ارسال به دیگران پرینت

شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی | جنبه های پنهان شخصیت | سبک خوابیدن

سبک خوابیدن شما و معشوقه تان چه می گوید ؟ | سبک خوابیدن، نوع رابطه شما را افشا می‌کند! + تصاویر

شخصیت شناسی براساس سبک خوابیدن: در جشنواره بین‌المللی علم ادینبورگ نتایج یک تحقیق جالب روان شناسی ارائه شده است. در این تحقیقات در زمینه روابط میان افراد، اطلاعات جالبی ارائه شده است. این تحقیق نشان داد که هر تغییری در روابط زوج‌ها، بلافاصله بر نوع و سبک خواب زوجین اثر می گذارد.

سبک خوابیدن شما و معشوقه تان چه می گوید ؟ | سبک خوابیدن، نوع رابطه شما را افشا می‌کند! + تصاویر

شخصیت شناسی براساس سبک خوابیدن: در جشنواره بین‌المللی علم ادینبورگ نتایج یک تحقیق جالب روان شناسی ارائه شده است. در این تحقیقات در زمینه روابط میان افراد، اطلاعات جالبی ارائه شده است. این تحقیق نشان داد که هر تغییری در روابط زوج‌ها، بلافاصله بر نوع و سبک خواب زوجین اثر می گذارد.

در این پژوهش مهمترین نکته، توجه به این مسئله است که زن و مرد در تمام طول شب در چه وضعیت خوابی به سر می برند. یعنی وضعیتی که زوجین قبل از خواب رفتن دارند، مورد نظر نیست.  موقعیتی که تمام شب در آن حالت می خوابند و صبح بیدار می شوند، تنها موقعیتی است که واقعاً اهمیت دارد. با تست شخصیت شناسی براساس سبک خوابیدن با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: اگر باهوش باشی در 8 ثانیه پلیس تقلبی را شناسایی می کنی!

تحقیقات پروفسور وایزمن و شخصیت شناسی براساس سبک خوابیدن

با توجه به تحقیقات پروفسور ریچارد وایزمن (دانشگاه هرتفوردشایر) و کار روانشناس کورین سویت، همکار ما در بخش سرگرمی وب سایت چشمک، درباره رابطه میان سبک خوابیدن و ارتباط زوجین مطالب جالبیی را ارائه داده است.

 

امیدواریم این مطلب بتواند درک بهتری از رابطه شما در اختیارتان قرار دهد و در صورت نیاز، در رابطه مشترک خود تجدید نظر داشته باشید. نوع خوابیدن در فرهنگ های مختلف توصیه هایی داشته است. ادیان نیز در این زمینه صحبت هایی داشته اند.

برایتان جالب خواهد بود: سه فیل در نقاشی سالوادور دالی پنهان شده که فقط نابغه ها آن را میبینند!

 
 

سبک آغوش ماه عسل

سبک آغوش ماه عسل

این سبک خوابیدن مختص زوج های تازه ازدواج کرده است. به عبارت دیگر این سبک خوابیدن میان زوج هایی روی می دهد که به تازگی ازدواج کرده اند یا مجبور بوده اند، مدتی را جدا از یکدیگر بگذرانند. در صورتی که زندگی خانوادگی زوج های متأهل پرشور و سرشار از لطافت و عشق باشد، این موقعیت و سبک خوابیدن بسیار محبوب است.

باید گفت که این سبک خوابیدن، در بین زوج هایی رایج است که ارتباط قوی با یکدیگر را حفظ کرده اند. این زوج ها هنوز نیاز دارند زمان بیشتری را با هم گذرانده و بیشتر با هم ارتباط برقرار کنند.

شاید بپسندید: قابل توجه باهوشا: کدام کودک 3 مادر دارد!؟ | مگر ممکن است!؟

سبک نگاه ستارگان یا گفتگو در شخصیت شناسی براساس سبک خوابیدن

سبک نگاه ستارگان در شخصیت شناسی براساس سبک خوابیدن

در این سبک خوابیدن، زوجین هر کدام به پشت می خوابند. معمولاً یک نفر به پشت دراز می کشد در حالی که دیگری سر خود را روی شانه شریک زندگی خود قرار می دهد. به این ترتیب او را به خود وابسته تر می کند. این زوج رابطه خوبی با هم دارند، اما گاهی اوقات در موقعیت هایی که یکی از آنها کمی ناراحت می شود، مجبور می شوند بیشتر همدیگر را در نظر بگیرند.

 

سبک گهواره دلبر

سبک گهواره دلبر

این سبک هم تا اندازه ای شبیه حالت قبلی است، اگرچه به نسبت به سبک قبلی صمیمی تر است. این وضعیت خواب در میان زوج هایی که از نشان دادن دائم احساسات خود نمی ترسند بسیار رایج است. آنها نسبت به همدیگر بسیار مهربان هستند و به یکدیگر اهمیت زیادی می دهند. این موقعیت به طور معمول به این معنی است که مرد در رابطه، رئیس و سلطه گرتر است.

سبک دوست داشتن تو در شخصیت شناسی براساس سبک خوابیدن

سبک دوست داشتن تو در شخصیت شناسی براساس سبک خوابیدن

شاید برایتان جالب خواهد بود: تست شخصیت خودشیفتگی: اولین چیزی که میبینید همه چیز را می گوید!

این سبک خوابیدن نشان می دهد که زوج ها معمولاً از بودن در کنار هم خوشحال هستند. لذا به صورت واقعی از روابط خود لذت می برند. این سبک خوابیدن نشان دهنده احترام متقابل به فضای شخصی است. پشت لمس کردن یکدیگر به این دلیل است که برای هر کدام از طرفین مهم است که حضور شریک زندگی خود را همیشه احساس کند.

سبک آزادی

شاید برایتان جالب خواهد بود: معمای ریاضیدان ها: نبوغ مریم میرزاخانی رو برای حل این تست داری یا نه؟؟

این سبک نشان می دهد که زوج بلافاصله پس از دعوای شدید به رختخواب می روند و به این سبک استراحت می کنند. با این حال، یک توضیح جایگزین وجود دارد: هر دو شریک احتمالاً افراد بسیار مستقل و خودمحور هستند که به فضای شخصی زیادی نیاز دارند.

سبک پادشاه تخت در شخصیت شناسی براساس سبک خوابیدن

سبک پادشاه تخت در شخصیت شناسی براساس سبک خوابیدن

زوج هایی که تمایل دارند خود را در همه جای تخت پخش کنند، معمولاً کسانی هستند که به جای نشان دادن احساسات خود به شریک زندگی، نیاز به ابراز وجود را احساس می کنند. رفتار آنها در روابط اغلب بسیار خودخواهانه است که در عادات خواب آنها نیز منعکس می شود.

 

سبک قاشقی

سبک پادشاه تخت در شخصیت شناسی براساس سبک خوابیدن

شاید برایتان جالب خواهد بود: معمای تصویری تقلب: کدام دانش آموز دارد تقلب می کند؟!

 

این سبک خوابیدن، نشان دهنده روابط هماهنگ و در عین حال پرشور است. این موقعیت در چند سال اول ازدواج بسیار محبوب است. شریک پشت سری در این سبک خواب، معمولاً نقش مسلط را در چنین روابطی ایفا می کند. برعکس، شریک دیگر از احساس محافظت لذت می برد.

سبک قاشقی شل در شخصیت شناسی براساس سبک خوابیدن

سبک قاشقی شل در شخصیت شناسی براساس سبک خوابیدن

زوج‌هاییکه سبک « قاشقی شل » را برای استراحت و خواب انتخاب می‌کنند، آزادی بیشتری برای یکدیگر فراهم می‌کنند. این یکی از پیچیده ترین مواضع با حداقل دو تفسیر ممکن است:

این سبک منعکس کننده یک رابطه بدون اشتیاق است. حداقل یکی از شرکا این احساس را دارد. او دیگر نیازی به تماس فیزیکی احساس نمی کند یا به سادگی از شریک زندگی خود ناراضی است.

در حالت دوم، شریکی که پشت می کند. طرف مقابل را به ابراز احساسات تحریک می کند و مایل است بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

سبک آغوش پا

سبک آغوش پا

در این سبک، شریک های زندگی ترجیح می دهند در تماس نزدیک با یکدیگر نخوابند. اما به طور معمولی پاهای یکدیگر را لمس می کنند. معمولاً زوج‌هایی که به این شکل می‌خوابند، هماهنگی خانوادگی و اعتماد متقابل دارند. آنها به یکدیگر آزادی می دهند. در حالی که یک پل کوچک برای لمس و احساس یکدیگر حتی در شب نگه می دارند.

چیستی تست های شخصیت شناسی و اعتبار آنها

احتمالاً هر روزه شما با چنین تست هایی روبرو می شوید. تست های تصویری که ادعا می کنند می توانند زوایای پنها شخصیتی شما را منعکس کنند. جدا از درستی یا نادرستی کامل این تست ها، به نظر می رسد که نفس وجود این تست ها می تواننند به ما کمک زیادی کنند. این تست ها امروز بیشتر جنبه تفریح و سرگرمی پیدا کرده اند و همین مسئله کافی است. دغدغه های زندگی جدید در حال فرسوده کردن ماست و بی توجهی ما هر چند اندک به آنها می تواند، خوشی را برای ما به ارمغان آورد.

البته ناگفته نماند که روانشناسان دریافته اند که آدمی ممکن است در قبال بعضی از موقعیت واکنشی متفاوت و یا مشابه از خود نشان دهد. همین مسئله سبب شکل گیری یک معیار شناختی برای آنان شده است. برخی از تصاویر شخصیت شناسی در همین جهت شکل گرفته اند و نتایج آنها تا اندازه ای قابل اتکا است.

انتخاب افراد برای پذیرفتن یک چیز، اولین تصور و دید از یک پدیده و شی، همه و همه مربوط به ضمیر ناخودآگاه انسان می باشد. ضمیر ناخودآگاه آدمی نقش جدی در رفتارها و انتخاب های آدمی دارد. براساس همین موضوع، انسان در شرایط مختلف رفتارهای خاصی از خود بروز می دهد. شاید تست های شخصیت شناسی زمینه خوبی را ایجاد کرده اند که ضمیر ناخودآگاه آدمی بیشتر شناسایی شود. تست های شخصیت شناسی تصویری براساس چنین رویکردی ایجاد شده اند و تلاش دارند ما را بیشتر با خودمان آشنا سازند.

تست شخصیت شناسی چیست؟

امروز در بخش تفریح و سرگرمی چشمک بخش قابل توجهی از مطالب را تست های شخصیت شناسی تصویری تشکیل می دهند. این تست ها و یا آزمون ها هر روز بیشتر فراگیر می شوند. این تست ها با هدف تفریح و سرگرمی بیشتر موردتوجه قرار می گیرند، اما هدف اصلی این تست ها ارزیابی ویژگی های شخصیتی افراد است. در این تست ها که اصطلاحا به آن ها آزمون های تصویری هم گفته می شود، ویژگی های شخصیتی افراد با کمک برخی تصاویر مورد بررسی قرار می گیرد. مشخص است که آدمها با ویژگی های معین ممکن است در قبال یک موقعیت و انتخاب یک رویکرد واحد داشته باشند.

امیدوارم از شخصیت شناسی براساس سبک خوابیدن استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

منبع : طلا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه