ارسال به دیگران پرینت

ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو | فروش بدون قرعه کشی ایران خودرو

کولاک پیش فروش و فروش فوق العاده ایران خودرو | برای خرید خودرو ارزان بخوانید

زمان دور جدید قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب مطالعه کنید

کولاک پیش فروش و فروش فوق العاده ایران خودرو | برای خرید خودرو ارزان بخوانید

زمان دور جدید قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب مطالعه کنید

ایران خودرو برای خرید خودرو سابقه زیادی دارد و مسوولان صنعتی کشور برای پاسخگویی به تقاضای موجود در بازار اقدام به قرعه‌کشی کرده‌اند. قرعه کشی ایران خودرو زمانی آغاز شد که واردات خودرو در کشور ممنوع شد و خودرو سازان قادر به پاسخگویی نیاز های مردم نبودند. قرعه کشی ایران خودرو برای اولین بار در سال 61 انجام شد. قرعه کشی ایران خودرو در سال 99 شرایط متفاوت تری از قرعه کشی های  گذشته داشت. قرعه کشی ایران خودرو امروزه متقاضیان زیادی دارد و در هر دوره داوطلبان زیادی در آن شرکت و  خواهان دریافت خودرو با این طرح هستند.​
 

قرعه کشی خودرو در نیمه اول شهریور انجام می‌شود. شرکت های خودروساز اعم از نیمه دولتی و خصوصی در مجموع حول و حوش ۲۶۸ هزار و ۳۰۰ دستگاه از محصولات تولیدی خود را در قالب طرح های متنوع فروش از مسیر سامانه صمت در به مشتریان واگذار کردند.

فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو بار دیگر در دستورکار سیاست گذار خودرویی قرار گرفت.

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی گفت: زمان سومین مرحله ثبت‌نام و عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو قرار بود در نیمه اول شهریور‌ باشد، اما زمان دقیق آن در هفته آینده اعلام می‌شود.براساس اعلام عبدالله توکلی لایجانی مجوزها داده شده و ساز و کارها برای برگزاری دوره سوم ثبت نام خودرو از طریق سامانه یاد شده در حال انجام است.

مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت درباره تعداد عرضه در دور جدید فروش از مسیر سامانه یکپارچه گفت در دور جدید عرضه خودرو در سامانه یاد شده مانند دو دوره قبل، تعداد محصولات عرضه شده شرکت های خودروساز قابل توجه خواهد بود، البته این مساله بستگی به برنامه های خودروسازان برای عرضه در دور جدید فروش خودرو نیز دارد. توکلی لاهیجانی تاکید کرد در مجموع الان نمی‌توان تعداد عرضه را به طور دقیق اعلام کرد.

این مقام مسئول با اشاره به وضعیت تولید در شرکت های خودروساز می گوید تولید خودرو در ماه‌های اخیر افزایش زیادی داشته است و یکی از خودروسازی‌های بزرگ کشور نه تنها در سال جاری خودروی کامل بیشتری تولید کرده است، بلکه از تولید سال گذشته پیشی گرفته است.

توکلی لاهیجانی معتقد است با این روند افزایش تولید، در نیمه دوم سال جاری شاهد افزایش عرضه به بازار خواهیم بود.

مدیرکل صنایع خودرویی صمت تاکید می کند همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا به هدف‌گذاری تولید یک میلیون و ششصد هزار دستگاه خودرو در سال جاری دست یابیم.

بررسی آمار شرکت کنندگان برای خرید خودرو به قیمت کارخانه از مسیر سامانه یاد شده نشان می دهد در مجموع بیش از ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر برای در اختیار گرفتن محصولات تولیدی شرکت های خودروساز ثبت نام کردند. شرکت های خودروساز اعم از نیمه دولتی و خصوصی در مجموع حول و حوش ۲۶۸ هزار و ۳۰۰ دستگاه از محصولات تولیدی خود را در قالب طرح های متنوع فروش از مسیر سامانه صمت در به مشتریان واگذار کردند. دو دور پیشین فروش از مسیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برخی از محصولات تولیید شرکت های خودروساز به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت تقاضا از چرخه قرعه کشی خارج شدند و متقاضیان این خودروها می توانند بی دغدغه برای خرید آنها اقدام کنند.

گروه صنعتی ایران خودرو با هدف کنترل اختلاف قیمت خودرو از درب کارخانه تا بازار، با برگزاری طرح‌های ثبت نام پیش فروش یکساله و ۹۰ روزه از طریق قرعه کشی محصولات خود برای عرضه خودروها اقدام می‌کند.

اجرای قرعه کشی‌های متعدد گروه خودروسازی ایران خودرو و سایپا طی دو سال گذشته به حذف واسطه‌گری و متعادل شدن قیمت خودرو در بازار کمک کرده است. افراد می توانند با دراطلاع از قیمت روز محصولات ایران خودرو و در نظر گرفتن بودجه مورد نظر جهت خرید خودرو اقدام کنند.

فروش نقد و اقساط پیکاپ فوتون

گروه صنعتی ایران خودرو دیزل جدیدترین شرایط فروش نقدی و اقساطی پیکاپ فوتون دیزل و بنزینی را برای شهریورماه ۱۴۰۱ اعلام کرده است.

این طرح از ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه ۸ شهریور آغاز می‌شود.

این طرح تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

قیمت قطعی است.

ایران خودرو

فروش پیکاپ فوتون (ویژه مردادماه)

مرحله جدید فروش پیکاپ فوتون ویژه مردادماه از ساعت ۱۰ صبح شنبه ۲۹ مرداد ماه آغاز شده است.

این طرح تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

در صورتی که مشتریان، فروش نقدی فوتون را انتخاب کنند، می‌توانند از تخفیف ۴۰ میلیون تومانی استفاده کنند.

ایران خودرو

منبع : مه شو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه