ارسال به دیگران پرینت

خودرو | بازار خودرو | قیمت خودرو داخلی | خودرو داخلی | واردات خودرو

با قیمت کارخانه بخرید | فروش این خوردو خاص با قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روزه

مکث موتور فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک در شهریور ۱۴۰۱ را آغاز کرد. نسخه اتوماتیک پیکاپ کلوت با قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روزه به بازار عرضه می‌شود.

با قیمت کارخانه بخرید | فروش این خوردو خاص با قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روزه

شرکت مکث موتور سال قبل پیکاپ دو کابین دو دیفرانسیل کلوت را به بازار خودرو عرضه کرد که با استقبال زیاد مشتریان مواجه شد و بسیاری نیز خواستار عرضه نسخه اتوماتیک آن شدند. در همین راستا مکث موتور با توجه به استقبال مشتریان تصمیم گرفت تا نسخه اتوماتیک آن را در شهریورماه به بازار خودرو عرضه کند. این خودرو با قیمت قطعی و با موعد تحویل فوری به مشتریان عرضه می‌شود. مشتریان برای خرید این خودرو باید به نمایندگی‌های مجاز مکث موتور مراجعه کنند.

 

شرکت مکث موتور در این طرح فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک را با قیمت قطعی یک میلیارد و ۱۸۷ میلیون تومان به بازار خودرو عرضه می‌کند. مشتریان می‌توانند در زمان ثبت نام مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان را پرداخت کنند و مابقی قیمت خودرو یعنی ۵۸۷ میلیون تومان دیگر را در قالب یک چک به تاریخ ۲۰ آذر ۱۴۰۱ بپردازند. این پیکاپ با موعد تحویل ۹۰ روز کاری به مشتریان عرضه خواهد شد.

گفتنی است پیکاپ کلوت به یک پیشرانه ۲.۴ لیتری توربوشارژ میتسوبیشی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۲۱۵ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه توسط گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

 

از امکانات این پیکاپ دو دیفرانسیل بازار خودرو ایران می‌توان به پوشش ضد خش قسمت بار، لاستیک زاپاس فول سایز، سیستم اتوماتیک تهویه هوا با صفحه لمسی، کامپیوتر سفری، تنظیم برقی صندلی راننده در ۶ جهت، مانیتور لمسی هشت اینچی، سیستم ورود بدون کلید و کروز کنترل اشاره کرد.

پیکاپ کلوت اتوماتیک از امکانات ایمنی مانند سیستم ضد سرقت، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو ، قفل ایمنی کودک، سیستم پایداری الکترونیک، سیستم کمکی ترمز، سیستم ترمز ترکیبی و سیستم ترمز ضد قفل نیز بهره می‌برد.

منبع : همشهری آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه