ارسال به دیگران پرینت

وام مسکن | وام مسکن فرزند سوم | افزایش قیمت وام مسکن | وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن

اگر وام 200 میلیونی می خواهید بشتابید !

تمامی خانواده‌هایی که دارای فرزند سوم متولد سال ۱۳۹۹ به بعد هستند و صاحب خانه نیستند، می‌توانند جهت دریافت وام ودیعه مسکن ۲۰۰ میلیون تومانی اقدام کنند.

اگر وام 200 میلیونی می خواهید بشتابید !

قابل توجه متقاضیان وام 200 میلیون تومانی مسکن

اعلام مسئولان بانک مرکزی حاکی از آغاز پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن برای فرزند سوم است که سرپرست خانوارهای فاقد مسکن که تاکنون تسهیلات مسکن دریافت نکرده‌اند می‌توانند به شش بانک عامل در این زمینه مراجعه کنند.

تمامی خانواده‌هایی که دارای فرزند سوم متولد سال ۱۳۹۹ به بعد هستند و صاحب خانه نیستند، می‌توانند جهت دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن اقدام کنند. 

در این زمینه، مسئولان بانک مرکزی از ابلاغ بخشنامه مربوطه به بانک‌ها و اجرای آن خبر داده‌اند که متقاضیان برای دریافت این وام باید با در دست داشتن مدارک لازم به یکی از شعب بانک‌های عامل مسکن، تجارت، صادرات، کشاورزی، توسعه تعاون و پست بانک مراجعه کنند.

همچنین، برای دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی با بازپرداخت حداکثر ۲۰ ساله و کارمزد حداکثر ۴ درصد به صورت سالانه، باید سفته و یا یک ضامن معتبر به بانک ارائه کنند.

البته، تقاضای دریافت وام باید توسط سرپرست خانوار یا نماینده قانونی آن به بانک اعلام شود و احراز ولادت فرزند متقاضی باید با مشاهده اصل شناسنامه زوجین، فرزند متولد شده و استعلام از سامانه‌های ثبت احوال توسط بانک نیز انجام شود.

در این بین، وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن به فرزند سوم خانواری تعلق می‌گیرد که فاقد مسکن باشند که در این زمینه، معاون اعتبارات بانک مرکزی می‌گوید: وقتی متقاضی به شعبه مراجعه می‌کند، بانک نمی‌تواند تشخیص دهد که متقاضی فاقد خانه هست یا خیر که در حال رایزنی با وزارت راه و شهرسازی هستیم که این امکان را به صورت یک لینک در اختیار شعب قرار دهند. 

صحابی در ادامه بیان کرده که منتظر این لینک نماندیم و از بانک‌ها خواستیم که برای این که قانون روی زمین نماند و لازم الاجراست، به این که وضعیت متقاضی را در سامانه سمات بانک مرکزی رصد کنند و اگر متقاضی تسهیلات مسکن یا جعاله فعالی نداشت، اکتفا و این تسهیلات را به آنها پرداخت کنند.

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ابراهیم جوادی ارسالی در

      اردبیل روستایی خیارک

    • ناشناس ارسالی در

      فرزندان قبل سال نودونه جز انسان نیستند یا به نظر شما اینقدر بی ارزشند که وام تعلق نمی گیره گناه این بچه ها چیست.

    • علی جعفری ارسالی در

      با سلام. آقا مردم رو خواهشاً سر کار نذارید . الان هفته دولت هست. آقای صحابی معاون اعتبارات بانک مرکزی اومدن یه خبر دروغ انتشار دادن الان دو سال دولت و بانک مرکزی مردم بیچاره امسال بنده رو گذاشتن سر کار . کجا وام میدن برا فرزند سوم متولد ۱۳۹۹. یا کدوم سایت رو راه اندازی کردین بشه توش ثبت نام کنی .هر بانکی میری رئیس بانک میگه اصلا همچین وامی وجود ندارد .سایت میری برا ثبت نام قبول نمیکنه . بانک مرکزی شکایت می‌کنی میگین زیر ساخت ها انجام نشده

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه