ارسال به دیگران پرینت

قیمت | قیمت برنج | قیمت برنج ایرانی

قیمت جدید برنج ایرانی در بازار | برنج ارزان شد

همزمان با فصل برداشت برنج در کشور قیمت انواع برنج ایرانی در بازار تا ۲۰ هزار تومان در هر کیلو کاهش یافته، قیمت انواع بسته‌بندی و شرکتی این کالا که در سوپرمارکت‌ها عرضه می‌شود، تغییر محسوسی نداشته است.

قیمت جدید برنج ایرانی در بازار | برنج ارزان شد

 قیمت جدید برنج اعلام شد که نشان دهنده ارزان تر شدن این محصول است، اما به نظر می رسد که فروشگاه‌ها قیمت را تغییر نمی‌دهند.

در حالی‌که همزمان با فصل برداشت برنج در کشور قیمت انواع برنج ایرانی در بازار تا ۲۰ هزار تومان در هر کیلو کاهش یافته، قیمت انواع بسته‌بندی و شرکتی این کالا که در سوپرمارکت‌ها عرضه می‌شود، تغییر محسوسی نداشته است.

قاسم‌علی حسنی، دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران، قیمت برنج ایرانی را همچنان در حال کاهش اعلام کرد و گفت: قیمت فروش بهترین و مرغوب‌ترین برنج در شمال کشور به ۸۰تا ۹۰هزار تومان رسیده و هم‌اکنون برنج ایرانی از کیلویی ۷۰هزارتومان برای انواع پرمحصول تا ۱۱۰هزارتومان برای انواع کیفی در سطح بنکداری در حال عرضه است.

این در شرایطی است که بررسی‌های میدانی از سطح بازار نشان می‌دهد که قیمت کنونی هر کیلو برنج هندی ۴۰ تا ۴۵ هزار تومان و برنج پاکستانی ۴۳ تا ۵۰ هزار تومان بوده که بنابر گفته فعالان بازار تا حدودی افزایش داشته است، در حالیکه انجمن واردکنندگان اذعان می کند بازار برنج در رکود به سر می برد و قیمت تفاوتی نداشته است‌.

 

منبع : اقتصاد نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه