ارسال به دیگران پرینت

خودرو | بازار خودرو | قیمت خودرو داخلی | خودرو داخلی

بلایی که سر بازار خودرو آمد | ریزش 10 میلیون تومانی یک خودرو!

در بازار خودرو دیروز 12 شهریور قیمت پژو ۲۰۰۸ افت ۱۰ میلیون تومانی و پژوپارس مدل ۱۴۰۰ حدود ۲ میلیون تومانی را تجربه کرده است.

بلایی که سر بازار خودرو آمد | ریزش 10 میلیون تومانی یک خودرو!

بازار خودرو وارد فاز نزولی شد

مسیر قیمت‌ها دیروز 12 شهریور در بازار خودرو ریزشی بود، به طوری که خودروها کاهش یک تا ۱۰ میلیون تومانی را تجربه کرده‌اند.

پس از چند روز افزایش قیمت خودرو در بازار، دیروز بازار خودرو وارد فاز نزولی شد.

کارشناسان معتقدند فضای پرابهام در خصوص سرنوشت مذاکرات، به شدت روی بازار خودرو اثر گذاشته و تقریبا این بازار چشم‌انتظار مشخص شدن تکلیف برجام است.

قیمت برخی خودروها در بازار خودرو بین یک تا ۱۰ میلیون تومان کاهش یافت

بنا به این گزارش، دیروز بازار خودرو شاهد ریزش یک میلیون تومانی قیمت انواع پراید در بازار بود. به این ترتیب، پراید ۱۱۱ در حدود ۲۰۲ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ حدود ۱۸۲ میلیون تومان و پراید ۱۵۱ حدود ۱۷۷ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

در این میان، قیمت پژو ۲۰۰۸ افت ۱۰ میلیون تومانی، پژو۲۰۶ تیپ پنج یک میلیون تومانی، پژوپارس مدل ۱۴۰۰ حدود ۲ میلیون تومانی را تجربه کرده است.

هم‌اکنون پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ در بازار یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ پنج ۳۵۱ میلیون تومان و پژوپارس مدل۱۴۰۰ حدود ۳۵۷ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت کوییک نیز با کاهش یک میلیون تومانی به ۱۹۰ میلیون تومان رسید. تیبا هاچ‌بک‌ پلاس هم‌اکنون در محدوده ۲۱۰ میلیون تومان قیمت دارد.

همچنین تارا اتوماتیک با ۲ میلیون تومان افزایش نسبت به دیروز، در قیمت ۵۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      نابخردان نالایق گه به ضرب مدرکفروشی و پارتی و آقازادگی مناصب حکومتی تصمیم گیری گرفتن و به همراه دوستان خاله خرسی کمسواد... آخر نظام جمهوری اسلامی و حتی کشور ایران را به سرنوشت مخلوطی از شبیه شوروی و سومالی و یوگسلاوی و افغانستان میکنند، پول بی ارزش را دیجیتالی میکنند برای کنترل بیشتر اندک ممر درامد فرودستان چ قطع و کاهش یارانه فرودستان و در حالیکه ثروتمندان فرار مالیاتی! در نهایت مردم یک سیستم بانکی و پولی غیر رسمی مستقل نظام ج ا درست میکنند و ارزهای خارجی بجای ریال ج ا استفاده خواهند کرد، چرا نظام ج ا چهل سال با تنش و سیاست تخریم سازی و غرب ستیزانه شانس نسلها سوزانده، اکثریت مردم راه زندگی بدون نظام ج ا را دارند برای خودشان ایجاد میکنند، چرا که با دو سال کعطلی احیای برجام چ جولان مافیا و کاسبان تحریم معلوم شده، دشمن اصلی ملت در داخل ایران است!

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه