ارسال به دیگران پرینت

استعداد | استعداد متولدین ماها

متولدین کدوم ماه با استعدادتر هستند؟

مثلا افرادی که در یک فصل و یک ماه به دنیا آمده اند با توجه به زمان تولدشان اشتراکاتی در استعدادهایشان داشته باشند. استعداد متولدین هر ماه را می توانید در ادامه این مطلب بخوانید و برای رشد و پرورش آن ها اقدام کنید.

متولدین کدوم ماه با استعدادتر هستند؟

مثلا افرادی که در یک فصل و یک ماه به دنیا آمده اند با توجه به زمان تولدشان اشتراکاتی در استعدادهایشان داشته باشند. استعداد متولدین هر ماه را می توانید در ادامه این مطلب بخوانید و برای رشد و پرورش آن ها اقدام کنید. اما حتما توجه داشته باشید که این ویژگی های مشترک همیشه و به طور قطع صحیح نیست، اما می تواند به شما در این مسیر و کشف استعدادهایتان کمک کند.

 

استعداد متولدین ماه های مختلف چیست؟

همان طور که می دانید ویژگی های شخصیتی انسان ها بسیار متفاوت است و افراد مختلف برای کشف استعدادهایشان نمی توانند مسیری ثابت را دنبال کنند، از این رو مطالبی را که در ادامه می خوانید بیشتر جنبه سرگرمی دارند اما با توجه به مشترکاتی که متولدین هر ماه دارند می توان به مهمترین استعداد های متولدین ماه های مختلف سال اشاره کرد.

متولدین فروردین ماه زیر نظر سیاره مریخ هستند، به همین دلیل می توانند انواع ورزش ها و فعالیت های فیزیکی را انجام دهند. آن ها دارای شخصیتی محکم و قوی هستند و از این رو می توانند کارهای مدیریتی را به خوبی انجام دهند. با توجه به اراده آهنین و قدرتی که دارند می توانند رهبرانی بسیار خوب باشند. یکی از خصوصیات فروردینی ها این است که فروردینی دارای شخصیتی مستقل است و می تواند با انگیزه دادن و تشویق به آدم ها در انجام کارها کمک کند.

خلاقیت و ذوق بسیار یکی از شاخص های مهم در شخصیت فروردین ماهی هاست و استعدادهای فراوانی در آن ها نهفته است از این رو می توانند در رشته های مختلف و انواع ورزش ها موفق شوند.

استعداد متولدین ماه اردیبهشت

اردیبهشت

سیاره زمین کنترل اردیبهشتی هاه را بر عهده دارد. متولدین دومین ماه از فصل بهار افرادی قابل اعتماد هستند و اکثرا فعالیت های خود را با راه و روش خود انجام می دهند. از آن جایی که متولدین این ماه تنها به زندگی کردن فکر نمی کنند و در تلاشند تا بتوانند از زندگی لذت ببرند از این رو بسیار ذوق و انگیزه دارند و اکثرا در کارهای دستی و آشپزی موفق هستند.

مصمم بودن و تلاش بسیار آمیخته در ذات اردیبهشتی هاست و برای رسیدن به خواسته های خود بسیار پشتکار دارند، اما گاهی نیز می توانند به تنبلی روی آورند. این افراد مادی گرا هستند. افراد متولدین ماه اردیبهشت به دنبال راحتی هستند، افرادی که می توانید به راحتی به آن ها تکیه کنید.

بسیار به جزئیات و ریزه کاری های کار توجه می کنند و از این رو در کارهای دستی و هنری و همچنین آشپزی بسیار خلاق و موفق هستند.

استعداد متولدین ماه خرداد

خردادی ها تحت کنترل سیاره عطارد هستند و منطقی و باهوش هستند. از خصوصیات خردادی ها این است که روابط عمومی خوبی دارند و به راحتی با افراد مختلف ارتباط می گیرند. متولدین خرداد ماه جزو عنصر هوا هستند.

از استعداد های پنهان آن ها می توان به کپی رایت و مکالمه و نویسندگی اشاره کرد. این افراد با توجه به گفتار مناسب و خوب و انتخاب کلمات درست در صحبت هایشان می توانند مطالب را به خوبی ادا کنند. این افراد در محافل مختلف می توانند به خوبی بدرخشند و با صحبت های خود جمع را بسیار گرم کنند.

استعداد متولدین ماه تیر

کنترل تیر ماهی ها به سیاره ماه تعلق دارد. در روابط عاطفی بسیار موفق هستند و عشق ورزیدن را دوست دارند. آن ها در انجام کارهای طبیعی عالی عمل می کنند و با توجه به ویژگی هایشان می توانند محیطی امن را برای دیگران فراهم کنند. تیرماهی ها بسیار خلاق هستند و استعدادخوبی در بازیگری و معماری دارند. متولدین اولین ماه تابستان بسیار گرم و صمیمی برخورد می کنند و می توانند دوستی بسیار خوب و دلسوز برای شما باشند. آنها وفادارند و استعداد خوبی در نگهداری و محافظت از عشق دارند.

استعداد متولدین ماه مرداد

کودک باهوش

خورشید کنترل مردادماهی ها را در دست دارد و از این رو متولدین این ماه دارای انرژی بسیار بالایی هستند، همچنین اعتماد به نفس بالایی دارند. بسیار خوش انرژی و جذاب هستند و نیازمند عشق و توجه. مردادماهی ها از بخشنده ترین آدمهای دنیا هستند. نادیده گرفته شدن از سمت دیگران برایشان سخت است.

استعداد متولدین اواسط تابستان می تواند در زمینه اینفلوئنسری مد و فشن، سبک زندگی و برنامه ریزی باشد. از انجا همچون ستاره هستند می توانند توجه افراد را به خوبی جلب کنند.

استعداد متولدین ماه شهریور

شهریوری ها تحت کنترل سیاره عطارد هستند. این افراد بسیار ایده آل گرا و منطقی هستند. به دنبال جزییات هستند و درباره آن ها اطلاعات کسب می کنند. استعداد شهریوری ها در نویسندگی و برنامه ریزی است.

این افراد برنامه ریزی می کنند و به دنبال اطلاعات هستند و به راحتی می توانند آن ها را کنار هم قرار دهند و راه حل مناسبی را پیدا کنند. به چیزهای کوچک توجه می کنند و به راحتی می توانند تمام موارد را کنار هم بچینند.

استعداد متولدین ماه مهر

عشق مهربانی زناشویی

سیاره نپتون کنترل مهرماهی ها را به عهده دارد. متولدین اوایل فصل پاییز بسیار منطقی هستند و همیشه نیمه پر لیوان را در نظر می گیرند. احساسات عمیقی که در مهرماهی ها وجود دارد به آن ها در زندگی بسیار کمک می کند.

نقاشی و یا انگیزه دادن از جمله استعدادهای پنهان مهرماهی هاست. افرادی بسیار متعادل هستند و با آرامش خاصی که دارند می توانند به راحتی مذاکره کننده های خوبی باشند. بر رعایت عدالت تاکید دارند و با این کار می توانند آدم های اطراف خود را راضی نگه دارند.

استعداد متولدین ماه آبان

کنترل آبان ماهی ها در دستان سیاره پلوتون است. تعادل، هارمونی و هماهنگی زیاد در روابط از جمله ویژگی های جالب آبان ماهی هاست. جذابیت بالایی دارند و می توانند افراد را به خوبی از هم تفکیک کرده و تشخیص دهند.

طراحی مسابقه یا طراح داخلی از استعدادهای نهفته متولدین وسط پاییز است. استعداد های بسیاری در درک اطراف دارند و می توانند به راحتی حقایق را پیدا کنند.

استعداد متولدین ماه آذر

مرد آذر

متولدین آذر ماه را سیاره ژوپیتر کنترل می کند. افرادی عمیق هستند که به راحتی می توانند دروغ دیگران را تشخیص دهند. کشف و شهود و کارهای شبیه به شعبده بازی از استعدادهای متولدین آذر ماه است که می توان آن ها را روانشناس خوبی دانست. شخصیتی قوی و محکم دارند و پر از انرژی مثبت هستند. می توانند انرژِی مثبت خود را به اطرافیان سرایت دهند و آن ها را با خود همراه کنند. در روابط عاسقانه نیز بسیار همدل و همراه هستند.

استعداد متولدین ماه دی

متولدین ماه اول زمستان را سیاره زحل کنترل می کند. بسیار خوش بین هستند و استعداد خوبی در فلسفه دارند و می توانند فیلسوف شوند. خوش شانس هستند و شجاعت بالایی را می توانند به نمایش بگذارند.

از آنجا که افرادی صادق و با اخلاق هستند، سخت کوش و متمرکز عمل می کنند، استعداد خوبی در تجارت و روزنامه نگاری دارند. برای رسیدن به اهداف خود بسیار متمرکز عمل می کنند و با پشتکار به تمام خواسته های خود می رسند.

استعداد متولدین ماه بهمن

مرد بهمن

بهمنی ها تحت کنترل سیاره زهره هستند. افرادی بسیار باهوش و مسئولیت پذیر هستند. افرادی اجتماعی هستند و در محافل می توانند مرکز توجه باشند و بسیار شوع طبع هستند. استعداد پنهان بهمنی ها می تواند استندآپ کمدی باشد. بهمنی ها دقیقا افراد مقابل خود را می شناسند و می توانند مطابق با آن رفتار کنند و در صدد تغییر افراد و کارها نیستند.

راه حل های خاص و منحصر به فردی برای آرامش خود دارند و از این رو بسیار برای دیگران جذابند. آنها مستقلند و از اعتماد به نفس خوبی برخوردارند.

استعداد متولدین ماه اسفند

سیاره نپتون کنترل اسفندماهی را در دست دارد از این رو این افراد طبیعتی یاغی و سرکش دارند. بسیار وفادار است و برای عشق فداکاری می کند. قدرت تصور و خیال پردازی در اسفندماهی ها بسیار بالاست از این رو استعداد پنهان آن ها شامل طراحی مد و عکاسی است. صبوری و اخلاق مداری از ویژگی های خوب آن هاست.

اسفند ماهی ها می توانند در زمینه عکاسی، نویسندگی، شعر گفتن و طراحی داخلی بسیار موفق عمل کنند و خواسته ها و تصورات خود را به خوبی ترسیم نمایند

 

منبع : اقتصاد آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه