ارسال به دیگران پرینت

گزافه گویی های یک اسرائیلی: معامله با ایران فایده ندارد

اسرائیل: به تهران حمله خواهیم کرد | جنگ سوم لبنان، اولین جنگ با ایران است

یک مقام سابق اسراییلی که هم اینک عضو پارلمان این رژیم (کنست) است، تهدید کرد رژیم تل آویو آماده حمله به ایران برای دفع خطر برنامه هسته ای و نیز در صورت درگیری جدید (جنگ سوم) با حزب الله لبنان است.

اسرائیل: به تهران حمله خواهیم کرد | جنگ سوم لبنان، اولین جنگ با ایران است

نیر برکات، شهردار سابق شهر قدس (اورشلیم) و نماینده کنونی کنست، در مصاحبه با شبکه خبری فاکس آمریکا، ایران را به حمله تهدید کرد.

او گفت:" ایران یک رژیم اسلامی است که می خواهد اسراییل را از روی نقشه محو کند. ما را "شیطان کوچک" می دانند و اتفاقا ایالات متحده از نظر آنها "شیطان بزرگ" است. بنابراین ما (اسراییل و آمریکا) در یک خط هستیم. و شما با کسی که می خواهد شما را از روی نقشه محو کند مذاکره نمی کنید. چون هیچ معامله ای فایده ای ندارد."

وی مدعی شد که ایران تهدیدی دوگانه برای اسراییل است:" اول آرزوی هسته ای آنهاست. آنها قصد دارند یک بمب بسازند تا از آن استفاده کنند. و ما باید جلوی آنها را بگیریم. چون اگر داشته باشند از آن استفاده خواهند کرد. تهدید دیگر استفاده ایران از گروه های نیابتی است که اسراییل را با صدها موشک محاصره کرده اند. دولت یهود اغلب در معرض حملات گروه هایی مانند حزب الله لبنان بوده است که منجر به جنگ علیه همسایه شمالی اسراییل شده است.

مقام اسراییلی: در جنگ سوم با حزب الله، به تهران حمله خواهیم کرد

او افزود: " ما باید مطمئن شویم که ایران درک می کند که اگر آنها تلاش کنند به قدرت هسته ای دست یابند، ما آنها را با زور متوقف خواهیم کرد و امیدواریم که این کار آنها را منصرف کند. جنگ سوم لبنان، اولین جنگ (مستقیم با) ایران خواهد بود و ما به تهران حمله خواهیم کرد."

طی هفته های گذشته تنش بین حزب الله لبنان و اسراییل بر سر تصمیم رژیم تل آویو به استخراج گاز از میدان گازی "کاریش" لبنان بالا گرفته و حزب الله تهدید کرده در صورت برداشت گاز اسراییل از این حوزه مورد اختلاف،  واکنش نشان خواهد داد.

 

برکات خاطرنشان کرد که اسراییل باید برای برداشتن گام های خود علیه ایران با ایالات متحده و سایر کشورهای غربی هماهنگ کند.

وی گفت: اسراییل هیچ متحد و شریک بهتری از آمریکا در جهان ندارد و ما باید با هم در این زمینه سخت کار کنیم.
برکات در ادامه مدعی شد که این آرزوی او نیست که اسراییل با ایران وارد جنگ شود، اما گفت که آمادگی برای انجام این کار ضروری است.

او گفت: "اسراییل باید خود را برای جنگ با ایران آماده کند و بهترین راه برای عدم وقوع جنگ این است که در صورت نیاز برای حمله برنامه ریزی کنیم. بنابراین امیدواریم که آمادگی ما و همسویی با ایالات متحده، ایران را از نقشه شیطانی آنها باز دارد.

برکات همچنین مدعی شد که بسیاری از کشورهای عربی میانه رو در خاورمیانه "در معرض تهدید ایران" هستند و همکاری هایی بین آنها و اسراییل در این جبهه وجود دارد.

گفتنی است که رژیم اسراییل بیش از 20 سال است که ایران را متهم به تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای و حمله نظامی می کند، در حالی که ناظران معتقدند توانایی پذیرفتن چنین ریسک بزرگی را ندارد.

 
منبع : اقتصاد نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • کارشناس سیاسی ارسالی در

      ملت ایران هر چه مصیبت میکشند بواسطه رهبر مافنگی و پیر خرفت است که توهم محو اسرائیل را در مغزش هنوز بعداز چهل سال کماکان جابجا میشود. چقدر مردم ایران هزینه های گزاف بخاطر این گنده گوزیهای رهبر احمق پرداخت کردند؟ هنوزم دستبردار نیست تنها را علاج ملت ایران از بین بردن این مرتیکه احمق شاش بند است خدایی ببینید مردم را به چه فلاکتی انداخته خاک برسرش کنند.

      • سید حسن حسینی ارسالی در

        خفه شو مردک کثیف نمک به حروم آلبانی نشین نوکر کثیف مریم رجوی

        جرأت داری از فضای مجازی بیا در فضای واقعی تا ببین چه بر سرت میاد

      • علی ارسالی در

        ادب را از که آموختی از بی ادبان

      • ناشناس ارسالی در

        توی بی ادب ،برو یه کم فکر بکن ببین این رهبر عزیز اگه نبود تو کجای خاک خفته بودی و خوراک مورچه ها شده بودی.اصلا یه دولت مثل آمریکا برای چی باید برای همه ی مردم جهان تصمیم بگیره که چی باید تولید کند چی نباید.مثل بچه پولدارهای دماغو وخپل مدرسه که بچه های دیگه رو چون پول داشت میخواست نوکر خودش بکنه

      • درد،😭😭😭 ارسالی در

        شما که به رهبر بزرگ ونایب آقا امام زمان در روی زمین توهین می کنی این رو بدون اگه امنیت تو که زیر پتو توی خونت تامین نمی شد اولین نفری بودی که به اسراییل فحش وناسزا می گفتی فعلا جات گرمه اراجیف می گی

      • کوروش ارسالی در

        اگه ایران یکی مثل اشرف غنی یا صدام یا قذافی رو داشت خوب بود ؟؟؟ الان آواره و دربه در یا تو ایران باید زندگی میکردی یا مثل افغانی ها با خفت تو کشور دیگه بودی خوب بود؟؟؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      این آقا یا احمق است یا خودش را به حماقت می زند
      من تمام منطقه رو رفتم و می شناسم
      با اولین شلیک اسرائیل ، چنان موشک باران خواهد شد که نقشه عوض شده و دیگر نامی از اسرائیل باقی نخواهد بود
      با دم شیر بازی نکن...
      البته اولین تجربه شما آخرین تجربه خواهد بود

      • جانباز ارسالی در

        آقای کارشناس مثلا سیاسی، تمام توهینهایی که کردی شایسته خودته. تو فقط یه آدم بی ادب هستی.

    • email@gmail.com ارسالی در

      همش حرف و همش وعده ! خوب دوطرف يه اعت و يه زماني رو مشخص كنين باهم وعده جنگ و دعوا بزارين و تموم بشه بره پي كارش ديگه ! 43ساله شب و روزمون شده "گلواژه"هاي حضرات حاكم دوطرف ! خجالت نميكشين از هيكل و سن و سالتون دائم مثل بچه ها بهم ميپرين! مثل مرد يه بار بجنگين تموم شه بره پي كارش ديگه!

    • ناشناس ارسالی در

      کی راتهدید میکنی ملتی که باسیل سلفی می‌گیرد وشب چهارشنبه سوری او کم ازمیدان جنگ نیست‌

    • ایرانی با غیرت ارسالی در

      سلام. خسته نباشید. دوست دارم پیام من را اسراییل خبیث ببینه. مرگ بر اسرائیل. اسرائیل از سگ کمتره.😁😁😁. خودشو چی فرض کرده با ایرانی جماعت در بیوفته😁😁😁! پاش رو از گلیم‌ش دراز تر کنه! قبر خودش رو تو ایران کنده! مرگ بر اسرائیل کودک کُش. مرگ بر آمریکا! 😠

    • ایرانی سیستونی ارسالی در

      هیچ پوخی نیستین کودککشان مفلوک

    • ناشناس ارسالی در

      شما هیچ غلطی نمتونید بکنید انگلهای کوچک

    • ناشناس ارسالی در

      شماهرکشوری ویارژیمی راکه تهدیدکنیدبازبان تهدیدباشماصحبت میکند...مثالی است که می گوید باهردستی بدهی باهمان دست می گیری جمهوری اسلامی درآستانه جنگی خودراقرارداده که جزویرانی کشورفایده دیگری ندارد...

    • فندک ارسالی در

      این اسرائیل چقدر بد پیله حالا ما یه حرفی زدیم ول کن دیگه

      • مجتبی زنجانی ارسالی در

        خیلی غلط کردی چنین حرفی زدی توچه مسلمانی هستی که ازامام حسین چیزی یادنگرفتی دنیاپرست.

      • ناشناس ارسالی در

        اسرائیل بزودی ازصحنه روزگار محو خواهد شداسرائیلی وجود نخواهد داشت

    • PW ارسالی در

      اگر همچین کاری بخواهد انجامدهدتودهنی محکمی خواهد خورد اسراییل سگ که باشه که بخواد حمله کنه

    • مهدی انصاری ارسالی در

      اسراییل هم تبدیل به موجود وحشی پیر و خوار و ذلیلی شده که توانایی هیچ عملی بجز هارت و پورت ندارد...

    • ابی ارسالی در

      شهردار تلاویو اخه شکلت به این حرفها نمیخوره. زر میزنی تو از نیروهای ما در لبنان خودتون رو خیس میکنید چه رسد مثلا یک میلیون موشک یه جا بیاد تو اسرایئل اون وقت از صفحه روزگار محو خواهید شد حضرت موسی شما رو نفرین کرده باید همیشه اواره باشید از بس عن هستید ادم الکی های لب و دهن فقط حرف میزنند عمل یوخت فعلا بوق بزنید

    • ناشناس ارسالی در

      کاش ی باربرا همیشه حمله میکرد واگه میتونست این نظام روازبین میبردیا نظام اونها روازبین میبردن،تا دیگه برای همدیگر رجزنخونن.یا آخوندا روازبین میبردیا خودشون ازبین میرفتن،ودیگه تمام میشدجنگ زرگریشون.

    • امید جهانی ارسالی در

      مرگ بر اسرائیل

    • فرزند خراسان ارسالی در

      حمله کنید یا شیخ هارو ازبین میبرید یاهم اینها شمارو ازبین میبردن دیگه ثروت ایران خرج عربها نمیشه

    • حسین زاده ارسالی در

      چه خواب خوشی هنوز بند تومانتو را بالا نکشیده اسرائیل با خاک یکسان میشود البته آرزو بر دیوانه عیب نیست خیال کن که به ایران حمله کردی

    • ناشناس ارسالی در

      جالبه دو طرف فقط تحدید میکنن هر دو از مثل هم هستند فقط حرف میزنن بابا فیلم دو طرفتون دیگه سوخته هیچ کدومتون مرد نیستید

    • a ارسالی در

      اسرائیل هیچ پوخی نیست بااون تهدیدش به امید خدا وباغیرت ایرانیان غیوردوساعته ازروی نقشه پاکشون میکنن باپهباد موشک وارش مخصوص براغاصب های اسراییلی‌ است زنده باد وطنم ایران محونابودباداسرائیل کودک کش و طرفدارانش ضرزیادی نزنیدباشماهم تسویه حساب میشه

      • ناشناس ارسالی در

        چهل سال است که می گویید اسرائیل پخی نیست ، آمریکا پخی نیست ، اما هر روز وضع اقتصادی مردم بدتر می شود ، اگر پخی نیست پس چرا آنقدر روی آبرو کشور ، ویزا ها ، و اقتصاد تاثیر گذاشته ؟

    • ناشناس ارسالی در

      اسرائیل هر وقت احساس میکنه مردم ایران جان به لبشان رسیده و ممکن است به خیابان بیایند حرف اضافه حمله به ایران را می‌زند تا مردم در خانه نشسته و منتظر اقدام آسمانی باشند البته این ترفند تا کنون جواب داده ولی ملت دست این دشمنان ایران را خوانده اند و میدانند غرب و صهیونیسم چهل و چند سال است در روبروی ملت و در کنار دشمنان ایران قرار دارند

    • قوربان علی نژاد ارسالی در

      ایران اگر واقعا جرات دارد هزاران سردار سپاه ایران را اسراییل وهمپیمانش کشتند عملشو نشون بده من چهل ویک سال سن دارم فقط هرساله رهبر عزیز ما میگه اسراییل را با خاک یکسان میکنیم ماهم منتظر
      چنین روزی هستم خودم نظامی ارتش هرلحظه حاضرم برای جنگ وپسرم هم توی اطلاعات اون از من حریص تر .این اسراییل کثیف نزاشت این برجام احیا بشه با جاسوس های دروغین ما آماده ایم رهبر عزیز تو فرمان بده مردم از دست این کثافت عوضی به ستوه آمدند.این تورم وگرانی ۶۵ درصدش باعث وبانیش آمریکا وهمد ستان آنها هستند ‌.

      • میکائیل ارسالی در

        داداش به این زودیا منتظر فرمانی نباش
        چون همونقد که اسرائیل جرات نمیکنه به ایران حمله کنه ازون بیشترم ایران می‌ترسه و کاری نمیکنه.
        و اما در مورد گرانی.
        اگه آمریکا باعث این همه گرانی و بدبختیه،پس چرا هی تکرار میکنین آمریکا غلطی نمیتونه بکنه.
        ازین غلط بزرگتر چیکار بکنه که کمر یه ملتیو شکسته.
        ولی اگه کار آمریکا نیست پس این حرفای صد من یه غازو به مسئولین غیور کشور بگو که اینقد اختلاس نکنن از بین رفتیم ما ملت

    • ناشناس ارسالی در

      اولا اسراییل جرات نمی کند دوم اوهم یک سگ سیاه ار نوکرهای آمریکاست ما آمدیم

    • ج صالحی ارسالی در

      نیر برکات احمق شما در مقابل مردم نوار غزه وفلسطین عاجزید وناتوان وهر موقع درگیری ایجاد میشود دست به دامن کشورهایی مثل مصر وقطر وغیره میشود که بیچاره نشوید حالا میخواهید به ایران بزرگ وشجاع حمله کنید شما ترسوترین ملت دنیا هستید.

    • ناشناس ارسالی در

      به اسرائیل باید گفت غلط زیادی نکنید اسرائیلی که درمقابل غزه شکست می خوره چطوری می خواد با ایران بجنگد یک روز دوام نمی آره اسرائیل با کمک آمریکا و اروپا زنده هستش

    • ایرانی ارسالی در

      لطفا هرچه زوتر فقط بولوف نزن ما منتظریم حمله کن تا به گو خوردن بیافتی

    • حسن ارسالی در

      دولت ایران باید هرچه سریعتر تجهیزات نظامی و هسته ای را برای جنگ با اسرائیل آماده کند تا دیر نشده دولت نباید فقط شعار دهد فقط باید سلاح اتمی داشته باشد.بمبهای هسته ای اسرائیل به سمت ایران نشانه رفته است.

    • داوود ارسالی در

      والا من خوش ندارم جنگی رخ بده.اما اگر بنا براین باشه که سیبل مقابل اسرائیل باشه باکمال میل.باتمام وجود.وبیصبرانه منتظر وگوش به فرمان سیدوآقایم هستم تانشون بدیم به اسرائیلو آمریکاو سگ وسوتکای زیربغلشون که باهرکی آره،باایران شک نکنننابود قطعیین.جانم فدای رهبر وسربازش شهیدحاج قاسم

    • حسین علی نژاد ارسالی در

      قدرتمندترین کشور جهان ایران است کشور اسرائیل در مقابل کشور ایران هیچ عددی نیست یادتان باشد و فراموش نکنید آثار تهدید کنند از موجب ترس وحشت از انتقام است مرگ بر اسرائیل مرگ بر امریکا ، اسرائیل وجود چنین کاری را ندارد اینجا ایران است و من شخص یکنفر با قدرت عظیم در مقابل کشور اسرائیل ایستادم و پیش مرگ هستم کلام از یک بسج کشور ایران به تمام کشور های جهان جهت اطلاع رسانی : دنیای که توش زندگی میکنی را من ساختم زنده باد ایران زنده باد رئیسی
      جانم فدای رهبر عزیزم
      بسیج به عنوان نگهبان
      یا علی مولا مددی

    • ناشناس ارسالی در

      مرگ بر اسرائیل
      درود بر ایران و ایرانی
      جاویدان ایران وایرانی
      به امید پیشرفت روز افزونه ایران وایرانی

    • علی کرمیان ارسالی در

      ای روزگار هیع .... ازقدیم گفته اند مار که پیر شد قورباغه سوارش می شود

    • شاهرخ ارسالی در

      من بچه بودم اسراییل میخواسه حمله کنه حالا شده ۴۰ساله هنوز به مرز ما نرسیده حالا یک شبه میخوا بگیره خوابی خوابی

    • ناشناس ارسالی در

      این دشمنی ها همش از گور اون فلسطین بلند میشه
      آخه به ما چه به لبنان با فلسطین ، سر هیچ و پوچ با همه دشمن میشیم
      ما با اسرائیل مشکلی نداشتیم ، از روزی که این آخوند ها هی گفتن فلسطین هی اونا رو گفتن
      دشمنی بین اسرائیل و ایران پیش اومد

    • امیر ارسالی در

      بزن ما رو نجات بده از دیکتاتوری چین و روسیه و خرافات این دین و یک مشت زنده بدون تفکر و مغز

    • م ز ارسالی در

      مرگ بر اسرائیل،امریکا ومنافقین اشغال.
      باید با جهاد وحمله چریکی تمامی منافقین خارج نشین را به هلاکت برسانیم

    • آذرفولادی خیاطی ارسالی در

      مریم رجوی لعین مفلوک بدبخت از کی تابحال رهبرمنافقان جهان شدی
      تف تمام زنان ایران بروی تو
      بدبخت سه چهره جهنم

    • ناشناس ارسالی در

      اسرائیل خودش میدونه بزودی محو میشه اینا وعده آخرالزمانی را از ما بهتر در کتاب‌ها شون خوندند مثل سگ خواب ندارند ما لحظه شماری میکنیم برا نابودی اسرائیل

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه