ارسال به دیگران پرینت

طرح فروش ایران خودرو ویژه عید غدیر + شرایط ثبت نام

متقاضیانی که در قرعه‌کشی‎‌های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده‌اند، می‌توانند در طرح پیش‌فروش ایران خودرو عادی ثبت‌نام کنند.

طرح فروش ایران خودرو ویژه عید غدیر + شرایط ثبت نام

مه شو: متقاضیانی که در قرعه‌کشی‎‌های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده‌اند، می‌توانند در طرح پیش‌فروش ایران خودرو عادی ثبت‌نام کنند. در این برنامه ایران خودرو قیمت خودرو نامشخص و مطابق زمان مبلغ قید‌شده در قرارداد خواهد بود. 

گروه صنعتی ایران‌خودرو پیش‌فروش جدید خود را از امروز چهارشنبه آغاز می‌کند. در این طرح دنا پلاس توربو خودکار، راناپلاس، سورن پلاس و پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای با موعد تحویل حداکثر یک‌ساله عرضه خواهد شد. طرح پیش‌فروش از ساعت ۱۰ چهارشنبه ۶ مرداد تا ساعت ۲۳:۵۹ شنبه ۹ مرداد فعال خواهد بود.

مشتریان نهایی پس از گذشت حداکثر سه روز از اتمام مهلت ثبت‌نام و ازطریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر تعیین خواهند شد. به‌منظور مشارکت مشتریان واقعی، در این طرح نیز محدودیت ثبت‌نام در نظر گرفته شده است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو مراجعه کنند. درضمن، برای پاسخ‌گویی به سؤالات حین ثبت‌‌نام، شماره‌تلفن ۰۲۱۸۲۲۷۲۷۲۷ اختصاص یافته است.

شرایط عمومی بخشنامه

۱. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

 

۲. متقاضی به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) ملزم است.

۳. حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت‌‌نام یا تحویل خودرو) در شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا ۴۸ ماه است.

۴. امکان صلح و نقل‌وانتقال خودرو حتی به‌صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

۵. متقاضی هنگام ثبت ‌نام، شماره‌ حساب (شماره‌ شبا) خود را باید معرفی کند و از کارت‌ بانکی به‌ نام خود برای واریز وجه استفاده کند. شماره‌‌تلفن همراه معرفی‌شده نیز باید به ‌نامِ خود متقاضی باشد.

۶. ثبت‌نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۷. کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه متقاضی انتخاب می‌شود، باید با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

۸. انتقال حقوق ناشی از انتخاب ‌شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۹. گارانتی خودرو پس از سه ماه از زمان تحویل درصورت مراجعه‌نکردن به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه، باطل می‌شود. همچنین در مراجعه به نمایندگی، کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو الزامی است.

۱۰. سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک‌ساله رهن نزد شرکت ایران‌خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه‌‌حساب مشترى و فکّ رهن، تحویل مشتریان گرامى خواهد شد.

نکته ۱. برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب روی خودرو)، ثبت‌نام میسر نخواهد بود.

نکته ۲. اگر افراد بدون گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) یا دارای پلاک انتظامی فعال در این طرح ثبت‌نام کنند، ضمن منتفی تلقی‌شدن ثبت‌نام، تا سه سال نمی‌توانند در هیچ‌‌یک از طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت ایران‌خودرو ثبت ‌نام کنند.

نکته ۳. در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو، سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.               

نکته ۴. انتخاب‌شدگان در طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو، مجددا ثبت‌نام کنند.

نکته ۵. مشتری مبلغ ۵۰ هزار تومان از ثمن معامله را تا مدت یک سال پرداخت نخواهد کرد و به‌ازای مبلغ دین و تعهد مشتری بابت منتقل‌نکردن خودرو به غیر، خودرو به همان مدت در رهن شرکت قرار خواهد گرفت. شرط مدت در این بند، صرفا در‌اختیار خودروساز است و خریدار نمی‌تواند قبل از موعد مذکور آن را پرداخت کند. پس از گذشت مدت یک سال از صدور فاکتور، مشتری باید رهن خودرو را فک و هزینه‌های متعلقه را مطابق با ضوابط شرکت پرداخت کند و پس‌از‌آن، سند چاپ خواهد شد و د‌‌راختیار ایشان قرار خواهد گرفت.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه