ارسال به دیگران پرینت

قتل | قتل فعال فضای مجازی

قتل مشکوک | به پرونده قتل فعال فضای مجازی به طور ویژه رسیدگی خواهد شد!‌

رسیدگی ویژه به پرونده فوق در دستور کار دادستانی قرار دارد و افراد از گمانه زنی های غیرکارشناسی و دامن زدن به شایعات اجتناب نمایند.

قتل مشکوک | به پرونده قتل فعال فضای مجازی به طور ویژه رسیدگی خواهد شد!‌

قتل فعال فضای مجازی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان در رابطه با قتل فعال فضای مجازی در شهر پاریز سیرجان گفت:رسیدگی ویژه به پرونده قتل فعال فضای مجازی در دستور کار دادستانی قرار دارد و افراد از گمانه زنی های غیرکارشناسی و دامن زدن به شایعات اجتناب نمایند.

 محسن نیک‌ورز در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت:در پی گزارش مشاهده خودرو مشکوک در مجاورت بیمارستان امام رضا(ع)سیرجان ، ماموران کلانتری ۱۱شهر سیرجان سحرگاه روز پنجشنبه ۱۰شهریورماه به محل عزیمت می نمایند.
وی ادامه داد:پس از بازرسی خودرو متوجه جسد بی جان یک جوان تقریبا ۳۰ ساله در پشت فرمان می شوند.
وی بیان کرد:تحقیقات اولیه بیانگر این مطلب است که آثار خاصی مبنی بر خفگی یا وارد شدن ضربات جسم سنگین و تیز بر بدن متوفی دیده نشد اما جهت مشخص شدن موضوع جسد متوفی جهت آزمایش های تخصصی تحویل پزشکی قانونی شهرستان شده است.
دادستان سیرجان اضافه کرد:آخرین تماس متوفی ساعت ۲۳روز چهارشنبه ۹ شهریور ماه با مادرش بوده است و جنازه وی چندساعت بعد در خودروی شخصیش پیداشده است.
این مقام قضایی بر حفظ حرمت انسان ها تاکید کرد و گفت:متاسفانه در فضای مجازی افرادی دانسته ویا از روی ناآگاهی حقوق شهروندی افراد را نقض می نماییند و با اظهار نظرهای غیراخلاقی موجب رنجش خانواده ها می شوند که در این رابطه نیز با افراد خاطی برخورد خواهد شد.
وی درپایان اعلام کرد:گزارش تکمیلی پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و انجام تحقیقات تکمیلی از طریق روابط عمومی دادگستری کرمان به اطلاع رسانده خواهد شد.
منبع : خبرآنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه