ارسال به دیگران پرینت

خودرو | بازار خودرو | قیمت خودرو داخلی | خودرو داخلی | واردات خودرو

کدام خودروها ارزان شدند ؟ | سقوط قیمت‌ در بازار خودرو + جدول قیمت

مشاهدات بازار خودرو حاکی از ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار است و خودروهای دنا و تارا در این میان بیشترین کاهش قیمت را داشتند. قیمت روز انواع خودروهای داخلی در جدول زیر آمده است.

کدام خودروها ارزان شدند ؟ | سقوط قیمت‌ در بازار خودرو + جدول قیمت

سقوط قیمت‌ در بازار خودرو را می بینید.

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از کاهش قیمت خودروهای پژو، تارا و دنا در ۲۴ ساعت گذشته است.

 بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از کاهش قیمت خودروهای پژو در ۲۴ ساعت گذشته است به طوری که ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ در ۲۴ ساعت گذشته ۵ میلیون تومان ارزان شده است و به ۵۹۰ میلیون تومان رسیده است و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و ۳۵۷ میلیون تومان قیمت خورده است و قیمت پژو ۲۰۷ MC اتوماتیک نیز از ۴۷۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۷۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت پژو پارس XU۷ مدل ۱۴۰۱ نیز از ۳۰۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۰۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۳ میلیون تومان ارزان شده است و ۲۹۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروی تارا چقدر ارزان شد؟

خودروهای تارا نیز در این مدت ارزان شدند به طوری که مدل ۱۴۰۱ این خودرو از ۵۸۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۵۸۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۵۶۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۵۶۰ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای دنا نیز در این مدت شاهد کاهش قیمت‌ها بودند به طوری که قیمت دنا پلاس ۵ دنده توربو مدل ۱۴۰۱ از ۴۶۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۵۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۴۶۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۵۵ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول بازار خودرو زیر آمده است:

ریزش باورنکردنی قیمت‌ در بازار خودرو

 
منبع : خبرآنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه