ارسال به دیگران پرینت

تجاوز | مرد متجاوز

دختر 22 ساله مرد متجاوز را ناکام گذاشت

پلیس به هفت تبهکار حرفه‌ای پایتخت شبیخون زد و در بین آنها یک متهم به تجاوز دستگیر شد.

دختر 22 ساله مرد متجاوز را ناکام گذاشت

دختر 22 ساله مرد متجاوز را ناکام گذاشت

پلیس به هفت تبهکار حرفه‌ای پایتخت شبیخون زد و در بین آنها یک متهم به تجاوز دستگیر شد این مرد که نقشه تجاوز به دختر جوان تهرانی را داشت نقشه اش برملا شد.

دختری که پرده از سرقت خشن و خطرناک یک راننده متجاوز برداشت. راننده‌ پرایدی که در پوشش مسافرکشی قصد داشت به دختری جوان تعرض کند. او وقتی نتوانست به نیت شوم خود برسد، اموال این دختر را دزدید.

روز سه‌شنبه بود که دختری حدودا بیست‌ودو ساله با حضور در کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس در حالی که بسیار آشفته بود گفت که از دست راننده‌‌ای شیطان‌صفت گریخته است.

دختر جوان در اظهارات خود به مأموران پلیس گفت: «صبح بود که از خیابان تهران‌نو به مقصد خیابان اتحاد برای رفتن به محل کار خود سوار بر یک خودروی پراید شخصی مسافرکش شدم. هر چه صبر کردم تاکسی نیامد. من هم چون دیرم شده بود، سوار این پراید شدم؛ اما راننده در میانه راه به سمت جاده تلو تغییر مسیر داد. پس از مطلع‌شدن از قصد و نیت راننده ابتدا با او طرح دوستی ریختم. خیلی ترسیدم. سعی کردم با حرف‌زدن و طرح دوستی مانع کار او شوم. در همان حین به‌سرعت در پیامکی مدیر شرکت خود را از موضوع با خبر کردم. موقعیت مکانی خود را هم از طریق موبایل برای او ارسال کردم. بعد از ارسال موقعیت مکانی خود و اطمینان از اینکه مدیر شرکت در جریان قرار گرفته است، خود را از خودروی پراید به پایین پرتاب کردم اما راننده موفق شد کیف مرا از دستم بکشد. او پس از سرقت متواری شد.»

 پرونده ابتدا به پلیس آگاهی ارجاع شد؛ اما در ادامه از پلیس آگاهی به کلانتری 144 حکیمیه انتقال یافت. در ادامه نیز مأموران این کلانتری ضمن رصد دوربین‌های محدوده وقوع جرم شناسایی خودروی پراید 111 و راننده آن موفق به بازداشت متهم در منطقه تهرانپارس شدند.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس‌پلیس پیشگیری تهران بزرگ که این خبر را اعلام کرده بود، در این باره گفت: «متهم این پرونده که متأهل و سی‌وهفت ساله است، پس از انتقال به کلانتری به جرم خود مبنی بر قصد تعرض و تجاوز به دختر جوان اعتراف کرد. درنهایت پرونده به همراه متهم و خودرو تحویل پلیس آگاهی شد.»

منبع : منیبان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      عجب مملکت گل و بلبلی ، چقدر امنیت داریم !!؟؟🤢😡🤢😡😰😰😰

      • ناشناس ارسالی در

        این چقدرنادونه! خوب الاغ بی شاخ و بادُم این مملکت اگه امنیت نداشت که اون تخم سگ دستگیرنمیشد! توو امثال توواقعانمیفهمین یاخودتون و به خریت میزنین؟؟؟؟؟؟

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه