ارسال به دیگران پرینت

خودرو | بازار خودرو | قیمت خودرو داخلی | خودرو داخلی

مذاکرات برجامی بازار خودرو را فلج کرد | سیگنال جدید مذاکرات به بازار خودرو

گزارش‌ها نشان می‌دهد که قیمت انواع پراید دیروز در بازار بدون تغییر بود، به طوری پراید۱۱۱ به قیمت ۲۰۳ میلیون تومان، پراید۱۳۱ با قیمت ۱۸۳ میلیون تومان و پراید ۱۵۱ به قیمت ۱۶۶ میلیون تومان فروخته می‌شود.

مذاکرات برجامی بازار خودرو را فلج کرد | سیگنال جدید مذاکرات به بازار خودرو

سیگنال جدید مذاکرات به بازار خودرو

گزارش‌ها از بازار خودرو نشان می‌دهد طی ۲۴ ساعت گذشته تقریبا اکثر خودروها روز بدون نوسانی را سپری کردند و تغییر قیمت آن‌چنانی نداشتند.

اگرچه اخیرا رسانه‌های آمریکایی از افزایش احتمال توافق بین این آمریکا و ایران با وجود پابرجا ماندن شکاف‌ها خبر می‌دهند.

واشنگتن پست نوشت: به نظر می رسد ایران و آمریکا به توافق هسته‌ای نزدیک‌تر شده‌اند، اما موانع و شکاف‌هایی در این پرونده باقی مانده است.

با توجه به شواهد موجود در بازار خودرو انتظار می‌رود دولت بایدن در هفته جاری کار بررسی پیشنهادات برجامی ایران را به اتمام برساند. هرچند هیچ یک از طرفین نشانه مستقیمی برای احیای توافقی که ترامپ در سال ۲۰۱۵ از آن خارج شد را بروز نمی‌دهند.

با این حال، گزارش‌ها نشان می‌دهد که قیمت انواع پراید دیروز در بازار بدون تغییر بود، به طوری پراید۱۱۱ به قیمت ۲۰۳ میلیون تومان، پراید۱۳۱ با قیمت ۱۸۳ میلیون تومان و پراید ۱۵۱ به قیمت ۱۶۶ میلیون تومان فروخته می‌شود.

در این‌میان‌پژو۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ در بازار خودرو ۲۹۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ در حدود ۵۹۵ میلیون تومان، پژو۴۰۵ دوگانه‌سوز ۳۰۴ میلیون تومان و پژو۴۰۵ SLX حدود ۳۳۴ میلیون تومان قیمت دارد. پژوپارس اتوماتیک مدل ۱۳۹۹ هم به قیمت ۴۹۰ میلیون تومان رسیده است.

از سوی دیگر، تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ در بازار به حدود ۵۷۵ میلیون تومان و مدل دنده‌ای آن به قیمت ۴۴۸ میلیون تومان رسیده است. همچنین تیبا هاچ‌بک مدل ۱۴۰۱ در حدود ۲۰۳ میلیون تومان، تیبا هاچ‌بک پلاس ۲۰۹ میلیون تومان و تیبا صندوقدار بنزینی ۲۰۱ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.

در عین حال، دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ به قیمت ۳۹۵ میلیون تومان و دناپلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ به قیمت ۵۰۴ میلیون تومان فروخته می‌شود.راناپلاس مدل ۱۴۰۱ هم ۲۹۸ میلیون تومان قیمت خورده است.

بنا به این‌گزارش، ساینا دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ در حدود ۲۰۱ میلیون تومان و سمند ال‌ایکس مدل ۱۴۰۱ حدود ۳۴۷ میلیون تومان قیمت خورده است.

منبع : خبرآنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه