش تغییرات زیادی شده و استفاده از بشقاب دیوارکوب سفالی، چینی و غیره نیز یکی از این موارد می باشد که به طور مستمر اما کم و بیش مورد استفاده قرار گرفته است.

بشقابهای سفالی و بشقاب میناکاری از قدیمی ترین مواد به کار رفته در تهیه دیوارکوب می باشد که هنوز هم زیبایی و طرفداران خاص خود را دارد و جنبه هنری داشته و ممکن است حاصل صنایع دستی سفال گران عزیز و یا تولیدیها باشد.

C-1

لازم به ذکر است امروزه خرید بشقاب دیوارکوب چینی بسیار پر رونق واقع شده است وافراد بسیاری را به خود جلب نموده است.

انتخاب جنس بشقاب امری سلیقه ای است که اگر بخواهید با سایر دکور محیط همخوانی داشته باشد بهتر است؛ بافت، رنگ و طرح به کار رفته در سایر وسایل را نیز مورد توجه قرار دهید و یا مواردی از قبیل: نوع و سبک محیط، مساحت و مکان مورد نظر برای نصب، رنگ و نور دهی دیوار انتخاب شده برخی از عواملی است که می تواند در انتخاب نوع و تعداد دیوارکوبها به شما کمک کند.

امروزه بشقابهای دیوارکوب در جنسهای مختلفی تولید شده و با طرح و رنگهای متنوع سعی در پوشش دادن به تمامی سبکها و سلیقهاه ها دارند؛ که در این بین بشقابهای چینی مثل همیشه طرفداران خاص خود را داشته و بافت این دیوارکوبها لعاب و جلوه بیشتری دارد.

بشقاب دیوارکوب برنزی

در همین ابتدا باید بگوییم که بشقاب دیوارکوب طرح کوبیسم به مدلهایی می گویند که در قسمت پشتی دارای یک حلقه جهت آویزان کردن آنها بر روی دیوار است، همچنین این محصولات تزیینی از نظر جنس در مدلهای مختلف برنزی، چوبی، برنجی و غیره دسته بندی می شوند که هر کدام ویژگیهای خاص خود را دارند.

یکی از محبوب ترین بشقابهای دیوارکوب از جنس برنز است، بشقاب برنزی با طرحهای نسبتاً سنتی و قدیمی طرفداران خاص خود را دارد، ایجاد طرحهایی مانند پرندگان، مناظر طبیعی و حتی اسامی خاص و اشاعر به صورت کنده کاری بر روی این بشقابها جلوه و زیبایی خاصی به آنها داده است.

C-2

چند سالی است که صنعت تولید بشقاب دیوارکوب برنزی، مسی و برنجی رونق قابل توجه ای یافته اس، به این معنی که علاوه بر مدلهای دست ساز، انواع بشقاب دیوارکوب ساخته شده با شیوه های صنعتی نیز در بازار عرضه می شوند.

بشقابهای دیوارکوب از جنس برنز ویژگیهایی مانند عدم تغییر رنگ، مقاومت در برابر نور خورشید، قابلیت شستشو با انواع شوینده و عدم زنگ زدگی در طولانی مدت و هنگام قرار گرفتن در محیط مرطوب را دارند.

البته نباید فراموش کنید که رنگ دیوارکوبهای برنزی باید کاملاً یکدست، نسبتاً براق باشند و بدنه آنها هیچ گونه فرو رفتگی نداشته باشند، تمامی این موارد نشان دهنده اصل و سالم بودن بشقابها هستند که در هنگام خرید باید به آنها توجه کنید.

بشقاب دیوارکوب کلاسیک

لازم به ذکر است که بدانید بشقاب دیوارکوب معمولا به شکل کلاسیک و سنتی ساخته می شوند که انواع مدرن را نیز در بر می گیرند، در ساخت این بشقابها از حرارت بالا استفاده نمی شود به همین خاطر در برابر ضربه مقاومت کمتری داشته و به راحتی می شکند.

بشقاب دیوارکوب کلاسیک، از نظر طرح، مناسب فضایی با وسایل کلاسیک بوده و هارمونی جالبی را در فضای خانه ایجاد می کند

طرح پرنده های لاجوردی، مناسب فضاهای کلاسیک، با نقش و نگاری زیبا، که از طرفداران بسیاری برخوردار بوده و نمونه ای از بشقاب دیوارکوب کلاسیک است.

امروزه همه از اهمیت زیبایی داخل خانه مطلع هستند، بشقاب از نوع دیوارکوب که در انواع مدرن، قدیمی، کلاسیک و غیره ساخته می شوند که جلوه روح انگیزی به دکوراسیون داخل خانه می دهد و بر زیبایی خانه افزوده و باعث شادابی افراد می شود.

C-3

این نوع از وسایل تزئینی، به شکلی می باشد که انواع بشقاب دیوارکوب کلاسیک، سفالی، چینی و غیره را در اشکال مختلف نقاشی کرده تا بر حسب سلیقه مشتری به آنها عرضه کند.

همیشه خانه را برای طراحی به شکل یک پازل در نظر بگیرید برای چیدن هر قسمت نیاز به وسایل مخصوص به خود را دارید تا چیدمان خانه زیبا و دقیق باشد، دیوارهای خانه یک بخش، از این پازل هفت رنگ است که می توان با استفاده از بشقاب دیوارکوب کلاسیک نقش بندی جالبی را برای منزل ایجاد کرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه