ارسال به دیگران پرینت

رابطه جنسی | تاثیر زنان در رابطه جنسی

تاثیر زنان در کیفیت رابطه جنسی | تاثیر فعال بودن زن در روابط جنسی

تاثیر فعال بودن زن در روابط جنسی چقدر است؟

تاثیر  زنان در کیفیت رابطه جنسی | تاثیر فعال بودن زن در روابط جنسی

شیطنت در هنگام روابط جنسی از طرف زن می تواند کل کیفیت روابط جنسی را تحت تاثیر قرار بدهد، یادتون باشد شما با همدمتان هستید، با عشقتان هستید! پس فقط خواسته‌های فردی شما مطرح نیست، بلکه خواسته های هر دوی شما مطرح است.

رابطه جنسی بین زوج ها کاری است دونفره، اشتباه است اگر فکر می‌کنید زن موقع رابطه جنسی در حال محبت کردن به مردش هست! اگر تا حالا اینگونه فکر می کردید کاملا از ذهن خود پاکش کنید!

همین فکر است که رابطه جنسی ا یکطرفه میکند، مرد شما همین فکر رو نمیکند، او رابطه جنسی را محبتی از طرف شما تلقی نمیکند بلکه او را برای شما و خودش لذت و فعالیتی دو نفره می پندارد و وقتی می بیند شما هیچ فعالیتی یا تمایلی برای رابطه جنسی ندارید، گیج و سردرگم می شود.

با توجه به مطالب پیش گفته به این نتیجه می رسیم که نقش زن در رابطه جنسی می تواند در بالا بردن لذت جنسی بین زوج ها و هم چنین استحکام خانواده بسیار دارای اهمیت باشد.

منبع : فرتاک نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • محمد عاشقی ارسالی در

      با سلام مسلم است که رابطه جنسی رابطه دو نفره ای است که طرفین باید از آن لذت کافی ببرند اما زمانهایی است که بدلیل فواصل زمانی ممکن است ناخواسته وزودتر از ارضائ طرفین انزال از طرف مرد صورت گیرد که البته در چنین مواردی بایستی بکمک مشاوره یارژیم غذایی مناسب به جبران این کار پرداخت ویا پس از رفع خستگی وبدست آوردن توان مجدد به تکرار رابطه مبادرت شود تا این بار دوطرف ارضا شوند

    • احمد نوری ارسالی در

      من که اصلا چیزی درمورد روابط جنسی دوطرفه نصیبم نشد، واصلا چراباید ازدواج میکردم،
      چون همیشه، طرف مقابلم منو سرکوب توی این چند سال، پیش هر دوست ودشمن خونی داره؟ ومن مرگ زود هنگام را توی این چند سال از خدا میخوام، فقط فقط همین وبس.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه