ارسال به دیگران پرینت

خودرو | بازار خودرو | قیمت خودرو داخلی | خودرو داخلی

قیمت این خودروها در بازار کاهش یافت + جدول

تداوم افت قیمت «تیبا 2 معمولی» در بازار ادامه دارد.

قیمت این خودروها در بازار کاهش یافت + جدول

رصد بازار خودروهای سایپا نشان دهنده آن است که امروز برخلاف پرتیراژهای ایران خودرو با ثبات قیمت در بازار شدند و «تیبا 2 معمولی» تنها خودرویی بود که در بازار افت یک میلیونی قیمت داشت.

براساس ارزیابی بازار خودرو امروز دلار در بازار روند رو به رشد داشت، اما این روند علاوه بر تاثیر معکوس در بازار پرتیراژهای ایران خودرو داشت موجب شد تا سایپایی ها با ثبات قیمت در بازار عرضه شوند.

به گفته فعالان بازار خودرو نوسان پی در پی نرخ دلار موجب شده تا این عامل نتواند تاثیر چندانی در بازار خودرو داشته باشد.

فعالان بازار خودرو براین نکته نیز تاکید می کنند که روند قیمتی در بازار سایپایی ها و ایران خودرویی در حالی ثبت شده که بازار خودرو چند وقتی است که بدون مشتری است و در رکود کامل است.

 

قیمت محصولات سایپا

«شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

 ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که «شاهین» امروز در بازار بدون تغییر 361 میلیون تومان قیمت خورد و «ساینا» هم در بازار 205 میلیون تومان باقی ماند.

 

از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که درمیان خانواده کوییک امروز بدون تغییر قیمت گذاری شدند با این شرایط «کوییکR » در بازار 206 میلیون تومانی قیمت گذاری شد و «کوییک معمولی» هم در بازار 198 میلیون تومان قیمت خورد.

اما در میان «تیبا صندوقدار» امروز 199 میلیون قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» افتی یک میلیونی داشت و 201 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

سایپا 15

 
منبع : اقتصادنیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه