ارسال به دیگران پرینت

بنزین | یارانه بنزین | کارت بنزین | افزایش قیمت بنزین | بازتوزیع یارانه بنزین

گرانی بنزین در راه ؟ | ماجرای اصلاح یارانه بنزین چیست؟

مالک شریعتی نیاسر سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از اصلاح یارانه بنزین خبر داد و گفت: سیاست های اصلاح الگوی مصرف و اصلاح نظام بازتوزیع یارانه های حامل های انرژی باید به نحوی دنبال شود که در کوتاه مدت و میان مدت منابع موجود پاسخگوی نیاز داخلی باشند.

گرانی بنزین در راه ؟ | ماجرای اصلاح یارانه بنزین چیست؟

ماجرای اصلاح یارانه بنزین چیست؟ آیا قیمت بنزین گران می شود؟

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست های اصلاح الگوی مصرف و اصلاح نظام بازتوزیع یارانه های حامل های انرژی باید به نحوی دنبال شود که در کوتاه مدت و میان مدت منابع موجود پاسخگوی نیاز داخلی باشند.

مالک شریعتی نیاسر درباره وضعیت تامین یارانه بنزین در سطح کشور، بیان کرد: با توجه به گزارشی که دست‌اندرکاران اجرایی کشور از شرایط موجود تامین بنزین در سطح کشور ارائه کرده اند ما در کوتاه مدت مشکلی در تامین سوخت به ویژه در حوزه بنزین نداریم اما اگر روند افزایش مصرف ادامه یابد با مشکل مواجه خواهیم شد.

سخنگوی کمیسیون انرژی در ادامه با بیان اینکه ما در ۸ سال اخیر با عقب ماندگی در ساخت پالایشگاه ها و فراهم کردن زیرساخت های جدید برای تولید فرآورده ها مواجه شدیم، اظهار کرد: این روند می تواند در میان مدت کشور را در تامین سوخت دچار مشکل کند. امیدوار هستیم با مدیریت صحیح مصرف بتوانیم ۴ سال پیش رو را پشت سربگذاریم تا پالایشگاه هایی که در دست ساخت است به  موقع به اتمام برسد و ما را از واردات بنزین بی نیاز کند.

شریعتی درباره یارانه بنزین تصریح کرد: حتما سیاست های اصلاح الگوی مصرف، مدیریت مصرف و اصلاح نظام بازتوزیع یارانه های حامل های انرژی باید به نحوی دنبال شود که چه نیاز جدیدی به کشور افزوده شود و چه نیازی پدید نیاید بتوانیم شرایط کمبود را در کوتاه مدت و میان مدت پشت سرگذاشته تا پالایشگاه های در دست ساخت به اتمام برسد.

منبع : سلام نو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه