ارسال به دیگران پرینت

تجاوز | تجاوز جنسی | متجاوز جنسی به‌عنف | متجاوز

ماجرای کشته شدن زن مریوانی برای فرار از دست شرور متجاوز | سقوط از طبقه دوم ساختمان + فیلم

به‌دنبال مرگ زن 36ساله مریوانی که در جریان درگیری با یک شرور و متجاوز به‌عنف از طبقه دوم به خیابان سقوط کرده و جانش را از دست داده بود، رئیس‌کل دادگستری کردستان از رسیدگی ویژه و خارج از نوبت به این پرونده خبر داد.

ماجرای کشته شدن زن مریوانی برای فرار از دست شرور متجاوز | سقوط از طبقه دوم ساختمان + فیلم

به‌دنبال مرگ زن 36ساله مریوانی که در جریان درگیری با یک شرور و متجاوز جنسی به‌عنف از طبقه دوم به خیابان سقوط کرده و جانش را از دست داده بود، رئیس‌کل دادگستری کردستان از رسیدگی ویژه و خارج از نوبت به این پرونده خبر داد.

 

شلیر رسولی بانوی مریوانی چند روز قبل به دلیل گریختن از دست مرد شیـ‌طان‌صفتی که قصد تجاوز جنسی به او را داشت، بشدت مصدوم و بستری شد و روز پنج‌شنبه آسمانی شد

شامگاە روز شنبه ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۱، یک مرد متجـاوز قصد تعرض جـ.نسی به یک زن جوان ۳۶ ساله به نام شلیر رسولی و اهل روستای "چشمیدر" از توابع سروآباد ساکن شهرستان مریوان واقع در استان کردستان را داشتە و این زن جوان برای نجاتش، خود را از پنجره منزل به پایین پرتاب کردە است.

 یک منبع مطلع درخصوص این اقدام وحشیانه و تجاوز جنسی گفت؛

مردی به نام گوران قادری به بهانه کمک به همسرش، از شلیر رسولی درخواست کمک کرده است و این زن با مراجعه به خانه گوران از سوی این مرد مورد تعرض قرار می‌گیرد و شلیر از ترس تجـ.اوز خود را از پنجره به بیرون پرتاب کرده بود."

 شلیر رسولی به دلیل شدت جراحات واردە به بیمارستانی در سنندج اعزام و تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی بوده است

همسر شلیر رسولی در اقلیم کردستان عراق مشغول کارگری است و شلیر رسولی دارای یک پسر ۱۶ سالە و یک دختر ۱۳ سالە است.

روحت شاد پاک دامن

حجم ویدیو: 5.02M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57
منبع : منیبان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • بی‌نام ارسالی در

      درود فراوان به این بانوی گرامی که برای حفظ ناموس و شرف خودش از جان خود گذشت! مگر ما در جنگ با عراقیهای متجاوز بخاطر حفظ ناموس مان کم شهید دادیم. این بانوی باشرف هم یک شهید هستند. قوه قضائیه باید با شدیدترین حالت متجاوز را اعدام نماید.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه