ارسال به دیگران پرینت

قتل | قتل دختر ۳ ساله

به قتل رسیدن دختر ۳ ساله توسط پسر ۲۵ ساله

ساعت ۱۵ عصر بیستم اردیبهشت، دختر بچه ۳ ساله‌ای به نام «مهرسا» در خیابان شهید شیری نژاد (کوی مهدی آباد) به طور ناگهانی گم شد. خانواده این دختر خردسال برای یافتن او به جست و جو پرداختند و با نگرانی به هر کوی و برزنی سرزدند، اما هیچ اثری از «مهرسا» نبود.

به قتل رسیدن دختر ۳ ساله توسط پسر ۲۵ ساله

پسر ۲۵ ساله‌ای که روز گذشته به اتهام قتل مهرسا کوچولو در مشهد دستگیر شد، در اعترافاتی تکان دهنده ارتکاب جنایت را پذیرفت و به تشریح جزئیات این حادثه تلخ قتل دختر ۳ ساله پرداخت.

ساعت ۱۵ عصر بیستم اردیبهشت، دختر بچه ۳ ساله‌ای به نام «مهرسا» در خیابان شهید شیری نژاد (کوی مهدی آباد) به طور ناگهانی گم شد. خانواده این دختر خردسال برای یافتن او به جست و جو پرداختند و با نگرانی به هر کوی و برزنی سرزدند، اما هیچ اثری از «مهرسا» نبود.

همزمان با ورود پلیس به ماجرای گم شدن دختربچه مذکور، اهالی محل نیز به یاری این خانواده آمدند و با انتشار تصاویری در فضای مجازی و محل سکونت وی، به تلاش برای یافتن سرنخی از این دختر ادامه دادند. یکی از همسایگان این خانواده نیز تصویری از او را به شیشه عقب تاکسی چسباند تا او نیز سهمی در کمک به همسایه درمانده داشته باشد.

اما همه این جست وجو‌ها بی فایده بود تا این که بیست و دوم اردیبهشت، پرونده «مهرسا کوچولو» در پلیس آگاهی خراسان رضوی مورد بررسی‌های تخصصی قرار گرفت.

گزارش حاکی است، با توجه به اهمیت موضوع و با دستور و راهنمایی سرهنگ کارآگاه «جواد شفیع زاده» (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) این پرونده برای پیگیری‌های پلیسی در اختیار کارآگاهان اداره جنایی قرار گرفت چرا که احتمال ربایش یا قتل کودک بیشتر از فرضیه‌های وقوع حوادث ناخواسته و اتفاقی مطرح بود.

به همین دلیل گروهی از کارآگاهان دایره مبارزه با آدم ربایی با نظارت سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس اداره جنایی) وارد عمل شدند و در حالی به بازبینی دوربین‌های مدار بسته پرداختند که هیچ سرنخی از کودک مذکور دیده نشد.

در حالی که خانواده «مهرسا» هنگام بازدید از یکی از دوربین‌های مدار بسته مدرسه‌ای در همان اطراف به ربودن دخترشان توسط دو نوجوان دوچرخه سوار مشکوک بودند، اما بررسی‌ها در این باره نیز نشان داد که دوچرخه سواران پسر بچه ۶ ساله‌ای را با خود همراه کرده اند و این موضوع ارتباطی به گم شدن «مهرسا» ندارد.

در حالی که تحقیقات برای ردیابی دختر گم شده همچنان با فرضیه‌های متفاوت ادامه داشت، ساعت ۱۲:۱۵ ظهر روز گذشته، یکی از اهالی خیابان شهید شیری نژاد که در حال احداث ساختمانی پس از تخریب منزل کلنگی بود، جوشکاری را برای ادامه ساخت و ساز به داخل ساختمان برد، اما ناگهان با کیسه سفیدرنگ مشکوکی روبه رو شد که درون ساختمان افتاده بود. وقتی آن را گشود، صحنه وحشتناکی مقابل چشمانش نمایان شد؛ جسد دختر خردسالی درون کیسه قرار داشت.

مالک ساختمان سراسیمه و هراسان با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و ماجرا را اطلاع داد: طولی نکشید که نیرو‌های کلانتری محل عازم خیابان شهید شیری نژاد شدند و با مشاهده جسد دختربچه‌ای با پیراهن سفید و شلوار قرمز رنگ مراتب را به بازپرس ویژه قتل عمد اطلاع دادند.

مدتی بعد با حضور مقام قضایی و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در محل کشف جسد، مشخص شد که او همان «مهرسا» دختربچه گم شده است که از حدود چهار روز قبل جست وجو‌ها برای یافتن وی آغاز شده بود.

منبع : خبر فوری
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه