ارسال به دیگران پرینت

ازدواج | ازدواج عجیب

ازدواج عجیب یک زن با مردی که فک و چانه ندارد + تصاویر

وانیا قبل از ملاقات با جوزف هرگز با یک فرد معلول رو به رو نشده بود. او وقتی برای اولین بار با جوزف ملاقات کرد، نمی دانست که رابطه آنها چطور پیش خواهد رفت.

ازدواج عجیب یک زن با مردی که فک و چانه ندارد + تصاویر

 ازدواج عجیب یک زن با مردی که فک و چانه ندارد 

یک زن ۳۹ ساله با “مردی بدون فک و چانه” ازدواج کرد. او از حس انزجار وحشتناک مردم با دیدن آنها، احتمال خیانت کردن به شوهرش و دروغین و ساختگی بودن احساسات خود حرف می زند.

نیمی از صورت این مرد به دلیل یک بیماری بسیار نادر مادرزادی بدون فک مانده است. او می گوید ترول های اینترنتی اغلب همسرش را به تصنعی بودن احساساتش متهم می کنند و می گویند او می خواهد توجه دیگران را جلب کند.

جوزف، ۴۱ ساله، و وانیا، ۳۹ ساله، ویلیامز، از شیکاگو در سال ۲۰۲۰ با هم ازدواج کردند. با این که این ازدواج عجیب است اما این دو دیوانه وار عاشق هم هستند؛ با این که رابطه آنها هیچ وقت آرام نبوده است. زیرا اغلب با واکنش منفی غریبه هایی روبرو می شوند که حرف های زیادی در مورد وضعیت جوزف برای گفتن دارند.

وانیا قبل از ملاقات با جوزف هرگز با یک فرد معلول رو به رو نشده بود. او وقتی برای اولین بار با جوزف ملاقات کرد، نمی دانست که رابطه آنها چطور پیش خواهد رفت.وانیا قبل از ملاقات با جوزف هرگز با یک فرد معلول رو به رو نشده بود. او وقتی برای اولین بار با جوزف ملاقات کرد، نمی دانست که رابطه آنها چطور پیش خواهد رفت.

جوزف که علت این سندرم را خوب نمی داند، از طریق زبان اشاره، اشاره، نوشتن یادداشت و با استفاده از تلفن خود ارتباط برقرار می کند.او غذای له شده و همزده می خورد و آن را از طریق لوله ای به معده اش می برد.

 

منبع : طلا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه