ارسال به دیگران پرینت

بازنشستگان | حقوق بازنشستگان | افزایش حقوق بازنشستگان | بازنشستگان تامین اجتماعی

شهریورماه ماه بهشت برای بازنشستگان | پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان آغاز شد

«محمدهادی زاهدی وفا» سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: احکام حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از شهریورماه اصلاح و حقوق همان ماه اعمال خواهد شد.

 شهریورماه ماه بهشت برای بازنشستگان | پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان آغاز شد

خبر مهم درباره واریز معوقات حقوق بازنشستگان 

حقوق بازنشستگان همواره از تبصره‌های پرچالش در جریان بررسی لوایح بودجه بوده است.حقوق بازنشستگان برای سال ۱۴۰۱ ، با افزایش ۱۰ درصدی ۵ میلیون تومان تعیین شده است. بازنشستگان جدیدا خواستار رسیدگی بشتر به مسئله افزایش حقوق در لایحه بودجه هستند و برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در چند ماه اخیر دست به اعتراض های متعددی زده اند.حال با افزایش حقوق بحث دریافت مالیات از حقوق بازنشستگان بر سر زبان ها افتاده است.در ادامه آخرین خبر از حقوق بازنشستگان را میخوانید.

 «محمدهادی زاهدی وفا» اظهار کرد: احکام حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از شهریورماه در پرونده شخصی آنها اصلاح و حقوقشان از همان ماه اعمال می‌شود.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پیش‌بینی ما این است که بتوانیم شرکت‌های سرمایه‌گذاری را  در هر استان به صورت شرکت‌های تعاونی نوع دوم یا سهامی عام تحت عنوان «شرکت‌های سرمایه‌گذاری پیشرفت ایران» تاسیس کنیم.

زاهدی وفا گفت: با عرضه سهام این شرکت‌های تعاونی، بازنشستگان ما برای عضویت در آن حق تقدم خواهند داشت.

مصوبه شورای‌عالی کار درباره افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب و از سوی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سازمان تأمین اجتماعی جهت اجرا از شهریورماه امسال ابلاغ شد که براساس آن مستمری بازنشستگان سایر سطوح ۳۸ درصد به اضافه ۵۱۵ هزار تومان مبلغ ثابت افزایش خواهد یافت.

قبلاً مصوبه که در سایر سطوح برای بازنشستگان در نظر گرفته شده بود، برای بازنشستگانی که تا سقف ۱۰ میلیون تومان دریافت می‌کردند، ۱۰ درصد افزایش به علاوه ۶۵۰ هزار تومان بود و برای بازنشستگانی که بالاتر از ۱۰ میلیون تومان دریافت می‌کردند ۱۰ درصد افزایش بود.

این مصوبه در خردادماه بر اساس قانون اجرا شد اما با تأکید رئیس‌جمهور برای رسیدگی به وضعیت بازنشستگان و تفویض اختیار به هیات‌امنای تامین اجتماعی، سایر سطوح حقوق بازنشستگان بر اساس مصوبه شورای‌عالی کار و ماده ۹۵ قانون تأمین اجتماعی افزایش یافت.

سرپرست وزارت رفاه از افزایش ۳۸ درصدی به اضافه مبلغ ثابتِ ۵۱۵ هزار و ۱۶۶ تومان حقوق بازنشستگان در سایر سطوح خبر داد و گفت: این افزایش از شهریورماه اعمال می‌شود.

زاهدی‌وفا با اعلام این مطلب که احکام اصلاح‌شده از شهریور اعمال‌شده و افزایش مطابق با مصوبه شورای عالی کار و هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی به بازنشستگان پرداخت خواهد شد، گفت: دولت در این زمینه می‌خواست تصمیم دوباره در مجموعه سازمان تأمین اجتماعی گرفته شود و به همین جهت کار را به وزرای عضو هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی سپرد.

وی تصریح کرد: دولت برای سایر اقشار و بهبود وضعیت معیشت این افراد نیز برنامه دارد.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به وجود محدودیت بودجه‌ای دولت در سال جاری گفت: بنابراین برای هر تصمیمی که وزرای عضو هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی باید اتخاذ می‌کردند نیاز به کار کارشناسی دقیق بود تا در نهایت توانستیم سقف آنچه در ماده ۹۶ قانون تأمین اجتماعی آمده اعمال کنیم که همان مصوبه شورای عالی کار و هیئت مدیره تأمین اجتماعی بوده است.

زاهدی وفا اعلام کرد: احکام اصلاح‌شده بر این مبنا از شهریورماه در پرونده شخصی بازنشستگان تأمین اجتماعی اصلاح و حقوق براساس آن از همان ماه، جاری خواهد شد.

سرپرست وزارت کار با اشاره به دیگر برنامه این وزارتخانه در خصوص بازنشستگان گفت: علاوه بر این از بازنشستگان تأمین اجتماعی کمک می‌خواهیم تا در هر استانی یک شرکت سرمایه‌گذاری برای پیشرفت کشور تأسیس کنند و اولویت پذیره‌نویسی در آن شرکت سرمایه‌گذاری، بازنشستگان و سپس کارگران هستند؛ پیش‌بینی شده تا بانک رفاه آورده اولیه برای هسته‌های این شرکت را فراهم کند و بازنشستگان و کارگران و کارمندان ما می‌توانند به صورت یکجا و قسطی سهام آن را تهیه کنند.

وی با بیان اینکه تکلیف جدی ما این است که حتماً بازنشستگان و کارگران تا پایان این دولت واجد خانه ملکی باشند، افزود: در هر استان پیگیر آن هستیم که صندوق‌های زمین و ساختمان را طبق ماده ۵ قانون جهش تولید مسکن تأسیس کنیم و بازنشستگان می‌توانند سهام آن صندوق‌ها را با روش‌های تسهیل کننده خریداری کرده و در ادامه با افزایش سرمایه می‌توانند سهام خود را به مسکن تبدیل کنند و این کمکی به پروژه ملی مسکن است که براساس تفاهم‌نامه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با وزارت راه و شهرسازی است.

سرپرست وزارت کار با بیان اینکه ما در تفاهم‌نامه خود با وزارت راه و شهرسازی تعهد کردیم که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی ارائه دهیم، اظهار کرد: ما در زیرمجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هم تولیدکنندگان مصالح و مواد اولیه را داریم و هم شرکت‌های پیمانکاری فعال در این زمینه وجود دارند، لذا در صورت هم‌افزایی بین دستگاه‌ها و اقشار هزینه این کار برای ما کمتر خواهد بود و این باعث می‌شود افراد فاقد مسکن در این مکانیزم خانه‌دار شوند یا اگر خانه‌دار هستند، برای فرزندان خود خانه تهیه کنند.

وی با بیان اینکه در این زمینه از تجربه ۳۰ ساله بازنشستگان تأمین اجتماعی استفاده می‌کنیم و قرار است این شرکت‌های سرمایه‌گذاری به صورت تعاونی اداره شوند، گفت: ما تکلیفی بنابر قانون داریم تا بخش تعاون را گسترش دهیم و این شرکت‌های تعاونی زیر نظر مقامات هر استان باید تشکیل شود و استانداران بر کیفیت مدیریت این تعاونی‌ها نظارت داشته باشند و قرار نیست منابع فقط از مرکز به استان‌ها تزریق شود بلکه خود استان‌ها باید بتوانند در زمینه سرمایه‌گذاری مولد شوند.

زاهدی‌وفا با اشاره به دلایل تأخیر دولت در زمینه تصویب حقوق بازنشستگان گفت: در زمینه پرداخت حقوق افزایش‌یافته بازنشستگان مشکل کمبود منابع نداریم اما منابع تأمین اجتماعی بیشتر «تعهدی» است و بحث نقد شدن این منابع نیاز به کار و زمان داشت و به همین علت کار با تأخیر انجام شد تا پرداخت‌ها انجام شود. بر این اساس بازنشستگان سایر سطوح در شهریورماه، مطابق مصوبه شورای‌ عالی کار یعنی افزایش ۳۸ درصد به اضافه مبلغ ثابتِ ۵۱۵ هزار و ۱۶۶ تومان را دریافت خواهند کرد.

وی با بیان این مطلب که دولت اگر بخواهد سهامی را از فروش املاک و اموال خود عرضه کند، اولویتش بازنشستگان و کارگران هستند، ادامه داد: این دارایی‌ها قطعاً حکم دارایی بین نسلی را خواهد داشت و برای فرزندان بازنشستگان باید بماند و به همین دلیل برای حفظ این دارایی‌ها در صندوق‌های مشارکتی، لازم است همه دوستان بازنشسته مشارکت کنند و در تمامی استان‌ها با ما همکاری داشته باشند. لذا در مدیریت تعاونی‌ها و صندوق‌ها قرار نیست که دولت یک طرف میز باشد و بازنشستگان یک طرف بلکه همه باید دور یک میز به مشارکت در زمینه مدیریت برنامه‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری بپردازیم.

زاهدی‌وفا تصریح کرد: طبق توصیه‌های مکتب اسلام ما باید همواره‌ شأن و منزلت بزرگان را رعایت کنیم و این موضوع باید خود را در عمل نشان دهد لذا در بسیاری مواقع بنده تمایل داشتم به جای واژه بازنشسته از واژه «پیشکسوت» برای بازنشستگان عزیز استفاده کنم و امیدواریم در ادامه آرامش و رفاه بیشتری برای این جوانان گذشته و امید بیشتر به تداوم زندگی فراهم شود.

 
 
منبع : سلام نو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • س ارسالی در

      نمرديم بهشت فهميديم. پس از خدا خبري نيست. بهشت مربوط به مجلس و دست اندركاران كه ميلياردي دريافت حقوق ميكنند يا ميليوني 100 ميليويني 200 ميليوني نه ما بازنشستگان كه اينهمه دردسر كشيديم . ئجدانتان زير منفي بي نهايت است

    • س ارسالی در

      مردم زنده رو محل نميكنيد قبر خراب شده ميگين تخريب شده واقعا كدوم اسلام گفته؟ زنده ها چي ميشن از خدا ميخواهيد اين بازنشستگام زودتر با اين اعصاب خرد كردن از اين دنيا بروند. خدا رو فراموش كرديد شماها كه تو مجلس نشستيد حقوق هاي نجومي و لباس به ظاهر مدافع مردم

    • س ارسالی در

      سال 1402 هم همين برنامه هاي تكراري كه حقوقها امسال شد همينطور نقشه ايفاد ميكنند بودجه نداريم و غيره .... فقط بودجه مربوط به كشورهاي همسايه حقوق انها را بدن از كشور ما بچاپند به آنها بدهند واقعا اول مسجد رواست ما را بعد مردم كشورهاي ديگر. حضرت محمد اول به فكر خاندان خودش بود كه هنوز هم دولت عرب برنده است از همه كشورها پول براي حج و با اين پولها كشورها بفكر مردم خودش است فقير ندارد. اما اگر شماها بوديد باز هم مردم را فقير نگه ميداشتيد. لباس مقدس روحاني را پوشيديد ولي هيچ به فكر مردم نيستيد. ميليونرها پولدارتر و فقيران فقيرتر. اين كدام قانون اسلام است .

    • مهدی ارسالی در

      متاسفم برات خبرچین بادو زار پول بی ارزش روهوا شدبهشت بازنشستگان معنی بهشت رامیفهمی یاازنظرتوبهشت رضابهشته ششماهه زندگی بازنشسته روجهنم کردن

    • ناشناس ارسالی در

      پس مطالبات بقیه بازنشستگان چطو وکی واریز میشود اقای زاهدی لطفا حق ‌ حقوقمت ذا بدهی جای دوری نمیرود

    • مجید ارسالی در

      ناشر کثیف پیس بی پدر پول خودمان را میگیریم چشمت دارد در میاید‌ اینقدر پر باره ما ننویس

    • احمد نجفی ارسالی در

      خبر گزاری محترم
      در تیتر خب نوشتید شهریور بهشت بازنشستگان، کدام بهشت ،بعد از ۵ ماه پی گیری و کف خیابان ،تایید مصوبه شورای عالی کار ،بهشته ، بااین همه تورم و بی عدالتی ودوگانگی ،انصاف داشته باشید و پی گیر حقوق مردم باشید.

    • رضا پلنگ ارسالی در

      بازنشستگان تامین اجتماعی اینقدر حقوقشان کم است یه خورده اضافه میشود دنیا میداند جارمیکشند مگرچقدر اضافه میشود کردنش بهشت چهارصد الی پانصد هزار اضافه میشود این داد بیداد حقوقمان میشود من که 33سال سابقه دارم میشود6500چرا بازنشستگان کشوری لشکری نمیگین بالای ده میلیون میگیرند دوباره قراراست اضافه بشود مال تامین اجتماعی پنج ماه اعتراض کردن تازه با هزار منت اضافه کردن اونم حقوق خودمان است

      • ناشناس ارسالی در

        آخه گلابی بی سواد کل دنیا حقوق لشگری بیست درصد ازمصوب باقی جاها بیشتره فقط توایران اجرا نمیشه یه کم سواد وتحقیق خوبه واسه آیندت

    • ناشناس ارسالی در

      خواهشاً از این تیترهای کصشعر نزنید. دیگه اعصابی نمونده ، مردم کار دستتون میدن.

      • ناشناس ارسالی در

        بدبخت اگراین بازنشستگان لشکری نبود خانواده همتون زیر داعش وصدام بود به فکر خودتون باش اینقدر حسود نباشید تاحسودی کنید انشالله خدا بهتون نمیده

      • ناشناساون ارسالی در

        ناشناسی که پیام داده ناموسش (خانواده اش) زیرپاش و صدام بودند چرا جای پاسخ براشون نذاشتید تا آدرس بگیریم بریم کمکشون که انقدر بی شرمانه توهین نکنند. اگر نفوذی هستند که حقشون است که خانواده شون زیر داعش از باشد. مکر و مکراله...

    • بازنشسته سایرسطوح ارسالی در

      شما که پول دودانه مرغ برای ماه اضافه کردین می‌خواهیم برویم بهشت بس ماه ندانستیم شماها این چهل ساله بهشت هستی اتفاقا تازه درجهنم به روی ماه دارد باز می‌شود ای کاش سه میلیون می‌گرفتیم ولی جنس مثل زیاد نه 5سال پیش بود این حقوق بهشتی که شهریور اضافه میشود پول یه دانه روغن پنج کیلویی است کدام بهشت بهشت مال شماست حقوق نجومی میگیرین حقوق مردم میخورین نه ماه که سال 12ماه شرمنده زن بچه‌ها مان هستیم، خدا حقمان ازکسانی حق مردم ضایع میکنند بگیرد

    • محمدرضاامیرخیزی ارسالی در

      قابل توجه نمایندگان کانونهای بازنشستگان
      قبل از اعمال وصدوراحکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۱بازنشستگان سایرسطوح لازم است ابتدا۲۵درصدهمسان سازی مانده ازسال قبل در احکام اعمال شودبعدنسبت به اصلاح احکام سال جاری اقدام شود

    • ناشناس ارسالی در

      خدا لعنت کنه ظالم وقوم ظالمین را که ظالم پایدا نخواهد ماند به امید ان روز هستیم

    • عدالت جو ارسالی در

      عرض سلام خدمت بازنشستگان و مستمری بگیران محترم

      بالاخره حق به حقداررسیدو روسیاهی موند برای کینه توزان وچشم تنگان خودی

      مطالبات به حق که وزارت رفاه(بدون رفاه)و سازمان تامین اجتماعی باید پرداخت کنند :
      1_ معوقات از اول سال تا مردادماه
      2_ الباقی 25%همسان سازی سال ۱۴۰۰ وصدوراحکام واحد
      3_همسان سازی سال ۱۴۰۱ طبق برنامه ششم توسعه

      والسلام نامه تمام

      • ناشناس ارسالی در

        آفرین پیگیرباشید

      • ناشناس ارسالی در

        ۲۵درصدهمسان سازی لطفااجراشود آقای زاهدی وفاممنون

    • بازتشسته ارسالی در

      اقای سرپرست وزارت تعاون وکار خر خودتی اینقدر بهت فشار اوردن که پذیرفتی وگر ن خون ما رو می مکیدی

    • ناشناس ارسالی در

      دروغ میگین. اسمتان مسلمانه

    • بازنسشته ارسالی در

      ماکه بهشت نداریم هرماه داره توم بیشتروبیشتر میشه ماه که یک بار در سال حقوقمن اضافه میشه ولی اجنلس ساعتی وروزانه بالا میره نه دولت ونه دیگران کاری ندارن

    • ناشناس ارسالی در

      تو به چندرغازافزایش حقوق که 6 ماهه توی بوق و کرنا کردند و هزاران بار منت گذاشتند و اعصاب بازنشستگان کارگری خورد کردند میگی بهشت ؟! پس حقوق های نجومی و درآمدهای هزارهزار میلیاردی لابد جهنمند ؟! بععع

    • ناشناس ارسالی در

      هر وقت مثل این معلم های بی سواد حقوق وافزایش حقوق دادن باید خوش حالی کرد ،بظاهر دولت ده درصد بهشون میده ولی تحت عنوان های مختلف سالی ۸۰ تا ۹۰ درصد حقوق هاشون افزایش پیدا میکنه برای همین همشون چهار پنج تا خونه دارن آموزشگاه میزنن زندگی خودشون بچه هاشون هم بعد ازدواج تامین

      • بازنشسته ارسالی در

        دوست ناشناس، کاش درک میکردید که شما از صدقه سر معلمان است که الان باسواد هستید و میتوانید کامنت بنویسید. کاش کمی همت داشتید و بجای حسادت و یاوه گویی، تلاش و کوشش کنید تا شما هم زندگی بهتری داشته باشید.

      • ناشناس ارسالی در

        واقعا که یعنی نعوظ به الله جای خداراگرفتین مارا به بهشت می فرستین این کشوری که پراز معادن فراوان پول گدایی که میدن بهمون بهشتی مون کردین یعنی خاک......

      • ناشناس ارسالی در

        دست نمایندگان تامین اجتماعی دردناکند که پیگیر شدند
        اقای وفا کدام بهشت اگراین یک ذره پول بهشت است پس حقوق شما که نجومی است حتما جهنم است چون تابحال سران هر حرفی زدن باید برعکس ترجمه کنیم مانند کلمه مستضعفان قابل توکه شما این پولی که به ما می‌دهند پول خودمان است که هرماه ازحقوق مان کسر گردیده و الان با منت به مامیدهید

    • جهان ارسالی در

      چند سال میشه به بازنشسته ها وعده و وعید میدم ولی پایان هر ماه هیچ خبری نیست خواهشن دست از سر این بازنشسته های بدبخت و بیچاره بردارید با این دروغ ها با روح و روانشان بازی نکنید و با این اخبار کذب باعث افزایش قیمتها نشین.

    • ناشناس ارسالی در

      حقوق حداقل بگیران تامین اجتماعی باید با همه بازنشستگان یکسان باشد چون همه بازنشستگان با گرونی و توروم یکسان هستند

    • باز نشسته ارسالی در

      پس حتما وزارت نفت ودارایی وجهاد کشاورزی وسایر وزارتخانه ها وادارات که حقوق بالای ۱۵میلیون دارند اونا هوری بهشتی هم براشون مهیاست ،،،،برید خجالت بکشید توهمه کشورها تمام خبرنگاران وخبرگزاریها به نفع مردم وواقعیات را گزارش میکنند ولی تو کشور ما فقط خبرهای دروغ را تیتر میکنن

    • شهرام ارسالی در

      زیاد هم نا امید نبا شید من یک بازنشسته هستم ستلها در میدان های جنک بودم در بدترین جاها ایثارگرم ومجروح ولی امیدم را از دست نداده ام باور کنید به مرادتانخواهید رسید۷

    • بازنشسته ارسالی در

      بهشت بازنشستگان ؟؟؟ خاک بر سر کسانی که حرمت بزرگترها را نگه نمیدارند و با چنین تیترهای سخیفی حق ناچیز و مسلم بازنشسته را در بوق و کرنا میکنن ولی وجود اینو ندارن که از حقوق های نجومی بعضی ادارات کلمه ای بر زبان بیارن اداراتی مانند وزارتخانه ها، نمایندگان مجلس، دادگستری و دارایی و ...

    • ناشناس ارسالی در

      آقایی که این گزارشو تهیه کردی این بهشت نصیب تو هم میشه اون وقت میفهمی بهشت چه شکلیه

    • بازنشسته ارسالی در

      من برات بمیرم کسی بدش نمیاد حقوق شما بشود بیست میلیون برمنکرش لعنت ولی سابقه شرط کاراست منکه سی سه سابقه دارم چطور اندازه یه ده سال سابقه بگیرم الان فرق ان چنانی ندارد صد تا دویست تومان فرقمان است ،57درصد هممان بهم برسنده کسی نگران نمیشود

    • سعید خسروی مقدم ارسالی در

      الان حداقل معوقات از فروردینماه را طوری پرداخت کنند بازنشستگان تامین اوانند عقب ماندی مالی را جبران نمایند

    • ناشناس ارسالی در

      ما گیشکسوتان شده‌ایم خا لی از عاطفه درد خالی از خیشی و غربت گیجو مبهوت بین بودنو نبودن مالیات هم در قانون برای ما گفته شده که نباید گرفته شود همین کارهای الکی که اختلاس درست میکنه

    • ناشناس ارسالی در

      به والله دروغ میگن یه چند روز دیگه میگن رفت پیش دهدار پایین برره جهت کارشناسی مهر شاید اگر بالا برره گیر ندهند ابان ماه اقای تغرل نظر خواهند داد و به سلامتی اگر بودجه تامین شد فعلا در ماه های ایند ۱۰ درصد پرداخت ....بازم شک دارم ،😭😭😭😭

    • ناشناس ارسالی در

      کدام بهشت عزیز حق خودمون را میخوان بدن . بهشت تو فولاد مبارکه اصفهان هست .توجه داشته باشید.

    • ناشناس ارسالی در

      خجالت نمی کشید با این تیتر مسخره بهشت کدوم بهشت اگه شما خبرنگارها عرضه داشتید که دزدیها و اختلاس هارو و سو مدیریت هارو پوشش بدین شاید مردم روی بهشت رو هم ببینند.

    • حسین ارسالی در

      آخه این چه تیتر بی معنیه ؛برادر من کدام بهشت ؟با این تورم مگر بهشتی مانده؟چرا هر تیتری را میزنید؟۵ ماه عذاب کشیدیم ؛چرا یکبار تیتر نزدید ؛ظلم به بازنشستگان

    • ناشناس ارسالی در

      خدایی هم هست طناب از نازکی پاره میشه ظلم از کلفتی

      • ناشناس ارسالی در

        ۲۵ درصد همسان سازی سال گذشته راهم باید بپردازند

    • ناصر ارسالی در

      کدام بهشت کشک هم نیست بهشت بهشت می کنی نه به داره نه به باره ۵ ماه دورغ یادتان رفت هر روز یک دورغ که تو هیچ قوطی عطاری پیدا نمی شد از این دورغ های رنگا رنگ ان وقت هی نگو بهشت

    • ناشناس ارسالی در

      ایشلا به وظیفه شان عمل کنند و از اول شهریور حکم ها بزنند

    • علی ارسالی در

      بهشت پیش کش . شما را بخدا این دوقرون پاداش پایان سی سال زحمت ما را بدید که همش این ماه و اون ماه میکنید . برج یک باز نشست شده ایم 300میلیون پاداش دیده آند بعد از سی سال تو نظام هنوز پاداش را پرداخت نکرده آند میگن بودجه نداریم خجالت خوب چیزیه بخدا . آخه بعد از سی سال 300تومن پو له میگید نداریم . آف بشما

    • ناشناس ارسالی در

      حقوق ک قبلا اضاف شدن دوباره میخان اضاف کنن؟؟؟؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      چرا حرف نظامیان را کسی نمیزنه چند ماهه بازنشست شدم پاداش را دمیدن میگن بودجه نداریم . آف بشما

    • جعفر ارسالی در

      مردم به یه روزی افتادن که افزایش چند میلیون تومان رو براشون بهشت توصیف میکنید

    • حبیب مرادی ارسالی در

      سلام الحمدلله که افزایش ۳۸ درصدی سایر سطوح بازنشستگان تامین اجتماعی محقق شد حالا وقت آن رسیده که مجلس و دولت انقلابی فکری هم به حال بازنشستگان لشکری و کشوری کنند. به امید رعایت عدالت در افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت

      • ناشناس ارسالی در

        اره به همون خیال باش

    • بازنشسته ارسالی در

      چه بهشتی خبر ندارید.نمیدونید از کجا خبر بیاری.آخه حقوق پایمال شده را با هزار مکافات پس گرفتن در برابر بی عدالتی ایستادگی کردن بهشت است.به ولا همین حقوق با افزایش کفاف یه زندگی بی دغدغه نمیشود.هر ما تو فکر خائنین خدا نکنه کسی از خانواده طوری بشه .هزار یک گرفتاری در زندگی تک تک ایرانیان است با این تورم همه در عذابند.چه رسد به بازنشسته .که هنوز ۱۰ روز از برج نرفته تو فکر و با ترس و لرز خرج میکنیم که بدهکار و محتاج کسی نشویم این روزگار ما که بعد از ۳۰سال کار سخت و با وجود سهامدار بودن تامین اجتماعی هنوز لنگ میزنیم خدا به خیر کنه.تو این کشور هر روز مردم جهنم است بهشتی در کار نیست.

    • بازنشسته ارسالی در

      چه تیتر چرت و پرتی...چه کسی تو این مملکت بی در وپیکر با ۶ ملیون تومان میتونه حرف از بهشت بزنه ؟؟ برای شما خبر نگاران مزد به قلم متاسفم که بجای انعکاس درد مردم ، چنین تیتر مزخرفی میزنید نا چهارتا بازدید کننده پیدا کنید ..

    • دایانا ارسالی در

      سلام خدمت مدافعان ملت
      همسان سازی چی شد با این همه تلاشی که کردین
      بازم ی جای کار میلنگه
      دزدی فولاد و چپاول تاوانش رو بازنشسته ها و ملت باید پرداخت کنن
      خدا دست شیاطین رو از سر ملت کوتاه کنه خدا شیاطین رو رسوا میکنه

    • حمید ده یادگاری جانباز برادر شهید ارسالی در

      حضرت آقا من شغلم سخت بود به بدبختی با ۳۵ روز حقوق بازنشسته شدم ولی چطور حق و حقوقات من کمترازاون که با ۲۵ سال بازنشسته شده است و هردو یه شغل یه حقوق و یه مزایا داشتیم بهتربود تو محاسبه کردن دقت نظر بیشتری میکردید

    • ناشناس ارسالی در

      نمایندگان مجلس که وکیل ملت هستن از خبر انعقاد و واگذاری جزایر و اسکله ها و میادین نفتی و گاز و غیره با مدت ۹۹ ساله به چین و روس و موضوع برجام بی خبرم یعنی نمایندگان و ملت کاره ای نبوده و حق مداخله ندارن اما نمایندگان کاری از دستشان ساخته نیست اما در اثر بیکاری شدن مدعی بازنشستگان و تضعیف حق و حقوق قانونی بازنشستگان آنهم در کشور و از اموال خودشان محرومند اما در واگذاری ثروت ایران برای رفاه ملت کشورهای عربی جراّت دخالت و اعتراض ندارد و کور وکر و لال هستن چپاول و خیانت و فساد و دزدی و بی عدالتی در جهت رسیدن ملت فقیر به حق و حقه را نمیشنون و نمیبینن و نمیگوین

    • ه ارسالی در

      همه ی حرفها و عده ها دروغ است فقط دلخوشکنک است تا این مجلس ودولت روی کارند یک ریال به نه بازنشستگان تامین اجتماعی ونه بازنشستگان کشوری ولشکر اضافه نمی گردد گول این وعده ها را نخورید فقط برای حفظ حکومتشان وعده میدهند

    • ناشناس ارسالی در

      تا اونجایی که ما یادمون میاد میگفتن بهشت زیر پای مادران است .حالا باید بگیم بهشت زیر دست وزارت کار است.

    • فرهاد ارسالی در

      چهل و چهار ساله که ایران را تبدیل به جهنم و ایرانیان را جهنم نشین کرده اند که شما جماعت کاسه لیس هم سهم بزرگی در بوجود اوردن این جهنم داشته اید جماعت به ظاهر فرهنگی در ضمن در این جهنم اختلاس و دزدی نود و دو هزار میلیاردی میشه و صداش در نمیاد و کسی بهشت نمیره ولی مستمری بگیران اگر حق قانونی خورده شدشون را بعد پنج ماه با هزار مکافات بگیرن میرن بهشت وقعا شرم بر شما و دیگر مسببان چنین اوصاعی ...

    • ناشناس ارسالی در

      سلام ممنون اگر چه خیلی دیر اعمال شد و خیلی استرس وار بود ولی منطقی ترین و اصولی ترین خبر بود که تو این مدت شنیدم هرچیزی به اصول خودش باشه خیلی خوبه خیلی عالی و منطقی و مشخص توضیح داده شده هم افزایش و هم پرداخت مابه التفاوت در ضمن آقا یا خانم یا هرچی که گزارش مینویسید از چشم بد شما مارو خدا حفظ کنه همچین بال و پر دادید الان فکر میکنن چی شده بابا حقوق معوقه ۵ ماه قبله اینقدر تکرارش نکنید از دوستان هم خواهشمندم دیگه اینقدر آه و ناله نکنید منفی بافی بسه حرفهای مثبت بزنید و خوشحال باشید درسته دوره سختی بود ولی بالاخره حل شد شگر خدا

      • ناشناس ارسالی در

        تاادمایی مثل شما باشند که توسرشونم بزنن صداشون درنیاد وضعیت ازین بهترنمیشه.یه نگاهی به حقوق بگیرای دیگه بنداز بعدتشکرکن وقدردانی.یادت باشه حق گرفتنیه.من وشماباید گشنه باشیم انگارتاصدامون درنیاد.خلایق هرچه لایق

    • عبدالله ارسالی در

      خجالت نمی کشند این قدر وراجی میکنند واعصاب مردم راداغون میکنند ننگ بر هرچه نفهمه

    • داود ارسالی در

      والله اگر حرفهای ودر راستای عمل به واژه حرف باشد که وزیر تامین اجتماعی یا وزیر رفاه در اینترنت بگوید که واقعان به فکر بازنشتگان کشور میباشد درود بر شرف انهاو درود بر کسی که به فکر قشر بازنشته است.... ولی متاسفانه به این شکل نیست وتمام حرف خلاصه میشود نهایت چیزی هم مکتوب میشود و به فراموشی سپرد میشود اگر ما نبز همانندکشورهای اروپای به فکر بازنشتگان بودیم چه بسا به این شکل نمی شد

    • بازنشسته سایرسطوح ارسالی در

      کاربران عزیز شما چرا باهم لجبازی میکنید لشکری کشوری ندارد همگی حق داریم زحمت کشیدیم پول مفت به هیچکس نمیدن ولی خدایی حق بازنشستگان تامین اجتماعی ضایع شده لشکری کشوری بهتراست ماه با35سال سابقه 5میلیون میگیریم هیچ لشکری یا کشوری کمتراز هشت میلیون نمیگیرند

    • ناشناس ارسالی در

      اینا همشون دیوس ودروغگو هستن بی شرف های بی ناموس

    • ناشناس ارسالی در

      امیدوارم غذایی که میخورین غده سرطانی بشه تووجود زن وبچه وخانوادتون.من که از حقم نمیگذرم.خداهم ازشما نگذره.معنی بهشت بازنشستگتن روهم فهمیدم.چون خودتون احمقین فک میکنین مردمم همینطورن.مشکل اینه که مردم زورشون بهتون نمیرسه وگرنخ تکه تکه تون میکنن بااینهمه ظلم وستمی که به ملت میکنین.۶ماهه مارو سرکار گذاستین مازاد واعزایش حقوق ابنهمه کارگر وبازنشسته رو سودشوحساب کنین ببینین سراز کجتدرمیارخ که تواین مدت توحساب دولت وتامین اجتماعی بوده.وای برشما

    • سعید ارسالی در

      چه بهشتی عزیزان انقدر یه چیزی رو بزرگ نکنید وقتی که شما دو سوم حقوق تون رو بابت اجاره میدهید چه بهشتی از پوشاک ت مزنی چه بهشتی،از گوشت و مرغ و میوه میزنی چه بهشتی واقعا به نظر شما این یک زندگی بهشتی یا حقوق بهشتی تست وقتی برای یه بازنشسته خرید یک لوازم برقی منزل شده آرزو این چه بهشتی است وقتی یخ بازنشسته ۵ سال است یه مسافرت با همسرش یعنی دو نفری توجه کنید دو نفر نه با بچه هاش دو نفر چه بهشتی است انقدر قسط و بد بختی دور و برش را گرفته از قسط جاهای بگیر برو جلو دیگه چه بهشتی است

    • ناشناس ارسالی در

      دوستان عزیز چرا بحث میکنید باید 38/ اضافه بشه که فرا بوده همسان سازی بشه و مال پارسال بوده که نشده این ده در صد برای امسال اضافه شده که برای همه بوده

    • هادی ارسالی در

      این افزایش مربوط به تورم سال ۱۴۰۰ بود که درپایان سال ۱۴۰۰ تصویب شد حالا که به همت دولتمردان در این چند ماهه تورم بیش از صددرصد درست شده کانون باید دنبال افزایش واقعی حقوق طبق ماده ۹۶ معادل تورم باشند تا دولتی‌ها فکر نکنند با این ترفند تونستن حقوق واقعی ما را پایمال کنند

    • فتوت ارسالی در

      وقتی خبرنگار در خدمت استثمارگران و جیره خوار آنان باشد، اینگونه تیتر میزند. "بهشت بازنشستگان"

    • محمد ارسالی در

      پس مطالبات بازنشستگان کشوری و‌لشکری کجاست؟؟!
      چی شد پانزده درصد افزایش بازنشستگان وزارت بهداشت؟ همسان سازی حقوق چه شد؟ بیمه تکمیلی کارامد چه شد؟ همش قول های ابکی و‌تورم های خانمانسوز .

    • ناشناس ارسالی در

      نگو باز نشسته بگو بازِ نشسته ، بگو عقاب تیز پرواز ، بگو سیمرغ ، بگو هُمایِ رحمت .
      جوجه های بی بال و پرِ زیادی را زیر بال و پرِ خود پرورانید.....او نه گدای محبت است و نه محتاج پول .این توئی که باید در مقابلش زانوی ادب به زمین بزنی

    • ناشناس ارسالی در

      این دولت ملوس داره یه کارایی میکنه که‌ مردم گمراه شن.حرف اضافه کردن افزایش حقوق بازنشستگان را در ذهن مردم‌گذاشته.اینا کاری نمیکنند که زیرشون آب بره.هر بازنشستگی 20000000 تومان هم بگیره با این تورم و گرانی اجناس بازم کم میاره.

    • احمد سلطانی ارسالی در

      همش دروغ،همش دروغ.با وعده های ازلکی،مردم رو سر کار گذاشتند.با گرانی های سرسام اور،با کرایه خانه افتضاح،

    • بازنشست ارسالی در

      ای کا ش تورم تحریم وکسری ها برای همه ماها می بود طی این چهل سال وسی سال خدمت صادقانه باسختی ومشقت زندگی گذراندیم .ولی سایه این وزرای فسیل واختلاسگر که کاسب تحریم ورانت واختلاس بیش نبودن وتااستانه بازنشستگی وپیری عزت واجترامی برای این قشرعظیم قایل نیستند وشرمنده خود وفرزندان دم بخت وبیکار خود درکف خیابان وپشت درهای بسته گدای حق خویشتن هستند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه