ارسال به دیگران پرینت

بدترین همکاران | گرفتن انرژی | همکاران بد

این همکاران خون آشام انرژی هستند | با همکارانی که انرژی شما را می‌گیرند چگونه رفتار کنیم؟

با همکارانی که انرژی شما را می‌گیرند چگونه رفتار کنیم؟

این همکاران خون آشام انرژی هستند | با همکارانی که انرژی شما را می‌گیرند چگونه رفتار کنیم؟

بدترین همکاران چه کسانی هستند ؟

گاهی اوقات روزهای کاری با سرعت حلزونی می‌گذرند. انرژی شما کم است، انگیزه شما پایین آمده و به نظر می‌رسد ساعت دارد به سمت عقب حرکت می‌کند. ممکن است روز بدی باشد یا شاید با آن همکار سمی و دائماً شاکی که هر دو دقیقه استراحت را به یک مونولوگ سی دقیقه‌ای تبدیل می‌کند، برخورد کرده‌ باشید. به جای اینکه شما را با تعامل اجتماعی سرزنده کند، باعث می‌شود شما بیشتر خموده شوید. اگر این طور است، شما با یک خون آشام انرژی مواجهید. خون آشام انرژی کسی است که با حرف زدن یک طرفه انرژی شما را می‌گیرد و نیاز به توجه و تشویق بیش از حد دارد.

بدترین همکاران می‌توانند در هر بخشی از زندگی شما ظاهر شوند، اما وجود آنها در محل کار اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد. در یک محیط کاری، شما مجبور هستید با افرادی مختلف کار کنید. متأسفانه، این امر می‌تواند به میزان قابل توجهی بر شادی شما در شغل تأثیر بگذارد و استرس کار را بیشتر کند. از هر چهار نفر یک نفر به دلیل داشتن همکاران نامناسب از موقعیت‌های کاری خود استعفا می‌دهد.

البته، کنار گذاشتن کار برای فرار از دست یک همکار اقدامی افراطی است و همه نمی‌توانند آن را انجام دهند. در اینجا نحوه شناسایی همکارانی که انرژی شما را تخلیه می‌کنند و همین طور راه‌هایی برای محافظت از خودتان را ارائه می‌کنیم.

نشانه‌هایی که همکار شما یک خون آشام انرژی است

بدترین همکاران چه ویژگی دارند ؟ یک خون آشام انرژی سعی می‌کند مشکلات شخصی و کاری خود را دائم به شما بگوید. این طور آدم‌ها معمولاً زیاد شکایت می‌کنند و غر می‌زنند و به همین دلیل است که انرژی شما را می‌گیرند.

یکی دیگر از نشانه‌های بارز خون آشام انرژی، عدم مسئولیت پذیری است. اگر دیر سر کار می‌آیند به خاطر آدم احمقی است که باعث ترافیک شده. اگر به موقع کار را نرسانند هم‌تیمی‌شان مقصر است. به هر حال، هیچ چیز تقصیر آنها نیست. آنها دوست دارند درگیر شایعات و مسائل جانبی شوند.

جودیت اورلوف روان‌پزشک می‌گوید که خون آشام‌های انرژی لزوماً بدخواه نیستند و احتمالاً همکار شما حتی متوجه نمی‌شود که دارد استرس شما را بیشتر می‌کند. در عوض، آنها اغلب آنقدر خودمحور هستند که نمی‌توانند با شما همدردی کنند. بدتر از همه، به غرغرهای خود ادامه می‌دهند حتی اگر شما آشکارا علاقه‌ای به شنیدن آن نداشته باشید. پس چگونه می‌توانید این افراد را بدون خون و خونریزی ساکت کنید؟

چگونه با خون آشام‌های انرژی در محل کار کنار بیاییم؟

اولاً، اگر متوجه شدید که همکارانی که وقت تلف می‌کنند دارند به سمت میز شما می‌روند، روی صندلی‌تان ننشینید. ایستادن یک سیگنال بی‌کلام است. یعنی شما انتظار ندارید این تعامل طولانی شود، بنابراین آنها نباید راحت باشند. اگر آن فرد می‌خواهد شما را از طریق تلفن، ایمیل یا چت کردن به سمت خود بکشاند، فوراً پاسخش را ندهید و زمانی را برای پاسخ انتخاب کنید که برای شما مناسب باشد.

بدترین همکاران اصولاً بدبین هستند پس شما خوشبین باشید. ارائه دیدگاه‌های مثبت قدرت شکایت بدبین‌ها را از بین می‌برد و ممکن است در آینده آنها را از صحبت با شما درباره چنین چیزهایی منصرف کند. به یاد داشته باشید حتی اگر نتوانید یک خون آشام انرژی را کنترل کنید یا تعاملتان را محدود کنید، باز هم قدرت کنترل پاسخ‌ها و دیدگاه‌های خود را دارید. بنابراین اگر می‌خواهید از خود در برابر منفی‌گرایی دائمی یک همکار محافظت کنید، راه‌هایی را برای ایجاد خوش‌بینی بیشتر در محل کار خود پیدا کنید.

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه