ارسال به دیگران پرینت

ازدواج | ازدواج با خطرناکترین قاتل زنجیره ای جهان

ازدواج دختر 23 ساله با خطرناکترین قاتل زنجیره ای جهان! + تصاویر

اعتقاد بر این است که سرگئی تکاچ بیش از ۱۰۰ زن را بین سالهای ۱۹۸۴ و ۲۰۰۵ به قتل رسانده باشد که یکی از آنها تنها ۸ سال داشته است. او از قدرت خود به عنوان افسر پلیس برای پوشش جنایات هولناکش استفاده می کرد.

ازدواج دختر 23 ساله با خطرناکترین قاتل زنجیره ای جهان! + تصاویر

زنی روسی در ۲۳ سالگی با مردی اوکراینی در سن ۶۰ سالگی ازدواج کرد. اما این همه ماجرا نبود، آن مرد «بدترین قاتل زنجیره ای جهان» نام داشت. النا بولکین گفته است که به جنایات شوهرش، سرگئی تکاچ، اهمیتی نمی دهد.

اعتقاد بر این است که سرگئی تکاچ  بدترین قاتل زنجیره ای جهان بیش از ۱۰۰ زن را بین سالهای ۱۹۸۴ و ۲۰۰۵ به قتل رسانده باشد که یکی از آنها تنها ۸ سال داشته است. او از قدرت خود به عنوان افسر پلیس برای پوشش جنایات هولناکش استفاده می کرد. سرگئی تکاچ پس از تجاوز به زنان آنها را خفه می کرد و حتی اجساد مرده آنها را مورد آزار جنسی قرار داد. تکاچ بدترین قاتل زنجیره ای جهان بیش از دو دهه در خیابان های اوکراین وحشت آفرید تا اینکه سرانجام در سال ۲۰۰۵، پس از شرکت در مراسم تشییع جنازه قربانی خود به دام افتاد.

همسر او، النا بولکینا، فاش کرد که به جنایات شوهرش اهمیتی نمی دهد و پشت میله های زندان عاشق «بدترین قاتل زنجیره ای جهان» شده و اعتراف کرد که در زمانی که او در زندانی در شمال غربی اوکراین بود، به اخلاق خوب او وابسته شد. اخلاق خوب تکاچ به سه مرد بی گناهی که به اشتباه به خاطر جنایات او محکوم شده بودند، تسری پیدا نکرد. یکی از آنها پس از متهم شدن به قتل دخترش خود را در زندان کشت.

آنها در سال ۲۰۱۵ زمانی که النا تنها ۲۳ سال داشت و همسرش ۴۰ سال بزرگتر بودند، ازدواج کردند. به این زوج اجازه داده شد که هر دو ماه یکبار یک ملاقات سه روزه زناشویی داشته باشند که به آنها اجازه می‌داد پشت میله‌های زندان بچه دار شوند. الیزاوتا در اواخر سال ۲۰۱۶ به دنیا آمد.

النا توضیح داد: «من این بچه را می‌خواستم و او هم این بچه را می‌خواست، اما او (بچه) در روسیه به دنیا آمد و پدر و مادرم و مسئولان اجازه نمی‌دهند او را به این کشور بیاورم.» گفته می شود که والدین وحشت زده النا از دادگاه درخواست کرده اند تا او را از حقوق والدینی الیزاوتا سلب کنند.

النا گفت: «اگر مجبور بودم با همسران قبلی او سر وکار داشته باشم، آنها دیگر روی زمین راه نمی‌رفتند. به کسی اجازه نمی‌دادم تا یک مایلی او پیدایش شود. من زن بسیار حسودی هستم.»

 

منبع : سایت طلا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه