ارسال به دیگران پرینت

خودرو | بازار خودرو | قیمت خودرو داخلی | خودرو داخلی

خودرو ارزان در یک قدمی اجرایی شدن | قیمت خودرو در بازار سقوط کرد + جدول

قیمت خودرو روز گذشته در بازار با کاهش مواجه شد و در این میان پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۲۲ میلیون تومان ارزان شد.

خودرو ارزان در یک قدمی اجرایی شدن | قیمت خودرو در بازار سقوط کرد + جدول

قیمت خودرو در بازار خودرو سقوط کرد 

 بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش قیمت خودروهای پراید، پژو، دنا و ساینا در بازار است.

 

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش گسترده قیمت‌ها در اولین روز هفته است؛ در بین خودروهای پراید موجود در بازار پراید ۱۱۱ از ۲۰۴ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲۰۳ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۱ آن نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و ۱۸۳ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۵۱ سال ۱۴۰۱ آن نیز از ۱۸۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۱۷۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و ۱۷۲ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای پژو نیز این کاهش قیمت‌های خودرو مشهود است به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۸۲ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲۷۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و ۲۸۸ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۱ آن نیز از ۲۹۹ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲۹۸ میلیون تومان رسیده است.

پژو پارس چقدر ارزان شد؟

پژو ۲۰۷ اتوماتیک نیز از ۶۲۵ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۶۰۳ میلیون تومان رسیده است و پژو پارس مدل ۱۴۰۱ نیز از ۳۷۴ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۳۶۹ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای دنا نیز در این مدت کاهش قیمت‌ها را تجربه کردند به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ از ۴۰۵ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۴۰۳ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان ارزان شده است و ۳۸۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

دنا توربو پلاس مدل ۱۴۰۰ نیز از ۴۷۵ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۴۶۸ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای ساینا نیز ساینا دنده‌ای مدل ۱۳۹۹ از ۱۹۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۱۸۹ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

سقوط آزاد قیمت‌ها در بازار خودرو/ راناپلاس ٣٠٠ میلیون تومان

 
منبع : خبرآنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      مثلا پراید یک میلیون اومده پایین ارزوان شده باید بشه زیر ۱۰۰ وهمه ماشین ایرانی تا دیگه اشغال به خورد مردم ندهند خون مردم را تو شیشه کردند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه