ارسال به دیگران پرینت

انسیه خزعلی | انسیه خزعلی معان رئیس جمهور

انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان استعفا داد! | آیا خبر استعفای او حقیقت دارد ؟

انسیه خزعلی، معان رئیس جمهور در امور زنان درپی حواشی ایجاد برای حضور فرزندش در یکی از کشورهای خارجی، در توئیتی از استعفا خود خبر داد.

انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان استعفا داد! | آیا خبر استعفای او حقیقت دارد ؟

استعفا انسیه خزعلی معان رئیس جمهور

انسیه خزعلی توئیت تکذیب استعفایش را منتشر و حذف کرد!

درپی حواشی ایجاد برای حضور فرزند انسیه خزعلی معان رئیس جمهور در امور زنان در یکی از کشورهای خارجی، اکانت جعلی‌ای با نام انسیه خزعلی از استعفایش او خبر داد.

او در توئیتی نوشت: امروز، بعد از حضور در آخرین جلسه معاونت زنان و خانواده در نهاد ریاست جمهوری و ارائه توضیحاتی درباره سفر چند ماه پیش پسرم به خارج، استعفای رسمی خود را به ریاست محترم جمهوری تقدیم کردم. ایشان اظهار امیدواری کردند که بتوانم همکاری های خود را در آینده با آن نهاد ادامه دهم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری خبر استعفای خود را ابتدا در اکانت توئیتر خود تکذیب و بعد توئیت تکذیب را حذف کرد.

ظهر امروز خزعلی در توئیتی نوشت: این قبیل اکانت‌ها جعلی است و متعلق به اینجانب نیست.

این توئیت نیز بعد از مدت کوتاهی از توئیتر خزعلی حذف شد.

توئیت انسیه خزعلی معان رئیس جمهور

DY418RAw1byu
منبع : اقتصاد نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • دلی ارسالی در

      ما هم میدونیم انسیه خانم پرروترازاین حرفاست که استعفا بده.اصولا کل عوامل دولت جدید خیلی جسور و پر رو تشریف دارن.معلومه که به این راحتی میز ریاست رو رها نمیکنن.شرم باد براین مسولین.جالبه که مرگ بر امریکا رو هم خیلی پررنگ ادا میکنن.چرا بچهاشون همبنجا دانش بنیان نمیکنن؟؟؟؟چرا توی کشورهای بقول خودشون معاند؟؟؟؟؟؟؟؟؟مرگ حقه اما واسه همسایه؟؟؟؟؟

    • محمد ارسالی در

      مديران و رئيسان دزد و غارتگر بيت المال بايد هم معاونان دزد و غارتگر اموال مردم داشته باشن كشور دزدها و اختلاسگرها مقامات بي سواد دزد كه فقط خوردن و خوابيدن خوب بلد هستن

    • محمد علی ارسالی در

      سلا م دوستان این دولت محترم با نماینده اش که رئیس بنیاد شهید است قانون پاداش بازنشستگی جانبازان بعد از ده سال اجرایی نکردند وحالا میگویند یا باید 30 سال سابقه حقوق دریافتی باشید یا60 سال سن درصورتی که بنده سال63 مجروح شدم اما 83 اولین حقوق دریافت کردم حالا تا 30 سال حقوق ویا 60 سال سن بااین همه دارو درمان کی زنده میونه درضمن مرخصی های استفاده نشده راهم حذف کردند مادرسن جوانی جان خودرا تقدیم به این آب وخاک کردیم حالاببینید با دلاورمردانه این سرزمین چگونه رفتار می کنند مابا مجروحیت خود باعث اعصاب خوردی زن وفرزندامون شدیم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه