ارسال به دیگران پرینت

فال | فال روزانه

فال روزانه متولدین هرماه | فال روزانه امروز ۱۸ شهریور ۱۴۰۱

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!!

فال روزانه متولدین هرماه | فال روزانه امروز ۱۸ شهریور ۱۴۰۱

فال روزانه 

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال روزانه امروز من باما همراه شوید.  

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۱۸ شهریور:

لجاجت و سرسختی اصلا به شما نمی­آید، این رفتار خود را امسال کنار بگذارید. سعی کنید نگرش خود را به دنیا تغییر داده و نگاه مثبت تری به زندگی داشته باشید. امسال از لحاظ مالی وضعیت خوبی خواهید داشت و از ثباتی نسبی برخوردار خواهید بود، اما ممکن است خرج های غیر مترقبه ای برایتان پیش بیایند که باید خودتان را برای آنها آماده کنید. برای دستیابی به موفقیت حرفه ای باید سطح دانش و مهارت های حرفه ای خود را بالاتر ببرید. مجردها امسال شانس شروع یک رابطه ی عاطفی جدی و پایدار را خواهند داشت اگر ازدواج نکنند هم عشق گرمابخش زندگی شان خواهد بود. زندگی شخصی شما با آرامش همراه خواهد بود و تمام حمایت و همکاری مورد نیازتان را از جانب اعضای خانواده دریافت خواهید کرد، به ویژه همسر و فرزندانتان شما را مورد محبت و توجه خود قرار خواهند داد و حمایت خواهند کرد. ماه های مهر، دی، فروردین و مرداد بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه متولدین فروردین

امروز وقتی پای مسائل احساسی و عاشقانه به میان می آیید انتظار نداشته باشید که دیگران زیاد احساساتی شوند. دیگران در دنیای کوچک خودشان غرق شده اند و سرشان با مسائل خودشان گرم است. ارتباط برقرار کردن با آنها و درک رفتارهایشان ممکن است برای شما سخت باشد. این که بخواهید آن ها را با دیدگاه خودتان هماهنگ کنید اگر غیر ممکن نباشد بسیار دشوار است و ارزش این همه زحمتی که لازم است بکشید را ندارد. امروز ممکن است به طور ناگهانی یک سفر کاری برایتان پیش بیاید که مجبور هستید بروید ولی برای شما چندان خوشایند نیست، چرا که شما را از عشقتان دور می کند. با تماس های تلفنی هم می توانید خودتان را نزدیک به او حس کنید. شما مسئول تصمیمات دیگران نیستید، دائم خودتان را سرزنش نکنید. در یک مورد کاری سرعت عمل شما باعث می شود فضا برای بروز استعدادهایتان بازتر شود باید از این فرصت بهترین استفاده را ببرید. امانتی که به کسی داده بودید و برایتان عزیز بوده سرانجام به دست شما می رسد و خوشحال می شوید. 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

ممکن است افرادی باشند که بخواهند به شما ثابت کنند در مورد موضوعی اشتباه می کنید. به این فکر نکنید که چون با کسی در مورد موضوعی توافق نظر ندارید، از او سطح فکر پایین تری دارید و یا درک او از مسائل بیشتر از شماست. امروز بر روی مهارت خلاقیت خود تمرکز کنید. شما مهارت های هنری و نبوغ فکری بسیار بالایی دارید. با استفاده از این دو تونایی خود می توانید هر مشکلی که بر سر راهتان قرار می گیرد را از میان بردارید. خودتان را دست کم نگیرید. به توانایی هایتان اطمینان داشته باشید و مشاوره با کسانی که تجربه بالایی دارند را فراموش نکنید. به یاد داشته باشید که سلامتی یکی از ارکان مهم موفقیت است پس بیشتر به سلامتیتان اهمیت بدهید. شخصی از راه دور سراغتان را می گیرد. نذری که دارید ادا می شود. یک مسئله کوچک با مداخله شخصی برطرف می شود. شما برای رفتن به جایی برنامه ریزی می کنید. یک بیماری کوچک برطرف می شود اما باید حواستان به عواقب آن باشد و سهل انگاری نکنید. برای رسیدن به خواسته تان دیگران را تحت فشار نگذارید.

فال امروز متولدین خرداد 

امروز از فرصتی که پیش آمده و وقت آزادی که دارید استفاده کنید و با شخصی که دلتان برایش تنگ شده است تماس بگیرید، یا حتی بهتر از آن، به دیدار او بروید. اگر پیش از این دلخوری هایی بین شما پیش آمده باشند ممکن است روبرو شدن با این شخص برایتان سخت باشد، اما به محض اینکه همدیگر را ببینید و سر صحبت بینتان باز شود حالتان به طور شگفت انگیزی بهتر خواهد شد. اگر رویتان نمی شود با او تماس بگیرید برایش یک پیام بفرستید و یا یک ایمیل بنویسید. بگذارید او بداند که دلتان برایش تنگ شده و برایتان مهم است. همیشه بیان کردن احساساتتان خیلی بهتر از سرکوب کردن آنهاست و نتایج بهتری را به همراه دارد. تغییر رویه تان در محیط کار باعث می شود دیگران حساب کار دستشان بیاید و کار را مطابق خواسته تان پیش ببرند. مهربانی که به دوستی می کنید بی جواب نمی ماند. یک خبر تلفنی از اضطرابتان کم می کند اما بهتر است مسئله پیش آمده را جدی تر بگیرید و برای برطرف شدن مشکل، کاری اساسی انجام بدهید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز ممکن است وقتی به دنبال کمی تکاپو و ماجراجویی هستید، سر و کله ی افرادی که انتظار ندارید آنها را ببینید، پیدا شود و اتفاقاتی غیر منتظره رخ دهند. سعی کنید به دنبال انجام دادن کاری باشید و وقتتان را بیهوده هدر ندهید، حتی اگر از نتیجه انجام دادن این کار مطمئن نباشید. به یاد داشته باشید که بهتر است به خاطر اشتباهاتتان حسرت بخورید تا اینکه به خاطر کارهایی که می توانستید انجام دهید ولی انجام نداده اید پشیمان شوید. این موضوع را در هر برنامه ای که برای زندگیتان می نویسید به خاطر داشته باشید. اگر به دنبال خوش گذرانی باشید، حتما راهی را پیدا خواهید کرد تا تفریح کنید، پس از نبود امکانات تفریحی شکایت نکنید. شخصی از عزیزانتان حال و روز خوشی ندارد با مهربانی به او بیشتر توجه کنید. با یک دوست درد و دل می کنید و آرامش به دلتان راه می یابد. در یک مسئله خانوادگی بهتر است خودخواهی را کنار بگذارید و شرایط دیگران را هم کمی درک کنید. برای رفع یک توقیف یا جریمه به جایی مراجعه خواهید کرد.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

در انجام کارهای امروزتان خیلی مهم است که حس مالکیت و قدرت نسبت به مسائل نداشته باشید، مخصوصا وقتی این موضوع مربوط به افراد مهم زندگیتان می شود. شما روابط عمیق و محکمی با اطرافیانتان دارید و با کمی دقت این را خواهید فهمید که بهترین راه برای حفظ این روابط و دوستی ها این است که اجازه دهید هر کسی با روش و شیوه خودش زندگی کند و در زندگی کسی دخالت نکنید. فکر نکنید که شما مالک زندگی دیگران هستید و می توانید انتخاب کنید که هر کسی چگونه زندگی کند، چون اینگونه نیست. با این طرز فکر دیگران را آزرده می کنید و خودتان در آخر از کارهای بیهوده ای که انجام داده اید حسرت می خورید. یک خرید را باز هم مجبور می شوید عقب بیندازید. در رابطه احساسی طرف مقابلتان با یک کار کوچک دلتان را روشن می کند. این روزها گرفتاری ها و مشغله فکری که ذهن شما را مشغول کرده مانع از انجام تصمیمات درست و منطقی تان می شود کاری نکنید که پشیمان بشوید.

فال امروز متولدین شهریور

افکارتان ممکن است به ویژه در رابطه با مسئولیت هایی که برایتان از اهمیت زیادی برخوردار هستند، آشفته و بهم ریخته باشند. شما باید منظم باشید و روی کارهایتان تمرکز کنید و از بحث های بیهوده ای که باعث آشفتگی بیشتر فکرتان می شوند خودداری کنید. این بهم ریختگی ذهنتان تنها موجب خواهد شد که احساس کنید در گل گیر گرده اید و هر چه دست و پا می زنید راه رهایی برایتان در کار نیست. از یک نفر که شما را به خوبی می شناسد تقاضا کنید به شما در نظم بخشیدن به افکارتان کمک کند. امروز سعی دارید که از مسئولیت های اضافه شانه خالی کنید و زودتر به خانه بروید تا وقت خوشی را با همسرتان بگذرانید. ولی به احتمال زیاد عشقتان نخواهد توانست خودش را مثل شما زود به خانه برساند. مدتی است در جستجوی برقراری ارتباط با کسی هستید که توانایی درک احساسات و هم صحبتی با شما را داشته باشد. در روزهای آینده فرصت بیشتری برای انجام کارهای عقب افتاده خواهید داشت. موقعیت خوبی در محیط کار نصیبتان می شود، از این فرصت درست استفاده کنید تا سودش برایتان دوبرابر باشد.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

این را قبول کنید که باید برخی مواقع بعضی از مسائل را به شانس واگذار کنید چون شما توانایی تحت کنترل گرفتن هر چیزی را نخواهید داشت. شاید به نظر شما بهتر باشد که نتیجه هر کاری از قبل مشخص باشد و برنامه دقیقی برای کارهایتان داشته باشید و چیزی را بر اساس شانس پیش نبرید ولی این طرز فکر امروز به کارتان نمی آید. امروز باید از همه تجربیاتتان در عرصه اقتصاد و سرمایه گذاری استفاده کنید تا دچار ضرر و زیان نشوید. قبل از هر کاری با همکارانتان مشورت کنید. به یاد داشته باشید که برای کمک گرفتن از آنها همه اطلاعات شخصیتان را به آنها ندهید. این کار ممکن است بیش از آنکه به شما کمک کند، در آینده به شما زیان های زیادی برساند. برای اجرای یک مراسم شادی تدارک خواهید دید. شخصی با یک حرف ساده به گریه تان می اندازد، این روزها روحیه شما بسیار حساس است و هر چیزی می تواند اعصابتان را به هم بریزد، مشکل را در خودتان صادقانه جستجو کنید و با آن روبرو شوید تا بتوانید برطرفش کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز همه چیز برای شما به طور کاملا عالی پیش خواهد رفت، مخصوصا روابط عاطفیتان. شما متوجه خواهید شد که وقتی با کسی ارتباط برقرار می کنید، یک حس جادویی و ماجراجویانه به شما القا می شود. از این انرژی قوی و مفید، در هر راهی که به نظرتان بهتر است و کارایی بیشتری نسبت به بقیه راه ها دارد، استفاده کنید. امشب به کمک شریک زندگیتان، یک شور و اشتیاق رویایی را به زندگیتان بیاورید. به یاد داشته باشید که حتی اجتماعی ترین افراد هم به کمی تنهایی و خلوت کردن با خودشان نیاز دارند. اگر به این نیاز خود به درستی پاسخ ندهید، قادر نخواهید بود که به طور موثر به انجام وظایفتان بپردازید. شخصی با انجام کار کوچک به شما نزدیکتر می شود. در مورد یک جلسه کاری یا تحصیلی حواستان باشد وقت شناس باشید و فرصت را از دست ندهید، دست دست نکنید شانسی که مدتی پیش از دست شما رفته بود دوباره به شما رو کرده. در بروز احساساتتان بهتر است قدری تعادل به خرج دهید.

فال روزانه متولدین آذر

حالا که همه چیز در زندگیتان نسبتا روبراه شده است دلتان نمی خواهد تغییری در وضعیت فعلیتان پیش بیاید و ترجیح می دهید اوضاع به همین منوال پیش برود. شما از این که ریسک بکنید وحشت دارید اما باید این را بپذیرید که نمی توان جلوی تغییرات را گرفت. تنها کاری که از دست شما برمی آید این است که خودتان را با شرایط جدیدی که پیش می آیند هماهنگ کنید و در صورت لزوم آنها را به جهت دیگری بکشانید. شما در حال حاضر در روابط عاطفی خود فشار زیادی را احساس می کنید و در مورد این که چکار باید بکنید دچار تردید شده اید. انجام دادن کار درست همیشه آسان نیست، اما در دراز مدت بهترین نتیجه ها را به همراه دارد. دست دلتان را رو نکنید. مسافری از دور دست خواهید داشت و گفتگو با او مطالب بسیاری را برای شما فاش می کند. به شخصی اطمینان می کنید و راز دلتان را با او به زبان می آورید. در رابطه با مسائل احساسی کافیست منتظر نمانید و به این در بسته زل نزنید. این هفته شخصی را ملاقات خواهید کرد.

فال روز متولدین دی

مسائل مربوط به عشق و روابط عاطفی امروز دارند به نفع شما پیش می روند، هرچند این مسائل تا حدود زیادی غیر قابل پیش بینی به نظر می رسند. عشقتان یک لحظه در کنارتان است و لحظه ای دیگر از شما دور است، اما خوب اینها چیزهایی هستند که در هر رابطه ی عاشقانه ای باید انتظارش را داشت. اگر تحمل آن را ندارید پس به کسی آنقدر وابسته نشوید که اگر نگاهش را از شما برگرداند قلبتان بشکند. افکارتان ممکن است به ویژه در رابطه با مسئولیت هایی که برایتان از اهمیت زیادی برخوردار هستند، آشفته و بهم ریخته باشند. شما باید منظم باشید و روی کارهایتان تمرکز کنید و از بحث های بیهوده ای که باعث آشفتگی بیشتر فکرتان می شوند خودداری کنید. تغییری کوچک در رفتارتان دنیایتان را زیر و رو می کند. گاهی بهتر است با دیگران همانطوری رفتار کنید که دوست دارند نه آنطور که شما فکر می کنید و دوست دارید، مردم سلایق متفاوتی دارند. تعارف بیش از حد شما شخصی در اطرافتان کلافه و عصبانی می کند. یک بدهی قدیمی دارید که بهتر است هرچه زودتر بپردازید. 

فال متولدین بهمن

امروز احساس می کنید که انگار سوراخی عمیق در قلبتان ایجاد شده است و پر کردن آن برایتان کار بسیار دشواری خواهد بود. یادتان باشد که پیش از هرکس دیگری خودتان مسئول پر کردن این جای خالی و احساس کمبود هستید. اگر به اصرار بخواهید دیگران این کار را برایتان انجام دهند چیزی جز دلخوری نصیبتان نخواهد شد. کاری که دوست دارید را انجام دهید و برای خودتان کمی پول خرج کنید تا حالتان بهتر شود. انتظار نداشته باشید که یک نفر دیگر گنجی که به دنبالش هستید را به دستتان بدهد. شما نقشه ی گنج را دارید، پس طبق مسیر پیش بروید. همین که شروع به کار کنید متوجه خواهید شد که به مقصد از آنچه خودتان فکر می کنید خیلی نزدیک تر هستید. شنیدن یک حرف یا یک موسیقی خاطرات گذشته را برایتان زنده می کند، در گذشته غرق نشوید. در خوردن و نوشیدن میانه رو باشید تا این همه خودتان را سرزنش نکنید. شادی و ناراحتی شخصی شما را کاملا دگرگون می کند، دوست داشتن خوب است اما نه تا حدی که کنترل زندگی را از دست بدهید.

 فال روزانه متولدین اسفند

مسائل مربوط به عشق و روابط عاطفی در حال حاضر در موقعیتی حیاتی و بسیار تعیین کننده قرار گرفته اند. رفتار شما بیش از حد لازم تهاجمی شده است و این رفتارها می توانند اثرات مخربی روی روابط شما داشته باشند. با این کار فقط یک چیز فوق العاده را به خاطر داشتن انتظارات نابجا نابود می کنید. امروز احساس می کنید که انگار از همان ابتدای مسیر یک نفر و یا یک چیزی قصد دارد شما را به زور سر جایتان بچسباند شاید بیشتر این موانعی که در برابر خود می بینید را در واقع خودتان برای خود ساخته باشید. شاید شما دارید خودتان را محدود می کنید و تنها به خاطر ترس از اینکه به موفقیت دست پیدا نکنید خودتان را از انجام آنچه می خواهید محروم می کنید. نکته سنجی و هوش شما قابل ستایش است، در چنین روزهایی این دقت به ضررتان تمام می شود. شما دیگران را به بی دقتی و سر به هوایی محکوم می کنید، فراموش نکنید دیدگاه شما با دیگران در مسائل مختلف متفاوت است. به تصمیمات دیگران احترام بگذارید هرچند که مطمئن باشید که تصمیم اتخاذ شده اشتباه است.

منبع : تصویر زندگی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      چرا؟تو ایران همه چه باسواد،چه بیسواد،فکر میکنن تمامه دخترانه ایرانی باید،باید،در سنه ۱۰ سالگی ازدواج کنن؟چرا؟

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه