ارسال به دیگران پرینت

سوشی | خوردن سوشی | اشتباهات رایج در سوشی خوردن

اشتباهاتی که موقع خوردن سوشی نباید انجام بدهید

سوشی یکی از غذاهایی است که بین جوانان محبوب شده و مخصوصاً دوستداران غذاهای دریایی از این غذا بسیار لذت می‌برند. کسانی که به دنبال لذت بردن از یک غذای خوشمزه ژاپنی هستند سوشی را انتخاب می‌کنند

اشتباهاتی که موقع خوردن سوشی نباید انجام بدهید

اشتباهاتی که موقع خوردن سوشی نباید انجام بدهید

سوشی یکی از غذاهایی است که بین جوانان محبوب شده و مخصوصاً دوستداران غذاهای دریایی از این غذا بسیار لذت می‌برند. کسانی که به دنبال لذت بردن از یک غذای خوشمزه ژاپنی هستند سوشی را انتخاب می‌کنند. با این حال، نباید در مصرف هر غذایی زیاده‌روی کرد. بیشتر غذاخوری‌ها در سرو غذا نکاتی را رعایت نمی‌کنند که ما در اینجا به این موارد می‌پردازیم و به شما می‌گوییم که در رستوران یا خانه چه کارهایی را انجام ندهید تا از نوش جان کردن سوشی خود لذت ببرید.

استفاده بیش از حد از زنجبیل

ترشی زنجبیل به عنوان پاک کننده‌ای برای بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد تا بین برش‌های مختلف ماهی خورده شود. با این حال، بسیاری از آن را به عنوان چاشنی استفاده می‌کنند، که به وضوح آن طور نباید آن را نوش جان کرد.

مخلوط واسابی با سس سویا سوشی طعم لطیفی دارد که سرآشپزها معمولاً آن را تهیه و سرو می‌کنند. در حالت ایده آل، قرار است آن را به عنوان کنار غذا مصرف کنید، فقط در صورت نیاز کمی سس واسابی یا سویا اضافه کنید. با این حال، اکثر مردم این دو را با هم مخلوط می‌کنند و این باعث می‌شود که بر طعم لطیف ماهی غلبه کند.

خوردن سوشی سرد

سوشی نباید سرد سرو شود. برنج باید گرم و نرم باشد تا مکمل غذاهای دریایی باشد.

مصرف سوشی با واسابی یا سس سویای زیاد

طعم سوشی خود را با واسابی یا سس سویا زیاد از بین نبرید و اگر آن را با چوب‌های مخصوص می‌خورید، مطمئن شوید که چاپستیک‌ها را به صورت عمودی در کاسه خود قرار ندهید، زیرا قرار دادن چوب‌ها به صورت عمودی یک آیین است که برای مراسم خاکسپاری انجام می‌شود.

سوشی از غذاهایی است که در تمام دنیا طرفدار دارد. بهتر است موقع خوردن سوشی موارد بالا را رعایت کنید تا از صرف آن لذت ببرید.

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

منبع : ۵۵ آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه