ارسال به دیگران پرینت

ناسا | ضبط صدا در فضا | کشف ناسا در فضا | ضبط صدای ناسا در فضا

در فضا چه چیزی وجود دارد ؟ | ناسا صدای فرشتگان قاتل را ضبط کرد + ویدئو

ناسا نوشت: در این ویدئو، هر یک از دو نمای وب از سحابی حلقه جنوبی - در نور مادون قرمز (بالا) و نور مادون قرمز میانی (پایین) - با صدا سازگار شده است. در حالی که صداها واقعاً در فضا ضبط نمی‌شدند.

در فضا چه چیزی وجود دارد ؟ | ناسا صدای فرشتگان قاتل را ضبط کرد + ویدئو

ماجرای ضبط صدای ناسا در فضا چیست ؟

ناسا نوشت: در این ویدئو، هر یک از دو نمای وب از سحابی حلقه جنوبی - در نور مادون قرمز نزدیک (بالا) و نور مادون قرمز میانی (پایین) - با صدا سازگار شده است. در حالی که صداها واقعاً در فضا ضبط نمی‌شدند، رنگ‌های موجود در تصاویر به زیر و بم صدا نگاشت می‌شدند و فرکانس‌های نور مستقیماً به فرکانس‌های صدا تبدیل می‌شدند. نور مادون قرمز نزدیک با طیف بالاتری از فرکانس ها در ابتدای مسیر نشان داده می شود. در اواسط راه، نت ها تغییر می کنند، به طور کلی پایین تر می شوند تا منعکس کنند که مادون قرمز میانی شامل طول موج های طولانی تر نور است.

در 15 ثانیه و 44 ثانیه با دقت گوش دهید. این یادداشت های ناسا با مراکز تصاویر مادون قرمز نزدیک و میانی، جایی که ستارگان در مرکز "عمل" ظاهر می شوند، همسو می شوند. در تصویر مادون قرمز نزدیک که مسیر را آغاز می کند، تنها یک ستاره به وضوح شنیده می شود، با صدایی بلندتر. در نیمه دوم آهنگ، شنوندگان یک نت پایین را درست قبل از نت بالاتر می شنوند، که نشان می دهد دو ستاره در نور مادون قرمز میانی تشخیص داده شده اند. نت پایین نشان دهنده ستاره قرمزتر است که این سحابی را ایجاد کرده است و دومی ستاره ای است که درخشان تر و بزرگتر به نظر می رسد.

حجم ویدیو: 2.64M | مدت زمان ویدیو: 00:01:01
منبع : اینستاگرام
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه